Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.866
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat fijn dat je zo'n goede week had!
Ik vind zulke dingen ook mega interessant! Staan ook wel interessante docu's over op Netflix.
Goeie tip!Als je nou na of tijdens het lezen van dit soort boeken vragen hebt. Of iets wilt checken: Gebruik perplexity.ai om vragen te stellen en begrijpelijke antwoorden met bronnen te krijgen, meestal wetenschappelijk.
Erg handig! Ook voor info over voeding, effecten van training etcetera.
: https://chatgpt.com/share/68203f0e-0568-8013-980c-48a11cc9c6adBohhhh zo jaloers op dat snel kleur pakkenEerste x in tshirt rennen in 2025 check ✌️. Kop is er weer af voor deze week. Weer was zalig vanmorgen en gelijk wat extra kleur gepakt. Nadeel van snel verkleuren is kleding die gaat tekenen dus zo paar uurtjes werken en dan hopelijk nog even de zon in. Hardlopen viel wel tegen na 2 weken niet te zijn geweest maar het gevoel was lekker dus woensdag nieuwe ronde. Morgen benen en dinsdag ub 😎
![]()
![]()
Grinnik... Hooguit rood.Ja snap ik. Vind het ook super relaxed. Verkleur je uiteindelijk wel of blijf je wit?
Ah balen is dat zeg 😐 dan maar zelfbruiner 💪 zijn tegenwoordig wel hele mooie van
Lekker kleurtje! Ik kom echt te weinig in de zon dus mijn benen zijn nog relatief wit🙃 Ik verkleur gelukkig wel weer snel (indo-genen).Eerste x in tshirt rennen in 2025 check ✌️. Kop is er weer af voor deze week. Weer was zalig vanmorgen en gelijk wat extra kleur gepakt. Nadeel van snel verkleuren is kleding die gaat tekenen dus zo paar uurtjes werken en dan hopelijk nog even de zon in. Hardlopen viel wel tegen na 2 weken niet te zijn geweest maar het gevoel was lekker dus woensdag nieuwe ronde. Morgen benen en dinsdag ub 😎
![]()
![]()
Ja absoluut! Ik heb eerder bondisands gebruikt. Ideaal. Het geeft een natuurlijke kleur en werkt vrij simpel.Ah balen is dat zeg 😐 dan maar zelfbruiner 💪 zijn tegenwoordig wel hele mooie van
Melanotan mevrouw👌🏻👌🏾
Je hebt het ook als neusspray. Weet niet hoe goed dat werkt. Zal vast en zeker minder zijn dan injectie maar het werkte wel meende ik.
On topic: weer zo'n lekkere dag gehad @Buttie88 ? Ondanks werk
Ziet er goed uit hoeveel verschil zit er tussen begin en nu?
Goedemorgen dame maar dan weet je natuurlijk niet of je op de goede weg zit qua afvallen. Ik zou eerlijk gezegd toch af en toe wegen. Misschien niet dagelijks maar toch wel wekelijks.Geen idee 😁 ik weeg al een tijdje niet meer mijn gewicht alleen mijn voeding. Spiegel is mijn leidraad geworden en dat bevalt goed ✌️