AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Wat fijn dat je zo'n goede week had! :)
Ik vind zulke dingen ook mega interessant! Staan ook wel interessante docu's over op Netflix.

Als je nou na of tijdens het lezen van dit soort boeken vragen hebt. Of iets wilt checken: Gebruik perplexity.ai om vragen te stellen en begrijpelijke antwoorden met bronnen te krijgen, meestal wetenschappelijk.

Erg handig! Ook voor info over voeding, effecten van training etcetera.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Wat fijn dat je zo'n goede week had! :)
Ik vind zulke dingen ook mega interessant! Staan ook wel interessante docu's over op Netflix.

Heb je berichtje gemist! Als je aanrader hebt op Netflix graag 😊

En erg fijn zo'n weekje dus hopelijk houdt het even aan 🤞

• #1.705
Eerste x in tshirt rennen in 2025 check ✌️. Kop is er weer af voor deze week. Weer was zalig vanmorgen en gelijk wat extra kleur gepakt. Nadeel van snel verkleuren is kleding die gaat tekenen dus zo paar uurtjes werken en dan hopelijk nog even de zon in. Hardlopen viel wel tegen na 2 weken niet te zijn geweest maar het gevoel was lekker dus woensdag nieuwe ronde. Morgen benen en dinsdag ub 😎

1000028411.jpg

1000028408.jpg

Eerste x in tshirt rennen in 2025 check ✌️. Kop is er weer af voor deze week. Weer was zalig vanmorgen en gelijk wat extra kleur gepakt. Nadeel van snel verkleuren is kleding die gaat tekenen dus zo paar uurtjes werken en dan hopelijk nog even de zon in. Hardlopen viel wel tegen na 2 weken niet te zijn geweest maar het gevoel was lekker dus woensdag nieuwe ronde. Morgen benen en dinsdag ub 😎

1000028411.jpg

1000028408.jpg
Bohhhh zo jaloers op dat snel kleur pakken

1000028411.jpg

1000028408.jpg
Lekker kleurtje! Ik kom echt te weinig in de zon dus mijn benen zijn nog relatief wit🙃 Ik verkleur gelukkig wel weer snel (indo-genen).

Melanotan 2, 1x zonnen en je bent bruin.

Yes maar ik ben bang voor naalden...
zeg ik met een man die acupuncturist is
Nee heb mijn moeder op jonge leeftijd bijna verloren aan huidkanker, vind alles dat pigmentcellen stimuleert wat eng, zeker met berichten dat dat juist met lichte huid niet handig is
On topic: weer zo'n lekkere dag gehad @Buttie88 ? Ondanks werk

• #1.716
On topic: weer zo'n lekkere dag gehad @Buttie88 ? Ondanks werk

Lief dat je het vraagt 😊 maandags ben ik meestal weer helemaal opgeladen dus gisteren heerlijke training gehad. Denk dat gewicht ook lekker zakt want begin mijn lichaam steeds mooier te vinden en mijn buik steeds strakker en dat motiveert ook ontzettend omdat ik er blij en energiek van wordt. Mooie weer speelt denk ik ook een rol want ben echt een zomer mens. Voeding gaat ook echt heel goed dus al met al een tevreden mens.

Nu ready aan het maken voor ub 💪

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit hoeveel verschil zit er tussen begin en nu?

Wat een verschil

Geen idee 😁 ik weeg al een tijdje niet meer mijn gewicht alleen mijn voeding. Spiegel is mijn leidraad geworden en dat bevalt goed ✌️
Goedemorgen dame maar dan weet je natuurlijk niet of je op de goede weg zit qua afvallen. Ik zou eerlijk gezegd toch af en toe wegen. Misschien niet dagelijks maar toch wel wekelijks.

Terug
Naar boven