- Waardering
- 7.507
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja de loempia had ik voorbij zien komen en kan af en toe gewoon hoor als je daarna je schema weer oppakt niks aan het handje🤗 laat die weegschaal nou maar achterwege, die spiegelfoto van je shape zegt veel meer😉 gaat de goede kant op.Stil alive dus kleine update.
Sporten ging weer lekker afgelopen week. Week ervoor veel last van vermoeidheid dus hardlopen er even uitgehaald om te kijken wat 4x kracht zou doen met mijn energie. Dat leek een goed plan en kon duidelijk merken dat mijn krachttraining op donderdag en vrijdag een stuk fijner was. Uiteraard heeft een mens altijd wat dus nu missen we het hardlopen weer 🤣 dus ook al weet ik dat 1x pw niet veel doet ga ik de zondag weer inzetten voor hardlopen en de woensdag bewaar ik voor rust. Voorlopig 🤭
Voeding gaat lekker en lijkt steeds makkelijker te worden. Kan beter nee zeggen en de hunkering naar een cheatmeal is vrijwel niet aanwezig. Ipv alleen loempia zondag deze ook op donderdag ingezet om iets extra's te hebben om na uit te kijken en in mijn caloriedoel valt. Ook de cake is erg relaxed en zo af en toe een plakje voor de lekkere trek is hiermee ook ingedekt.
Verder dday in aantocht dus standje opgeblazen weer gearriveerd. Afgelopen 2 weken niet wezen wegen en bevalt nog steeds goed. Eerst deze periode weer overleven en dan de haat/liefde relatie met de weegschaal maar weer oppakken.
Shape update 😊
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
** Verborgen inhoud: niet zichtbaar in quote **
Kom je met de tijd niet beter uit om even cardio te doen na de KT?