AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Ik zou buttie doen en met mijn superieure smaak moeten jullie het doen.

Werkset gewichten zijn niet belangrijk, maar met 50kg squats heeft niemand een goeie set benen gemaakt, je zult toch op een of andere manier sterker moeten worden. Veel data bijhouden is vaak slim, maar kan ook contraproductief werken als je er stress van krijgt, situaties verschillen en bij vrouwen is dagelijks wegen een dingetje. Duurzaam is key, beste aanpak is er een die iemand vol kan houden.

Mannen zouden dit overigens wel moeten doen dagelijks wegen, die schommelen niet zo met hormonen en eten vaker eentonig.

Precies daarom zei ik ook als je al een tijd traint moet je dat wel kunnen zien.

Dat mis ik hier echt volledig.
Post dan even een foto van jouw abs, jij traint al zeker meer dan 20 jaar.

Ik ben overigens van mening dat Buttie wel progressie maakt. Eerst heeft ze het zelf geprobeerd, daarna met coach geprobeerd en nu zit ze op het goede spoor. Ze heeft er lol aan en boekt progressie, weet nu ongeveer wat ze eten moet en eten wil én dan verbeter je elke keer een beetje meer. Slow and steady... dat is de enige weg voor natty's. Plezier erin hebben en doorgaan, jaar in jaar uit.

Ik heb geen enkel belang hier foto's te posten als je wilt kunnen we een keer samen trainen.
Bovenste abs heb ik altijd dus die kan ik je dan wel laten zien. Voor de duidelijkheid ik val niet op mannen als dat je intentie is.

Nogmaals ik vind het niet goed voor iemand die al een tijdje traint. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Ongeacht of ze natty is of niet.

Nogmaals ik vind het niet goed voor iemand die al een tijdje traint. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Ongeacht of ze natty is of niet.
Benieuwd voor hoe lang...

Twee paginas terug zei je nog dat ze er goed uitzag 😇

Hoe was de upperbody training gegaan butt? Al setjes van vijf met de pull-ups inmiddels?

Misschien even de strijdbijl begraven hier? Buttie’s log wordt een beetje geflood.

Benieuwd voor hoe lang...

Twee paginas terug zei je nog dat ze er goed uitzag 😇

Hoe was de upperbody training gegaan butt? Al setjes van vijf met de pull-ups inmiddels?
Klopt zoals ik aan gaf stel ik me mild op.
De waarheid is reeds bekend en ga ik niet blijven herhalen.

Post dan even een foto van jouw abs, jij traint al zeker meer dan 20 jaar.
Ik heb, na lang zoeken, op een obscure datingsite op het darkweb, iets gevonden.
Sorry Buttie voor het off-topic gaan, maar deze kan ik DBB echt niet onthouden.
Hopelijk krijg ik hier geen punten voor...

henk123456.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.748
Nou gelukkig zie ik zelf ook progressie en lijk ik na heel wat struggles mijn weg te hebben gevonden in training en voeding op mijn manier en hoe ik het volhou en leuk vind. Andermans ideaalbeeld van een shape is niet mijn ideaalbeeld en dat laatste is waar ik aan werk 😎

Je eigen methode
Je eigen weg
Je eigen doel!

En aangezien je gewoon rustig doorkabbelt hiermee is de kans dat je het opgeeft het kleinst. Dus doe je goed!

Iedereen heeft zijn eigen beste weg en om die te vinden moet je soms gewoon effe zoeken en aftasten.

Beetje stil hier. De draad deze week weer goed op kunnen pakken na die rustpauze van 5 dagen vorige week?

• #1.751
Stil alive dus kleine update.

Sporten ging weer lekker afgelopen week. Week ervoor veel last van vermoeidheid dus hardlopen er even uitgehaald om te kijken wat 4x kracht zou doen met mijn energie. Dat leek een goed plan en kon duidelijk merken dat mijn krachttraining op donderdag en vrijdag een stuk fijner was. Uiteraard heeft een mens altijd wat dus nu missen we het hardlopen weer 🤣 dus ook al weet ik dat 1x pw niet veel doet ga ik de zondag weer inzetten voor hardlopen en de woensdag bewaar ik voor rust. Voorlopig 🤭

Voeding gaat lekker en lijkt steeds makkelijker te worden. Kan beter nee zeggen en de hunkering naar een cheatmeal is vrijwel niet aanwezig. Ipv alleen loempia zondag deze ook op donderdag ingezet om iets extra's te hebben om na uit te kijken en in mijn caloriedoel valt. Ook de cake is erg relaxed en zo af en toe een plakje voor de lekkere trek is hiermee ook ingedekt.

Verder dday in aantocht dus standje opgeblazen weer gearriveerd. Afgelopen 2 weken niet wezen wegen en bevalt nog steeds goed. Eerst deze periode weer overleven en dan de haat/liefde relatie met de weegschaal maar weer oppakken.

Shape update 😊

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

• #1.754
Dankjewel dit motiveert 😊 begon al te denken dat ik er niet meer uit kon halen en zie zelf het verschil minder goed ofzo. Plus hormonen waardoor ik mij überhaupt een walrus voel momenteel. Dus oprecht thnx!

Lekker bezig! Herkenbaar wat je schrijft wanneer je sporten combineert. Ik zelf struggle vaak met dezelfde gedachten omdat ik alles tegelijk prioriteit wil geven. 1x per week hardlopen is gewoon prima om te onderhouden en wellicht zelfs langzaam nog progressie te maken.

• #1.756
Lekker bezig! Herkenbaar wat je schrijft wanneer je sporten combineert. Ik zelf struggle vaak met dezelfde gedachten omdat ik alles tegelijk prioriteit wil geven. 1x per week hardlopen is gewoon prima om te onderhouden en wellicht zelfs langzaam nog progressie te maken.

Ja lastig is dat soms en zodra ik een keuze maak en wat bijstel begint het te knagen. Goed om te horen dat 1x wel volstaat. 2x is haalbaar maar ben dan 75% van het weekend dood en dat vind ik ook weer zonde maar vind conditie ook belangrijk in een gezond leven en lichaam 😁

• Like
Waarderingen: Krnl
Ja lastig is dat soms en zodra ik een keuze maak en wat bijstel begint het te knagen. Goed om te horen dat 1x wel volstaat. 2x is haalbaar maar ben dan 75% van het weekend dood en dat vind ik ook weer zonde maar vind conditie ook belangrijk in een gezond leven en lichaam 😁
Je bedoelt een gezonde geest in een lekker lichaam :thumb:

Of misschien toch het tempo iets naar beneden bijstellen? Ik vermoed dat je in dit stadium met 2x per week 5 km in een iets gematigder tempo conditioneel meer progressie kunt boeken dan 1x per week intensief.

Terug
Naar boven