- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker heur!
Schouders lats en biceps lijken ook hard te gaan ineens zeg
Ik wilde hetzelfde zeggen!🤩Lekker heur!
Schouders lats en biceps lijken ook hard te gaan ineens zeg
Ik wilde hetzelfde zeggen!🤩
En fietsen is ook echt het kutste wat er is, helemaal mee eens hahaah
Was je bang om positief te testen🤦🏻🤭
You never know🤭
Custard cream 🫶🏻
@Buttie88
Warm: kokend water roerend met een garde toevoegen, ik doe 500-550ml voor 100g COR. Goed doorroeren en dan 4min in de magnetron.
Koud: kokend water roerend met een garde toevoegen, dan kun je 700ml doen voor 100g COR. Goed doorroeren en dan ook 4min in de magnetron. Daarna nog 1x doorroeren en in de koelkast overnight (of een aantal uur). Je krijgt dan dezelfde soort “cake” als met de oats 😜
Het is wat spelen met de structuur die je lekker vindt, meer/minder water kan altijd natuurlijk
Ben benieuwd! Je kunt altijd nog spelen met de magnetron tijdenJa koud zal het worden 😊 oke mijn hoeveelheid is dus 175ml water en 1 minuut magnetron 😁 dankjewel man. Komt morgen binnen dus hou je op de hoogte!
Ben benieuwd! Je kunt altijd nog spelen met de magnetron tijden
Ga je er rijstwafels van proberen te maken?Ja vind die dikheid van de havermout inmiddels echt perfect dus hoop dat ik dit ook lekker ga vinden. Vanavond gelijk maken voor morgen. Eet nu dagelijks die wafels maar mijn vertering gaat hier niet zo lekker op dus hoop op deze vervanger 🙏.
Lekkere trainingsweek gehad en ondanks de warmte goed uitgerust. Voeding ging 100% lekker ondanks dat ik in de ochtend een Dagbesteding geef in een broodjeszaak. Ik sta dus 4 uur broodjes te maken met een schap vol candybars en een vitrine met vers gebakken saucijzenbroodjes. Vind het erg leuk en ach de lekkere geurtjes negeren en geen hap nemen went.
Met training de legpress verhoogd naar 175kg. Blijf dit de lekkerste oefening vinden en voelde fijn en op zijn tijd deze verhoging. Squat opgehoogd naar 70kg biceps ook een kilootje erbij. Dus dik tevreden. Merk dat ik de oefening en uitvoering goed beheers inmiddels dus nu de focus op ademhaling erbij en zo perfectioneer ik de trainingen iedere x meer.
Vanmorgen op tijd opgestaan, klaargemaakt voor gym en ervoor gekozen te gaan wandelen in de natuur. Even genieten van dit zomerse weertje ✌️. Nu laatste dagje werken en morgen hopelijk zonnen.
![]()
![]()