MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Lekker heur!

Schouders lats en biceps lijken ook hard te gaan ineens zeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Lekker heur!

Schouders lats en biceps lijken ook hard te gaan ineens zeg

Dankjewel 😊 ik train niet anders dan anders ofzo. Denk dat het vooral komt dat ik de voeding eindelijk optimaal heb en inmiddels wat langer train 😊

• #1.784
Ik wilde hetzelfde zeggen!🤩
En fietsen is ook echt het kutste wat er is, helemaal mee eens hahaah

Hahaha lopen veel leuker en fijner he. Blij dat ik niet de enige ben 😁 en dankjewel 😊 leuk dat mijn trainen zichtbaarder wordt 😎

• #1.785
Lichte vermoeidheid van de fijne sessie van gisteren en zo opgeblazen dat het gewoon pijn deed bij het opstaan.
Onder het motto 'gewoon gaan en proberen' toch een goede training neergezet. Upright row barbel verhoogd naar 25kg van 20kg dus helemaal blij.

Verder vorige week vrij gevraagd voor vrijdag dus hopelijk kan ik dat vandaag rond maken en hoef ik maar 3 daagjes. Nu douchen en arbeit!

1000029535.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.786
Donderdag en vrijdag twee halfgebakken trainingen. Lichaam werkte voor geen meter mee en kreeg zaterdag eindelijk mijn periode. Weekend vooral ellendig, buikpijn etc dus alleen gewandeld. Gisteren begon de zin en passie voor trainrn weer te komen dus vanmorgen stond ik te popelen om te gaan. Extra motivatie toen een medesporter bij mij kwam om te zeggen dat hij mij met de week gespierder vond 😇. Complimenten gaat een mens goed op.

Heerlijke beensessie achter de rug, berg cafeïne achter de kiezen en ready voor deze week 😎. Squat verhoogd naar 70kg en zweet! Cor besteld dus kan niet wachten te gaan experimenteren met cor en fruit. Paar samples besteld van chocolade, appeltaart, birthday cake, cookies and cream en een grote bus van custard cream en donuts. Vrees alleen dat het niet vandaag binnenkomt dus nog even watertanden 😜

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Tbjp cor gepakt?

@Buttie88
Warm: kokend water roerend met een garde toevoegen, ik doe 500-550ml voor 100g COR. Goed doorroeren en dan 4min in de magnetron.

Koud: kokend water roerend met een garde toevoegen, dan kun je 700ml doen voor 100g COR. Goed doorroeren en dan ook 4min in de magnetron. Daarna nog 1x doorroeren en in de koelkast overnight (of een aantal uur). Je krijgt dan dezelfde soort “cake” als met de oats 😜

Het is wat spelen met de structuur die je lekker vindt, meer/minder water kan altijd natuurlijk

• #1.795
@Buttie88
Warm: kokend water roerend met een garde toevoegen, ik doe 500-550ml voor 100g COR. Goed doorroeren en dan 4min in de magnetron.

Koud: kokend water roerend met een garde toevoegen, dan kun je 700ml doen voor 100g COR. Goed doorroeren en dan ook 4min in de magnetron. Daarna nog 1x doorroeren en in de koelkast overnight (of een aantal uur). Je krijgt dan dezelfde soort “cake” als met de oats 😜

Het is wat spelen met de structuur die je lekker vindt, meer/minder water kan altijd natuurlijk

Ja koud zal het worden 😊 oke mijn hoeveelheid is dus 175ml water en 1 minuut magnetron 😁 dankjewel man. Komt morgen binnen dus hou je op de hoogte!

• #1.797
Ben benieuwd! Je kunt altijd nog spelen met de magnetron tijden

Ja vind die dikheid van de havermout inmiddels echt perfect dus hoop dat ik dit ook lekker ga vinden. Vanavond gelijk maken voor morgen. Eet nu dagelijks die wafels maar mijn vertering gaat hier niet zo lekker op dus hoop op deze vervanger 🙏.

Laatst bewerkt:
Ja vind die dikheid van de havermout inmiddels echt perfect dus hoop dat ik dit ook lekker ga vinden. Vanavond gelijk maken voor morgen. Eet nu dagelijks die wafels maar mijn vertering gaat hier niet zo lekker op dus hoop op deze vervanger 🙏.
Ga je er rijstwafels van proberen te maken?

• #1.799
Lekkere trainingsweek gehad en ondanks de warmte goed uitgerust. Voeding ging 100% lekker ondanks dat ik in de ochtend een Dagbesteding geef in een broodjeszaak. Ik sta dus 4 uur broodjes te maken met een schap vol candybars en een vitrine met vers gebakken saucijzenbroodjes. Vind het erg leuk en ach de lekkere geurtjes negeren en geen hap nemen went.

Met training de legpress verhoogd naar 175kg. Blijf dit de lekkerste oefening vinden en voelde fijn en op zijn tijd deze verhoging. Squat opgehoogd naar 70kg biceps ook een kilootje erbij. Dus dik tevreden. Merk dat ik de oefening en uitvoering goed beheers inmiddels dus nu de focus op ademhaling erbij en zo perfectioneer ik de trainingen iedere x meer.

Vanmorgen op tijd opgestaan, klaargemaakt voor gym en ervoor gekozen te gaan wandelen in de natuur. Even genieten van dit zomerse weertje ✌️. Nu laatste dagje werken en morgen hopelijk zonnen.

1000030080.jpg

1000030074.jpg

Lekkere trainingsweek gehad en ondanks de warmte goed uitgerust. Voeding ging 100% lekker ondanks dat ik in de ochtend een Dagbesteding geef in een broodjeszaak. Ik sta dus 4 uur broodjes te maken met een schap vol candybars en een vitrine met vers gebakken saucijzenbroodjes. Vind het erg leuk en ach de lekkere geurtjes negeren en geen hap nemen went.

Met training de legpress verhoogd naar 175kg. Blijf dit de lekkerste oefening vinden en voelde fijn en op zijn tijd deze verhoging. Squat opgehoogd naar 70kg biceps ook een kilootje erbij. Dus dik tevreden. Merk dat ik de oefening en uitvoering goed beheers inmiddels dus nu de focus op ademhaling erbij en zo perfectioneer ik de trainingen iedere x meer.

Vanmorgen op tijd opgestaan, klaargemaakt voor gym en ervoor gekozen te gaan wandelen in de natuur. Even genieten van dit zomerse weertje ✌️. Nu laatste dagje werken en morgen hopelijk zonnen.

1000030080.jpg

1000030074.jpg
1000069705.jpg

Terug
Naar boven