XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Niet verrassend, want je hebt inmiddels al wat DBB-coaches versleten. ;)

Maar even serieus: het lijkt er op dat Garmin je niveau verkeerd inschat omdat je vaak volgens Garmin een VO2max training zou hebben gedaan, terwijl je zelf aangeeft niet heel intensief te hebben gelopen. Dan zal Garmin je een te makkelijke intervaltraining geven en moet je misschien je hartslagzones bijstellen. En waren die intervallen die Garmin opgaf op tempo (min/km) of op hartslag? Bij training op hartslag zou ik een borstband adviseren, omdat deze betrouwbaarder/nauwkeuriger de hartslag meet.

Haha valt mee toch ๐Ÿ˜ eerste en laatste 2. Ben echt meer van doen waar ik zin in heb en daar ga ik best wel goed op ๐Ÿ˜Š

mmm wel goeie vraag. Ik wou mij erin verdiepen maar heb alleen uitgezocht hoe ik mijn eigen interval kon doen zonder bemoei. Kreng liet mij van de week bijna een half uur gewoon lopen. Toen ik er net lekker in zat ging die cooling down hanteren ๐Ÿ˜‘.

Eerst vakantie dan weer sparen voor attributen ๐Ÿ˜ wel een goed idee. Dankjewel weer ๐Ÿ˜Š

• #1.822
Kon het niet laten ๐Ÿ™Š

3x 6 minuten hardlopen
2x 7 minuten hardlopen
1x1 minuut turbo

6x 3 minuten lopen
10 minuten uitlopen
1000030540.jpg

• #1.823
Ondanks zaterdag en zondag hardlopen vanmorgen wel benen wezen trainen. Maandag is de enige dag dat ik om 13 uur vrij ben dus maak daar graag gebruik van om de benen wat rust te geven. Kon wel merken dat ik minder fit was dan normaal op maandag maar toch een prima training eruit gesleept. Plan van deze week is morgen UB en woensdag rust. Donderdag t/m zondag 3x hardlopen. Dagen afhankelijk van fitheid. Stappendoel dagelijks en liefst nog een beetje meer ๐Ÿ˜Ž op naar fit naar Mallorca ๐Ÿ˜

1000030618.jpg

1000030620.jpg

Ja Tommy had je de link al gegeven. Ik vind het zoete van de donut heel lekker met de wat zuurheid van de frambozen.
Ik heb hem ook besteld๐Ÿ˜ en de TBJP white chocolate & coconut ook 2kg haha @Tommyx ik had dus toch een smaak tussen de testzakjes die ik heel lekker vond! Kwam er alleen pas achter na mijn cut๐Ÿ˜ฌ

• #1.826
Zaterdag hardlopen
Zondag hardlopen
Maandag benen
Dinsdag ub en buikspieren
Gisteren een rustdagje gehouden en vanmorgen weer wezen hardlopen. Qua honger ga ik nog altijd beter op cardio dan op kracht dus kijken wat we er de komende weken nog uit of nouja af kunnen krijgen. Vorige week 6 minuten hardlopen cyclus en vandaag uitgebreid naar 7 minuten en 3 minuten doorlopen en geรซindigd met 15 minuten uitlopen. Ging best lekker en begin gevoelsmatig fit aan de dag ๐Ÿ˜Ž iig de 10k stappen al weer gezet โœŒ๏ธ

1000030738.jpg

1000030736.jpg

• #1.827
Vrijdag nog wezen hardlopen en gisteren rustig dagje gehouden met vooral veel bankliggen. Vanmorgen met lichte tegenzin wezen rennen maar eenmaal onderweg heerlijk in trance. Oordopjes in en focus. Tijd gaat heel snel met deze 'interval ala me' omdat ik mij concentreer op de ronde uitlopen tot aan de rust. Vandaag 5x7 minuten hardlopen 5x 3 minuten rust en 10 minuten uitlopen. Temperatuur was echt lekker om te rennen en al dat luie zweet van gisteren kwam eruit ๐Ÿ˜. Leek bijna alsof ik olie op mijn benen had gesmeerd.

Nu douchen, bijkomen en opladen voor de week. Morgen benen trainen, dinsdag ub en dan weer door naar hardlopen. Vanaf dinsdag plan om wafels met aardbeien te vervangen door tonijn met komkommer om de eiwitten wat verder te uppen komende weken ๐Ÿ˜Ž

1000030801.jpg

1000030795.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.828
Vanmorgen ondanks hardlopen gisteren redelijk lekker getraind. Werd wel wat vermoeid wakker en liep niet over van zin en energie maar toch alles gedaan tijdens training wat ik normaal doe. Momenteel tevreden met de verdeling kracht cardio om een dubbele reden. Stukje extra fitheid / verbranding door de cardio en train toch mijn benen met hardlopen. En ben erg tevreden over mijn benen en wil eigenlijk niet dat ze verder groeien dus hoop zo in te zetten op behoud. Met name vanaf de achterkant lijken ze uge in mijn ogen ๐Ÿ˜ฏ

Vandaag laatste dagje wafels en wil een tonijnsalade gaan maken met de mayo van xxl dus kijken of dat lekker wordt ๐Ÿ˜‡

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Grinnik wij hebben een andere definitie van huge dan, strakke slanke beentjes hoor.

Lief dankjewel ๐Ÿ˜‡ snap je helemaal niet wat ik bedoel dus? Dan is het idd nl een kwestie van zeldbeeld
Nee, snap ik niets van.
Tenzij je veel mensen om je heen hebt met van die lelijke spagettibeentjes.

Je ziet dat je traint, neem aan dat dat ook de bedoeling is.

• Like
Waarderingen: Krnl
  • #1.832
Tonijnsalade met een geprakt eitje & rode ui er door๐Ÿซถ๐Ÿผ

En niks huge met je benen! Sterke benen!๐Ÿ’ช๐Ÿผ

• #1.834
Tonijnsalade met een geprakt eitje & rode ui er door๐Ÿซถ๐Ÿผ

En niks huge met je benen! Sterke benen!๐Ÿ’ช๐Ÿผ

Dankjewel ๐Ÿ˜‡ ei kan ik niet iedere dag hebben en wil iig 4 dagen voor tonijn gaan. Ga nu beginnen met experiment tonijnsalade ๐Ÿ˜

• #1.835
Gisteren rustdag gehouden en heeft mij goed gedaan. Vannacht bijna 9 uur geslapen en voelde mij weer helemaal opgeladen vanmorgen. Lekker wezen hardlopen en na 5 rondes van 7 minuten nog een extra ronde erbij gedaan. Gewoon omdat het kon. Nog een wat waterig zonnetje maar lekker weer om buiten te zijn.

1000030973.jpg

1000030971.jpg

Ik zie de "huge" benen ook niet. Ik denk vooral perceptie!

• #1.837
Goeie week achter de rug! In totaal 6x wezen sporten en voeding valt ook weinig op aan te merken. Slaap wel ontzettend slecht deze week en maag en darmen zijn gevoelig. Mede hierdoor ook opgeblazen en de maandelijkse ellende zit er weer aan te komen ๐Ÿ˜‘. Desondanks nu genieten van mijn vrije dag en hierna 6 dagen werken. Aftellen na mijn vakantie over 2 weken ๐Ÿ˜Ž

Totaal 3x krachttraining en 3x hardlopen
Maandag kracht benen
Dinsdag kracht ub
Woensdag hardlopen
Donderdag kracht benen
Vrijdag hardlopen
Zaterdag rust
Vandaag hardlopen

1000031341.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou het aftellen ervoor door ๐Ÿ˜‰

Lekker bezig dame!

End @Henk123456 mode

Srs: gaat lekker

• #1.840

Nicky haar gevoel voor humor ๐Ÿ˜œ

Buren die tot laat aan het bbqen waren + standje luchtballon ivm maandelijks dingetje = geen energie en bagger training. Heb de training daarom ook afgebroken onder het mom van beter uitrusten en opladen en de rest van de week knallen. Baal er wel flink van gezien dit de enige dag is dat ik smiddags vrij ben en combineer dat altijd graag met een killing leg training. Nog een poging gedaan tot cardio maar mijn lijf vond niks oke dus helaas pindakaas. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Benen gaan wel lekker op het moment ๐Ÿ˜Š

Terug
Naar boven