MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Het is natuurlijk een samenspel van beide, niet of of.

Je ziet er goed uit @Buttie88 in je laatste foto! Wat zijn je plannen momenteel? Ik ben hier wat minder actief geweest.

Je vraag helemaal vergeten! Ik ben koos planloos of trien we gaan het wel zien 🤣. Qua fysiek ben ik best wel tevreden en denk dat als ik zo door blijf trainen ik wel goed zit. Voor nu even focus op mijn vakantie en daar rustig nadenken wat mijn doel(en) voor het komende jaar worden.

Je vraag helemaal vergeten! Ik ben koos planloos of trien we gaan het wel zien 🤣. Qua fysiek ben ik best wel tevreden en denk dat als ik zo door blijf trainen ik wel goed zit. Voor nu even focus op mijn vakantie en daar rustig nadenken wat mijn doel(en) voor het komende jaar worden.
Luxe positie 🥰

• #1.863
Echt een klotenweek gehad. Zero energie en zo rond en opgeblazen als een pandabeer plus drama nachten. Elke training ging kut dus donderdag gestopt en rust genomen. Gisteren weer begonnen met hardlopen en na 44 dagen eindelijk ongesteld geworden. Was echt mega opgelucht. Tijdens mijn periode kan ik nl prima trainen (alleen eerste 2 dagen niet hardlopen) maar de aanloop is vet kut. En verklaard gelijk de zero energie modus icm depressieve gedachten van afgelopen week. Maar wel perfecte timing voor mijn vakantie naar Spanje 🙏

Vanmorgen een zalige beensessie gehad en kijk er naar uit morgen ub te trainen. Laatste 2 weekjes even alles op alles om zo fit mogelijk die kant uit te gaan. Wou eigenlijk vandaag wegen maar toen ik gisteren de inval van dday kreeg dacht ik laat maar. Dus kijken of ik het eind van de week de weegschaal aandurf.

Nog 12 dagen 🤸‍♀️🤸‍♀️

1000031621.jpg

• #1.864

Thnx! Komende 2 weken ga ik wel laag in calorieën zitten hoor dus strijd even met je mee. Zit voor mijn gevoel steeds op 'bijna' wat ik wil maar wil in de vakantie echt gewoon lekker uit eten kunnen. Plan is wel dagelijks te gaan hardlopen aan het strand + geen all incl om het fiasco van vorig jaar niet overnieuw te doen 😁

Thnx! Komende 2 weken ga ik wel laag in calorieën zitten hoor dus strijd even met je mee. Zit voor mijn gevoel steeds op 'bijna' wat ik wil maar wil in de vakantie echt gewoon lekker uit eten kunnen. Plan is wel dagelijks te gaan hardlopen aan het strand + geen all incl om het fiasco van vorig jaar niet overnieuw te doen 😁
Gezellig.

En mooi vooruitzicht, foto ziet er in ieder geval al relaxed uit 😍

• #1.866
Gezellig.

En mooi vooruitzicht, foto ziet er in ieder geval al relaxed uit 😍

Ja heb ook geen moment getwijfeld toen ik de foto's van het hotel bekeek. Adults only dus geen gebleer bij het zwembad. Alleen die omgeving wat minder goed bestudeerd 😑 bam gewoon middenin het Duitse uitgaansgebied dus zou wel weer een bijzondere ervaring worden 😁

Ik zou dan juist niet nu nog lager gaan zitten in kcal als je een all incl fiasco wil voorkomen.. je lichaam kan heftig reageren als je eerst heel laag gaat zitten en dan weer zonder reverse “normaal” gaat eten. Vocht vasthouden, dingen niet goed verwerken, bloat etc. En vaak triggert dat ook juist meer eten/fiasco’s als je jezelf zo’n tijd beperkt in voeding en dan op vakantie omringd wordt door allemaal lekker eten😝

Zou dan eerder nu een beetje opbouwen richting onderhoud en dan op vakantie ook gewoon op onderhoud zitten!

Sorry ongevraagd advies haha maar misschien kun je er wat mee🙂

• #1.868
Ik zou dan juist niet nu nog lager gaan zitten in kcal als je een all incl fiasco wil voorkomen.. je lichaam kan heftig reageren als je eerst heel laag gaat zitten en dan weer zonder reverse “normaal” gaat eten. Vocht vasthouden, dingen niet goed verwerken, bloat etc. En vaak triggert dat ook juist meer eten/fiasco’s als je jezelf zo’n tijd beperkt in voeding en dan op vakantie omringd wordt door allemaal lekker eten😝

Zou dan eerder nu een beetje opbouwen richting onderhoud en dan op vakantie ook gewoon op onderhoud zitten!

Sorry ongevraagd advies haha maar misschien kun je er wat mee🙂

Geen sorry! Snnap wat je zegt alleen bedoelde geen all incl reis geboekt. Dus plan is ontbijtje in het hotel, salade/smoothie/broodje als lunch en dinner lekker stukje vlees met wat patatjes en groente. Dus geen gekkigheid maar ook 6 dagen geen calorieën tellen. Mijn onderhoud ligt vrij laag dus met een uur hardlopen smorgens geef ik mijzelf daarin wat speling. Hoop ik 😁

• #1.869
Vanmorgen lekker getraind. Vind bovenlichaam op de foto zetten altijd lastig dus poging tot update. Wil triceps en schouders graag nog wat meer ontwikkelen maar voor het moment zijn armen wel oke. Had meer de focus op biceps laatste tijd dus na de vakantie maar weer wat puzzelen met mijn schema. Had vanmorgen graag meer willen doen maar met een flinke Burn in benen en billen eruit gehaald wat ik kon binnen de tijd. Nog wel trillende armpjes met eyeliner zetten dus voelt lekker.

Pull ups elastiek 4x8
Upright row 10/11/9 25kg
Biceps curl barbell 10/10/615kg zonder stang rekening 12 10kg
Shoulder machine omhoog 10/9/8 20kg
Biceps curl kabel stang 14/13/9 20kg
Triceps 2 handen 1 dumbell achterlangs 15/14/14 12kg
Triceps pushdown kabel driehoekje 14/12/11 20kg 8 25kg 12 15kg

Sit ups 3x30 met 5kg plaat
Stoel/rug tegen kussen benen omhoog 3x25

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

1000031643.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.871
Was echt perfecte weer om te lopen! Nog 3 dagen werken en dan eindelijk eens bijlezen ik alle wedstrijd logjes. Traktatie van moeder natuur 😇

1000031682.jpg
1000031676.jpg
1000031679.jpg

Succes de laatste dagen.

En ik houd van dit soort foto's.
Zonsopkomst en regenboog ❤️

Wauw prachtig! Lekker wakker worden zo🤩

• #1.874
Succes de laatste dagen.

En ik houd van dit soort foto's.
Zonsopkomst en regenboog ❤️

Dankjewel! Kijk er ook echt naar uit vrijdag weg te rijden en los te laten. Ja maakt hardlopen wel weer wat aantrekkelijker he 😁

Wauw prachtig! Lekker wakker worden zo🤩

Ja loopt een stuk leuker dan regen iig haha. En zonnig begin van je dag doet wel wat met je gemoedstoestand denk ik 😊

• #1.875
Gaat allemaal wel lekker hier. Goede sport week gehad en kon het niet laten gisteren gewoon om 4.30 op te staan om benen te trainen. Tis te fijn de sportschool voor mij alleen te hebben en daarna lekker rustig bijkomen ipv door naar werk. Vanmorgen zelfde ritueel en morgen hardlopen vanuit huis dus opblijfavond vanavond 😁 kijken of ik 20.00 überhaupt haal.

Ondertussen nagedacht over mijn doelen voor na de vakantie en wil eigenlijk gaan uitzoeken waar precies mijn onderhoud op ligt gezien mijn huidige beweging. Volgens de standaard berekeningen zit ik vrij hoog. Ws door mijn algehele activiteitsniveau en wil het eens goed uitzoeken. Gezien hormonen en shit wil ik 4 weken per x aanhouden middels tracken en wegen. Voor nu mijn nieuwe bikini bij het post punt ophalen en koffer pakken ✌️

Oehhh bijna vakantie 🥰🥰🥰
Enjoy

Fijne vakantie, enjoy!

Vakantie is altijd fijn!
Hoewel ik altijd meer verrot terug kom van vakantie dan wat ik ervoor was :headbang:
Toch de vraag der vragen. (en je hoeft er geen antwoord optegeven als je niet wil, want iedereen zou er wel weer iets van vinden hier :D )
Maar ga je op vakantie je houden aan je dieet?
Of je houd het een beetje lossjes?
Of je gooi je alle remmen los? :bierbang:

• #1.879
Oehhh bijna vakantie 🥰🥰🥰
Enjoy

Ja wel dichtbij nu! Dankjewel

Dankjewel! 😇

Vakantie is altijd fijn!
Hoewel ik altijd meer verrot terug kom van vakantie dan wat ik ervoor was :headbang:
Toch de vraag der vragen. (en je hoeft er geen antwoord optegeven als je niet wil, want iedereen zou er wel weer iets van vinden hier :D )
Maar ga je op vakantie je houden aan je dieet?
Of je houd het een beetje lossjes?
Of je gooi je alle remmen los? :bierbang:

Verrot terugkomen zou nog wel meevallen. Ben niet zo'n staptijger 😁

Ja dat iedereen er altijd wat van vind is wel duidelijk en is ws ook de strekking van dit forum. Ook het respect voor mensen die wel alles laten voor hun fysiek maar niet mijn call. Als ik daarom niet op dit forum hoor ook prima. Ben bijna dagelijks met sporten en voeding bezig en op vakantie gewoon niet. Geen calorieën tellen, ook geen ga helemaal los maar genieten van een paar dagen zon zee strand en lekker eten 😎

Ook het respect voor mensen die wel alles laten voor hun fysiek maar niet mijn call. Als ik daarom niet op dit forum hoor ook prima.
Staat nergens in de reglementen dat je een kadaverdiscipline moet bezitten om op dit forum te mogen zitten toch?
Er gaan zelfs geruchten dat er mensen op dit forum zitten die helemaal niet trainen...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven