AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Eens erg mooi dat lange haar

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Avontuur Mallorca zit er bijna weer op. Morgenavond vlieg ik terug en pas 00.45 land ik weer. Klotentijd dus dat wordt even doorbijten gezien ik smorgens hier 4 uur wakker ben + slecht slaap en nu dus al op bed lig. Niks nieuws voor mij maar dat weinig slaapt breekt mij wel echt op dus blij als ik weer in mijn eigen bed lig 😎

Heb ondanks dat wel echt genoten van het vrij zijn, geen verplichtingen, lekker bakken aan het zwembad en werk en thuis even volledig kunnen loslaten. Inmiddels ook weer zin om de draad met sporten en voeding op te pakken en na wat leeswerk + alles door de war qua calorieën afgelopen vakantie ga ik starten op 1800 calorieën. Kijken wat dit doet op mijn gewicht en per 4 weken bekijken. Ik ga verlagen bij toename of stagnatie. Ben wat voorzichtig in het delen hier maar heb momenteel wat mentale issues die het niet makkelijker maken. Hoop dat de vakantie mij goed heeft gedaan en ik weer wat krachtiger ben bij terugkomst 😊

1000032710.jpg

20250811_103158.jpg

20250813_075636.jpg

Klinkt als een heerlijke vakantie 😍.

Ben benieuwd naar de uitwerking van je plannen maar vooral heel veel beterschap met je mentale issues 🍀🍀

Tranquilo lady, mentale issues krijg je stress van.

Enjoy life ☀️

• #1.906
Klinkt als een heerlijke vakantie 😍.

Ben benieuwd naar de uitwerking van je plannen maar vooral heel veel beterschap met je mentale issues 🍀🍀

Lief dankjewel! Hou jullie uiteraard op de hoogte van de uitwerking van mijn plan en hoop dat deze break weer wat moois teweegbrengt voor mijn mind 😇

Probeer de chill heid te behouden.
Je ziet er goed uit. Laat de mentale issues (hoe lastig dat ook is) achter je te laten mallorca en eenmaal thuis vlieg je weer in je ritme. Go with your flow.
Jouw weg, jouw manier.
Hou je taai. Jij kan dit 👊

Geniet nog even volop van die laatste dag! 🏝🍷

• #1.908
Probeer de chill heid te behouden.
Je ziet er goed uit. Laat de mentale issues (hoe lastig dat ook is) achter je te laten mallorca en eenmaal thuis vlieg je weer in je ritme. Go with your flow.
Jouw weg, jouw manier.
Hou je taai. Jij kan dit 👊

Geniet nog even volop van die laatste dag! 🏝🍷

Ja mooi advies! Vanaf zondag weer back in the game 😍.

Ga ik zeker proberen morgen dankjewel 🥰

Fijn dat je zo geniet, ondanks het slechte slapen enzo. Zelf zie ik het altijd als een goed teken wanneer het richting het einde van je reis goed voelt om weer naar huis te gaan. 😊
Succes en sterkte met alles, maar ook nog even veel plezier en alvast een goede terugreis gewenst!

Yolo, geniet er nog even van en succes met de issues🤗

Ben wat voorzichtig in het delen hier maar heb momenteel wat mentale issues die het niet makkelijker maken.
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je een week lang alleen op vakantie bent, heb je ineens de tijd om over allerlei dingen na te denken, waar je in NL niet de tijd voor hebt of neemt (train, eat, sleep, work, repeat). Of zit ik nu teveel in te vullen voor een ander?

• #1.912
Fijn dat je zo geniet, ondanks het slechte slapen enzo. Zelf zie ik het altijd als een goed teken wanneer het richting het einde van je reis goed voelt om weer naar huis te gaan. 😊
Succes en sterkte met alles, maar ook nog even veel plezier en alvast een goede terugreis gewenst!

Dankjewel! Blij dat ik heb doorgepakt met boeken 😊. Haha vind ik ook hoor wordt hier zo stijf wakker dat het voelt alsof ik op de grond heb geslapen. Ga proberen nog even te genieten vandaag al ben je in je hoofd wel bezig met de terugreis merk ik. Komt allemaal wel goed 😇

• Like
Waarderingen: Loca
Heb je spareribs gegeten op vakantie?

• #1.915
Kan ik me iets bij voorstellen. Als je een week lang alleen op vakantie bent, heb je ineens de tijd om over allerlei dingen na te denken, waar je in NL niet de tijd voor hebt of neemt (train, eat, sleep, work, repeat). Of zit ik nu teveel in te vullen voor een ander?

Nee hoor zo is het wel. Typisch voor vakantie denk ik en had er thuis meer moeite meer dan hier. Zat veel in mijn hoofd met vragen als wat wil ik eigenlijk, waar wordt ik gelukkig van, wat wil ik veranderen en wat juist niet etc. Vanaf het eerste moment hier vooral genoten en nu de terugreis in beeld komt komen die vragen ook terug. Normaal leef je een beetje op de automatische piloot ofzo.

• #1.920
Yolo mennn, duik daar een spareribs toko in en ram jezelf vol, doet je mood goed en dan kan je er weer ff tegenaan.

Nou ben maandag echt slecht gegaan op de pulled pork hier dus durf niet meer. Helemaal niet gezien ik 11 uur uit moet checken en pas 22 uur vlieg 😁. Dus na mijn ontbijt uitbuiken bij het zwembad, wodkatje tegen de reisstress, wandelen na de boulevard voor een icecoffee en smoothie bowl, douchen op het strand om nog een beetje fris in de taxi te stappen naar de luchthaven.

1000032786.jpg

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven