- Waardering
- 10.928
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed ontwikkelde kalfs! En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.
Eerlijk is eerlijk. Er is wat commentaar geweest, ook van mij, maar dit ziet er netjes uit!
Ik denk dat de meeste vrouwen in verhouding ook veel langer nodig hebben om veranderingen te zien dan de heren.Dankjewel 😊 het siert een mens als hij of zij zijn mening kan bijstellen als de omstandigheden veranderen! Ben niet de snelste met in shape raken maar de aanhouder wint 😎
Ik had mijn woorden met een reden gekozen.... Ik heb het over wanneer je verschil zietVerder wordt in het artikel ook benoemd wat @Nicky! hier dus ook doet: dat het wordt aangepraat en daardoor een soort selffulfilling prophecy wordt.
Dan vraag ik het maar even, voor er weer verwijten zijn dat er bewust wordt gedraaid en geprojecteerd.Ik had mijn woorden met een reden gekozen.... Ik heb het over wanneer je verschil ziet

Vrouwen ontwikkelen ook gewoon minder snel spiermassa dan mannen, één van de redenen waardoor je minder snel verschil ziet.Ik had mijn woorden met een reden gekozen.... Ik heb het over wanneer je verschil ziet
Alles wat van Menno komt moet je met een korrel zout nemen en zelf fact checken.Menno Henselmans is dan ook heel goed in selectief data gebruiken. Dus zou dat niet allemaal direct voor waar aannemen.Vrouwen kunnen relatief gezien in ieder geval even goed spiermassa opbouwen dan mannen, volgens Menno Henselmans:
https://mennohenselmans.com/natural-muscular-potential-women/
Hmmm, ik had Menno altijd wel hoog zitten, maar nu hoor ik al van twee moderators dat hij slecht onderbouwde artikelen schrijft.Menno Henselmans is dan ook heel goed in selectief data gebruiken. Dus zou dat niet allemaal direct voor waar aannemen.

Menno staat er een beetje om bekend om studies te cherrypicken (die ook vaak niet eens aantonen wat hij wilt aantonen) en interpreteert studies en onderzoeken vaker verkeerd dan correct.Hmmm, ik had Menno altijd wel hoog zitten, maar nu hoor ik al van twee moderators dat hij slecht onderbouwde artikelen schrijft.![]()
Dan zal ik mijn twee posts over dit artikel weer verwijderen. Sorry.Menno staat er een beetje om bekend om studies te cherrypicken (die ook vaak niet eens aantonen wat hij wilt aantonen) en interpreteert studies en onderzoeken vaker verkeerd dan correct.
Het is natuurlijk een samenspel van beide, niet of of.Goed ontwikkelde kalfs! En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.
En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.
Op een bodybuildingforum zul je niet snel te horen krijgen dat je benen te dik of te gespierd zijn, terwijl niet iedereen dat als doel heeft, ook (zelfs) niet op DBB. Dat is wat ik bedoel.Het is natuurlijk een samenspel van beide, niet of of.
Dat is zeker waar. Ik las alleen "is geen kwestie van perceptie" en dat is het natuurlijk wel degelijk (immers kan je je bijvoorbeeldte dik voelen), alleen is het onze "smaak" wat daar een oordeel aan verbindt (of je het mooi vindt of niet). Beetje muggenziften dit hoorOp een bodybuildingforum zul je niet snel te horen krijgen dat je benen te dik of te gespierd zijn, terwijl niet iedereen dat als doel heeft, ook (zelfs) niet op DBB. Dat is wat ik bedoel.

Gespierde benen, maar wel zo slank dat ik nog een beetje normaal broeken kan kopen.Dat is zeker waar. Ik las alleen "is geen kwestie van perceptie" en dat is het natuurlijk wel degelijk (immers kan je je bijvoorbeeldte dik voelen), alleen is het onze "smaak" wat daar een oordeel aan verbindt (of je het mooi vindt of niet). Beetje muggenziften dit hoor
Ik denk inderdaad dat er hier niet veel mensen zullen zijn die slanke of dunne benen prefereren boven gespierde benen. Ook mooi hè dat woordgebruik, want ook dat is subjectief![]()
Haha die zijn er vast en zeker!Gespierde benen, maar wel zo slank dat ik nog een beetje normaal broeken kan kopen.
Zouden er mensen (in het algemeenof op DBB) zijn liever wat minder benen hebben zodat de billen groter lijken?
Mijn benen passen net in een 36, maar zijn behoorlijk laag in vet, ik kan ook zonder pump de 4 quad delen zien en zelfs wat vezels. Ik zou wel een beetje been in mijn pecs willen 😆. Het is maar net wat je van moeder natuur aan aanleg hebt gekregen.Gespierde benen, maar wel zo slank dat ik nog een beetje normaal broeken kan kopen.
Zouden er mensen (in het algemeenof op DBB) zijn liever wat minder benen hebben zodat de billen groter lijken?