AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Goed ontwikkelde kalfs! En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Goed ontwikkelde kalfs! En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.

Thnx! En dan te bedenken dat ik ze niet afzonderlijk train. Denk vooral door het vele lopen van de afgelopen jaren 😊. En fijn dat je het begrijpt. Ben echt tevreden hoe ze erbij staan maar gezien ik niet zo groot ben raakt het dan een beetje uit verhouding ofzo

Eerlijk is eerlijk. Er is wat commentaar geweest, ook van mij, maar dit ziet er netjes uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Eerlijk is eerlijk. Er is wat commentaar geweest, ook van mij, maar dit ziet er netjes uit!

Dankjewel 😊 het siert een mens als hij of zij zijn mening kan bijstellen als de omstandigheden veranderen! Ben niet de snelste met in shape raken maar de aanhouder wint 😎

Dankjewel 😊 het siert een mens als hij of zij zijn mening kan bijstellen als de omstandigheden veranderen! Ben niet de snelste met in shape raken maar de aanhouder wint 😎
Ik denk dat de meeste vrouwen in verhouding ook veel langer nodig hebben om veranderingen te zien dan de heren.

Het is niet eerlijk

Art Pixel GIF by Kazerlelutin

• Heart
Waarderingen: Loca
Verwijderd.

Reden: aangehaalde artikel klopt niet.
Laatst bewerkt:
Verwijderd.

Reden: aangehaalde artikel klopt niet.
Laatst bewerkt:
Ik had mijn woorden met een reden gekozen.... Ik heb het over wanneer je verschil ziet
Dan vraag ik het maar even, voor er weer verwijten zijn dat er bewust wordt gedraaid en geprojecteerd.
:trollfacex:

Dat kan je op verschillende manieren interpreteren, welke bedoel je dan precies?
1. Het duurt langer dat er verschil is;
2. Het duurt langer dat er verschil te zien is (objectief);
3. Het duurt langer dat een vrouw het bij zichzelf kan zien (subjectief, mentaal).

Ik had mijn woorden met een reden gekozen.... Ik heb het over wanneer je verschil ziet
Vrouwen ontwikkelen ook gewoon minder snel spiermassa dan mannen, één van de redenen waardoor je minder snel verschil ziet.

Menno slaat, voor de zoveelste keer, de bal weer geweldig mis :o Alles wat van Menno komt moet je met een korrel zout nemen en zelf fact checken.

Hmmm, ik had Menno altijd wel hoog zitten, maar nu hoor ik al van twee moderators dat hij slecht onderbouwde artikelen schrijft. :finger:
Menno staat er een beetje om bekend om studies te cherrypicken (die ook vaak niet eens aantonen wat hij wilt aantonen) en interpreteert studies en onderzoeken vaker verkeerd dan correct.

Het is natuurlijk een samenspel van beide, niet of of.

Je ziet er goed uit @Buttie88 in je laatste foto! Wat zijn je plannen momenteel? Ik ben hier wat minder actief geweest.

En ik begrijp jouw opmerking wel dat je geen dikkere benen wilt. Is volgens mij geen kwestie van perceptie, maar vooral van smaak.
Het is natuurlijk een samenspel van beide, niet of of.
Op een bodybuildingforum zul je niet snel te horen krijgen dat je benen te dik of te gespierd zijn, terwijl niet iedereen dat als doel heeft, ook (zelfs) niet op DBB. Dat is wat ik bedoel.

Op een bodybuildingforum zul je niet snel te horen krijgen dat je benen te dik of te gespierd zijn, terwijl niet iedereen dat als doel heeft, ook (zelfs) niet op DBB. Dat is wat ik bedoel.
Dat is zeker waar. Ik las alleen "is geen kwestie van perceptie" en dat is het natuurlijk wel degelijk (immers kan je je bijvoorbeeldte dik voelen), alleen is het onze "smaak" wat daar een oordeel aan verbindt (of je het mooi vindt of niet). Beetje muggenziften dit hoor;)

Ik denk inderdaad dat er hier niet veel mensen zullen zijn die slanke of dunne benen prefereren boven gespierde benen. Ook mooi hè dat woordgebruik, want ook dat is subjectief:p

Dat is zeker waar. Ik las alleen "is geen kwestie van perceptie" en dat is het natuurlijk wel degelijk (immers kan je je bijvoorbeeldte dik voelen), alleen is het onze "smaak" wat daar een oordeel aan verbindt (of je het mooi vindt of niet). Beetje muggenziften dit hoor;)

Ik denk inderdaad dat er hier niet veel mensen zullen zijn die slanke of dunne benen prefereren boven gespierde benen. Ook mooi hè dat woordgebruik, want ook dat is subjectief:p
Gespierde benen, maar wel zo slank dat ik nog een beetje normaal broeken kan kopen.

Zouden er mensen (in het algemeenof op DBB) zijn liever wat minder benen hebben zodat de billen groter lijken?

Gespierde benen, maar wel zo slank dat ik nog een beetje normaal broeken kan kopen.

Zouden er mensen (in het algemeenof op DBB) zijn liever wat minder benen hebben zodat de billen groter lijken?
Haha die zijn er vast en zeker!

Mijn benen passen net in een 36, maar zijn behoorlijk laag in vet, ik kan ook zonder pump de 4 quad delen zien en zelfs wat vezels. Ik zou wel een beetje been in mijn pecs willen 😆. Het is maar net wat je van moeder natuur aan aanleg hebt gekregen.

Terug
Naar boven