Hoi allemaal,
Ik ben vrij nieuw op het gebied van bodybuilding, en heb daarom dus een aantal vragen.
Ik ben van plan om vanaf volgende week serieus 4 dagen in de week te gaan sporten, en wil mij hierbij ook houden aan een strak voedingsschema icm voedingssuplementen.
Nu wilde ik graag voor mezelf een trainingsschema en voedingsschema opstellen mbv de sticky topic op dit forum, maar ik kom er toch nog niet helemaal uit.
Nu weet een bekende van mij redelijk wat van fitness/bodybuilding en heeft voor mij als voorbeeld het volgende genoteerd:
Dag 1: Borst, Triceps, cardio
Dag 2: Rug, biceps, buik
Dag 3: Schouders, benen, cardio
Dag 4: ?
Grote spiergroep: 5 oefeningen, 10x
Kleine spiergroep: 3 oefeningen, 10x
Voeding:
- 's Ochtends brinta, eiwitshake, vitaminepil, omega 3,6,9 tablet
- Voor het trainen: Eiwitshake
- Na het trainen: Eiwitshake
- Voor het slapen: 1 bak magere franse kwark
Ook heb ik mij laten vertellen dat wanneer je op dezelfde dag krachttraining én cardio doet, het goed is als je tussen de krachttraining en cardio een BCAA tablet neemt om spierafbraak te voorkomen.
Qua supplementen heb ik hier thuis Protein Perfection en BCAA Pure Caps staan van bodyenfitshop.nl.
Ik ben 1,80 meter en weeg 70 kilo. Mijn exacte BF heb ik nog niet berekend.
Mijn doel op dit moment is voornamelijk bulken.
Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen!
Ik ben vrij nieuw op het gebied van bodybuilding, en heb daarom dus een aantal vragen.
Ik ben van plan om vanaf volgende week serieus 4 dagen in de week te gaan sporten, en wil mij hierbij ook houden aan een strak voedingsschema icm voedingssuplementen.
Nu wilde ik graag voor mezelf een trainingsschema en voedingsschema opstellen mbv de sticky topic op dit forum, maar ik kom er toch nog niet helemaal uit.
Nu weet een bekende van mij redelijk wat van fitness/bodybuilding en heeft voor mij als voorbeeld het volgende genoteerd:
Dag 1: Borst, Triceps, cardio
Dag 2: Rug, biceps, buik
Dag 3: Schouders, benen, cardio
Dag 4: ?
Grote spiergroep: 5 oefeningen, 10x
Kleine spiergroep: 3 oefeningen, 10x
Voeding:
- 's Ochtends brinta, eiwitshake, vitaminepil, omega 3,6,9 tablet
- Voor het trainen: Eiwitshake
- Na het trainen: Eiwitshake
- Voor het slapen: 1 bak magere franse kwark
Ook heb ik mij laten vertellen dat wanneer je op dezelfde dag krachttraining én cardio doet, het goed is als je tussen de krachttraining en cardio een BCAA tablet neemt om spierafbraak te voorkomen.
Qua supplementen heb ik hier thuis Protein Perfection en BCAA Pure Caps staan van bodyenfitshop.nl.
Ik ben 1,80 meter en weeg 70 kilo. Mijn exacte BF heb ik nog niet berekend.
Mijn doel op dit moment is voornamelijk bulken.
Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen!