Fv77
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben 18 jaar oud en train nu al 2 tot 3jaar lang
Ik vind zelf dat ik er goed uitzie ik begon met 65 kilo en weeg nu 72,5kilo
Mijn lengte is 1,77
Ik zal precies zeggen hoe ik deze tijd heb getraint en hoe ik het ervaar
Koolydraten en eiwitten houd ik me constant mee bezig als het om voeding ( smorgens goed carb ontbijt voor het slapen veel eiwiten eten ik weet wel hoe het ongeveer inelkaar zit maar toch blijft het allemaal wazig voor me hoe het precies zit met de hoeveelheid calorien je binnen moet krijgen en de percentages eiwit,koolhydraten) voor bulking,cutting ( niet dat ik een of andere *pro* ben dat ik met speciaale dieets cut of bulk)
Nou zou ik graag jullie mening willen weten over mijn training en voeding ^^
Ik hoop er wat van te leren
Ik doe alle sets totdat er gwn niks meer in zit en ik het gewicht gwn moet laten vallen
Dag 1: Borst,Tricep+ 1 buik oefening
3x benchpress ( volgens mij weegt de stang 20kg) 1x80kg 4-6x 1x 75kg 6-8x 1x 70kg 8-12x
3x Inclinedumbelpress gewichten van 22kg 6-10x
3x dumbbellflys gewichten van 16kg tot failure
3x Tricep dips tot failure
3x Tricep Pushdown ( kabel ) 25kg tot failure
3x Skullcrusher ( ik weet niet hoeveel die stang weegt) maar 7,5kg aan elke kant
3x random buikoefening
Dag 2: Rug,Bicep + 1 buik oefening
3x: Pullup tot failure meestal 1st keer: 14x daarna 8 daarna 5-6
3x: deadlift 50kg 6-10x ( 20kg stang 15schijf aan elke kant mijn handen houden het niet vol om meer gewicht te pakken?)
3x: Bent over row gewichten van 16kg
3x barbercurl : stangt weegt 10kg volgensmij 10kg schijf aan elke kant- tot failure
3x ( kan de naam niet vinden) zittend met 1 gewicht in 1 hand en dan curls zodat je echt de punt van je bicep perst ( sorry amateuristisch gezegt) 3x12kg tot failure
3x random buik oefening
Dag 3: Benen Schouders + 1 buik oefening
3x: squat op de vaste stang ( niet zeker of ik de stang moet meetellen) 27,5kg elke kant tot failure 8-12x
3x Seated leg curls 25kg elke kant 8-12x
3x: Safety calves raise tot failure
3x Schoulder press 2x20kg
3x: front raise met dumbbells van 4kg tot failure
3x: front raise maar dan uitelkaar sorry ik vind de naam niet 4kg tot failure
3x Random buik oefening
Voeding: Het verschilt per dag maar zo zou een normaale dag uitzien ik eet elke maaltijd totdat er gewoon niets meer ingaat.
09:00 - 6 snee boterhammen met stroop,pindakaas,kipfilet
11:00 - proteine shake
12:30 rijst kip groenten
14:30- avondeten van gisteravond wat nog over is ( meestal boerenkool+vlees/kip of spaghetti etc)
16:30 6 snee boterhammen met tonijn blikje
18;30 avondeten verschilt per dag altijd een goed carb,eiwit,vitaminerijk maaltijd.
19;00 2schepjes no xplode en dan trainen
20;30 proteine shake
22;00 500gr Magere milde kwark
23-1uur slapen
* Mijn borst groeit langer vergeleken de rest zijn hier tips voor of komt het gewoon door mijn aanleg
Dit was het ik hoop op een paar handige tips / links over wat ik zou moeten gaan doen en ik ben benieuwd naar jullie mening
bedankt voor het lezen
Ik vind zelf dat ik er goed uitzie ik begon met 65 kilo en weeg nu 72,5kilo
Mijn lengte is 1,77
Ik zal precies zeggen hoe ik deze tijd heb getraint en hoe ik het ervaar
Koolydraten en eiwitten houd ik me constant mee bezig als het om voeding ( smorgens goed carb ontbijt voor het slapen veel eiwiten eten ik weet wel hoe het ongeveer inelkaar zit maar toch blijft het allemaal wazig voor me hoe het precies zit met de hoeveelheid calorien je binnen moet krijgen en de percentages eiwit,koolhydraten) voor bulking,cutting ( niet dat ik een of andere *pro* ben dat ik met speciaale dieets cut of bulk)
Nou zou ik graag jullie mening willen weten over mijn training en voeding ^^
Ik hoop er wat van te leren
Ik doe alle sets totdat er gwn niks meer in zit en ik het gewicht gwn moet laten vallen
Dag 1: Borst,Tricep+ 1 buik oefening
3x benchpress ( volgens mij weegt de stang 20kg) 1x80kg 4-6x 1x 75kg 6-8x 1x 70kg 8-12x
3x Inclinedumbelpress gewichten van 22kg 6-10x
3x dumbbellflys gewichten van 16kg tot failure
3x Tricep dips tot failure
3x Tricep Pushdown ( kabel ) 25kg tot failure
3x Skullcrusher ( ik weet niet hoeveel die stang weegt) maar 7,5kg aan elke kant
3x random buikoefening
Dag 2: Rug,Bicep + 1 buik oefening
3x: Pullup tot failure meestal 1st keer: 14x daarna 8 daarna 5-6
3x: deadlift 50kg 6-10x ( 20kg stang 15schijf aan elke kant mijn handen houden het niet vol om meer gewicht te pakken?)
3x: Bent over row gewichten van 16kg
3x barbercurl : stangt weegt 10kg volgensmij 10kg schijf aan elke kant- tot failure
3x ( kan de naam niet vinden) zittend met 1 gewicht in 1 hand en dan curls zodat je echt de punt van je bicep perst ( sorry amateuristisch gezegt) 3x12kg tot failure
3x random buik oefening
Dag 3: Benen Schouders + 1 buik oefening
3x: squat op de vaste stang ( niet zeker of ik de stang moet meetellen) 27,5kg elke kant tot failure 8-12x
3x Seated leg curls 25kg elke kant 8-12x
3x: Safety calves raise tot failure
3x Schoulder press 2x20kg
3x: front raise met dumbbells van 4kg tot failure
3x: front raise maar dan uitelkaar sorry ik vind de naam niet 4kg tot failure
3x Random buik oefening
Voeding: Het verschilt per dag maar zo zou een normaale dag uitzien ik eet elke maaltijd totdat er gewoon niets meer ingaat.
09:00 - 6 snee boterhammen met stroop,pindakaas,kipfilet
11:00 - proteine shake
12:30 rijst kip groenten
14:30- avondeten van gisteravond wat nog over is ( meestal boerenkool+vlees/kip of spaghetti etc)
16:30 6 snee boterhammen met tonijn blikje
18;30 avondeten verschilt per dag altijd een goed carb,eiwit,vitaminerijk maaltijd.
19;00 2schepjes no xplode en dan trainen
20;30 proteine shake
22;00 500gr Magere milde kwark
23-1uur slapen
* Mijn borst groeit langer vergeleken de rest zijn hier tips voor of komt het gewoon door mijn aanleg
Dit was het ik hoop op een paar handige tips / links over wat ik zou moeten gaan doen en ik ben benieuwd naar jullie mening

bedankt voor het lezen
Laatst bewerkt: