XXL Nutrition

Trainings log met NO-Xplode!!

Illmatic

Novice
Waardering
0
Ik ga nog een keer met NO-Xplode traine dit beviel me bij de eerste keer erg goed..

ik ben van plan NO-Xplode over langere tijd te gebruike (dit met de juiste training/voeding) met de nodige pauze ertusse 3/4 weke ofzo moek nog es kijke wat er voorgeschreve staat maar ik wil jullie eens op de hoogte houde met de resultaten die ik ga boeken..

Mijn recente stats:
Lengte - 1.78cm
Gewicht - 75kg
Leeftijd - 19jr

ik train nu 1,5 jaar waarvan 1 jaar serieus!!

ben benieuwd!! :rolleyes:

Ik ben benieuwd, ik zit ook te denken NO Xplode te gaan proberen, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag eerste training met NO-Xplode

Kheb weekje niet getraint alleen maar kerst geviert en gegete als een paard ahah..

Borst getraint kon niet max met gewichte maar kwa uithoudings vermoge was ik zeeeeeeer te vrede mee, anderhalf uur ging zo om ik bleef maar door gaan ;)

PomP voel ik 3 uur na de training nog steeds :D

vervolgd....

ghehe suc6... open mijn potje pas in het nieuwe jaar :D

Wat is No-Xplode?

heftig spul als ik het zo lees, ben benieuwd.. Denk voor beste resultaat idd paar keer per jaar stoppen.. Staat nu ook in M&F een artikel over gedoseerd gebruik makend van suppl. goed voor groei en goed voor portemonnee..

Succes

ga je de log bijhouden door iedere x neer te zetten dat je lekker hebt getraind en goede pomp of ga je ook nog een bepaald onderdeel...bijhouden qua gewichten / vooruitgang..foto's etcc... :) noxplode is indd lekker

natuurlijk wel maar ik ken toch niet de eerste dag 1,2,3,4 kg/cm groeie/bijkome... GEDULD!! ;)

kheb toch ook me recente stats aangegeven dan is het logisch dak NA No-Xplode me nieuwe stats door post...!

me eerste post was alleen een teke dak ben gestart met NO-Xplode...d0h

Aangezien er creatine inzit neem je gn creatine of afgeleiden zoals kre-alkalyn apart zeker?
Veel succes met je NO-Xplode ;)

ik ben het volgende van plan:

2x NO-Xplode wel met 2 weke pauze ertussen in
na NO-Xplode 1x Cellmass
na Cellmass 1x Nitrix

...

IMHO, zonde van je geld man al die crap...

ieder zijn ding..

Terug
Naar boven