Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
How much you bench brah?Wij hebben bijna zelfde kracht stats cute. Hoewel ik je wel beat in benchen met mijn bro verleden.![]()
O ik zie jij 85kg. Nvm
ik heb al een tijdje niet gebencht ik dumbbell press meestal omdat ik alleen train en geen spotter heb.Doe het dan gewoon net als mij, Bench PR or deathO ik zie jij 85kg. Nvmik heb al een tijdje niet gebencht ik dumbbell press meestal omdat ik alleen train en geen spotter heb.

Welkom mede dikkert

Ik deed het nu dus 3km.... zweette me rotHelling is idd lekker, doe ik ook altijd als ik 400m op de loopband ga.
Is goed om die kont ff op te warmen ook voor squats en deadlifts c:

OHP blijft altijd lastig voor mij...
Het was even een strijd maar dan heb je ook wat
Zeg denk ik al iets van 1,5 jaar dat ik de 1234 ooit een keer wil kunnen (1plate ohp, 2plate bench, 3plate squat, en 4plate deadlift) en dit was de laatste die ik nog moest, dus ik dacht ik probeer het nog één keer voordat ik weg ga. En toen ik de 55 had gedaan voelde ik wel dat hij er waarschijnlijk in zat, dus de grind was zeer welkom. Vanavond komt er wat familie/vrienden/collega's voor mijn oprotfeestje, en dan morgen de laatste dingetjes voorbereiden om maandag vroeg op schiphol te staan
Ik ga mijn reis bijhouden op Polarsteps, dus als je zin hebt om me te volgen kan dat op polarsteps.com/LarsZwakkenbergDankje! De volgende meet dat ik kan ben ik er zeker weer bij! alleen zal je dan waarschijnlijk een stuk sterker zijn dan mijgeniet van je stage en een mooie reis.
en tot snel vast weer een meet waar we samen heen kunnen gaan.

Klopt, ik ben zelf ook echt niet tevreden met mijn vormJe rug trekt vervaarlijk hol, maar je hebt de OHP wel!
Veel plezier de komende tijd, waar je dan ook naar toe gaat!
Oh, heerlijk. Succes met de taal, amerikaans spaans is best andersThanks!! Eerst ga ik een maand reizen in Colombia, en daarna ga ik 4 maanden studeren in Peru