MuscleMeat

Aquaexplo's log naar dikkertjesland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
*note to self* volgende keer dat ik met Zeenius train een strakker broekje aan
 
Flinke training zeg!
Sterke gewenst aan je zenuwstelsel

Enne, lekker kontje zeg
 
Flinke training zeg!
Sterke gewenst aan je zenuwstelsel

Enne, lekker kontje zeg
Thanks! die zal het wel nodig hebben ja :roflol: Morgen misschien maar een rest day nemen:(
:peachy::peachy:
 
2-2 SBD
Warming up: 3 secs cuddles

squats
8x20
5x50
5x70
5x100
5x5x120

Bench press
10x20
8x40
6x60
5x5x85

Deadlift
8x50
5x80
5x100
4x120
3x140
3x3x160

Vandaag getraind met Zeenius :D Ook een lekkere training wel, squat bench en deadlift. Als je het 6x in de week zou kunnen doen was ik verkocht:rolleyes: Squat een andere angle dan normaal, aangezien ik niet wist dat ik gefilmd wel ( *kuch* harassment *kuch*). Vind het er heel raar uit zien van achteren, maar ik weet niet of dat komt doordat ik raar squat of niet gewend ben om het zo te zien:o Bench press ging prima, had wel iets meer kunnen doen maar aangezien de afgelopen trainingen bench niet zo goed ging wilde ik een gewicht pakken dat ik gewoon af kon maken. Deadlift ging erg goed, beter dan ik had verwacht... 160 triple had ik wel eens eerder gedaan, maar nooit voor meer sets dus ik tel hem als PR:eyes:
Krijg je geen aids van die stang zo smal vastpakken op squats?
 
Krijg je geen aids van die stang zo smal vastpakken op squats?
Ik vind dat eigenlijk juist wel fijn. Voelt een stuk stabieler dan wanneer ik hem wijder beetpak
 
Waar haal je die sokken.
Ik vraag dit voor een vriend.
En lekkere Squats hoor.
 
Mmmm Pringles..
Als je het over de duivel hebt....
image.jpg
 
Sour cream onion eigenlijk nooit op.... paprika en hot&spicy zijn mn favorieten, en daarna salt en vinegar. Probeer niet zo veel andere smaken :o
Hot'n'spicey heerlijk...
 
was geen verkeerd uitzicht :peachy: kon het niet laten!
los van het prettige uitzicht is het ook nuttig om te zien of je heupen of schouders niet scheef gaan.... maar ziet er keurig uit (voor zover zichtbaar in het kleine beeldje :p)
 
3-2 shoulder, arms, and calves
Dumbell shoulder press
12x12kg
10x18kg
4x8x22kg

Lateral raises
3x12x10kg

OHP MYO
20x25kg
5x5x25kg

Dumbell curl
3x8x18kg

Ez bar preacher curl
3x12x20kg

Dumbell tricep extension
4x8x24kg

Tricep pushdown SS dumbell hammer curl
3x40x25kg // 3x40x8kg

Smith calf raise
3x12x80kg

Seated calf raise
3x15x60kg

Prima training, niet veel speciaals aan. Wilde grote bewegingen nog een beetje uit de weg gaan om mijn lichaam wat meer rust te geven. Merk dan meteen dat een training minder voldoenend is.
 
3-2 abs and cardio:
Plank
3x45 sec

Cable side cunch
3x12x27kg

Sit ups
3x12xBW+10kg

captain’s chair
3x12xBW

Vacuum
3x45 sec

Loopband
30 minuten 6 km/h

wilde abs eigenlijk wat lichter doen aangezien ik gisteren mijn core natuurlijk ook heb aangepakt, maar het ging eigenlijk wel erg goed. Lopen een beetje actieve recovery en het bloed gaande houden, ik heb ook wel door dat dit geen nut heeft om lean te worden met hoe ik nu eet :roflol:
 
4-2 back day:
Pull-ups
3x8

Pendlay row
8x40kg
8x60kg
3x6x80kg

One arm chest supported row
8x40kg
8x50kg
3x8x60kg

Lat pulldown
3x10x60kg

Straight arm lat pulldown MYO
20x20kg
5x5x20kg

Dumbell shrug
3x12x30kg

Face pull
3x12x22,5kg

weer een lekkere training! 3x8 pull ups is een doel dat ik al erg graag wilde halen :D Flink verschil met de 1x3 die ik begin november kon:o Pendlay rows weer voor het eerst in tijden gedaan. Voelt wel lekker maar nog steeds een aparte beweging voor mij. Chest supported row ook eindelijk met 60kg gedaan, was iets wat ik al een tijdje wilde kunnen maar toen ik naar een andere locatie ging hadden ze die niet...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven