- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Ik ben ook gevraagd om bij een crossfitbox in te gaan welke afspraken heb jij gemaakt kun je me dat anders pb-en. Gaat me bv om trainen buiten openingstijden, Eigen sleutel etc dus je vrijheid die je nu hebt en dingen die jij moet terug doen voor hun. Betaal je of hoe is dit geregeld?
Ja daar kan ik best zo antwoord op geven hoor. Wij hebben straks een gezamenlijke entree, gezamenlijke kleedkamers en douches en een gezamenlijke receptiebalie, maar ook een eigen sleutel en natuurlijk een eigen afgebakende trainingsruimte. We kunnen dus ook buiten de reguliere openingstijden om trainen. We huren de ruimte van hen. We hoeven niks terug te doen. Dat doen we overigens (vaak ook onbewust) wel, bvb via social media reclame en links op de website etc. Dat gaat andersom ook zo. Beide partijen zien dit als een mogelijkheid om elkaar te versterken. Wij zijn nog bezig met onderlinge afspraken, dat gaat dan vooral om mensen die bvb bij beide partijen zouden willen trainen in een kortingspakket oid. Wij bepalen onze eigen prijzen verder.