MuscleMeat

Trainingslog Hans_i

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren

Bench press
1x8xEmpty bar
1x8x40
1x8x60
1x7x60
1x8x60 laatste rep spotter

Ome arm single Side row
2x7x35
1x8x32,5

Straight bar tricep pushdown
3x8x96

Deadlift
WU: 1x5x70
WU: 1x5x90
1x5x105
1x5x105
1x5x105

2:30 rust

EZ bar curl

WU: 1x8xstang
3x8x27,5

Ging lekker hoor. Vandaag dagje en nachtje naar Amsterdam. Winst vd crypte's uitgeven :p

Het gaat momenteel hopelijk weer goed met je zenuwpijn?

Vanwaar eerst de rows en triceps voor de deadlifts? Moest je wachten op een bar?

Veel plezier in Amsterdam :)

Vanwaar eerst de rows en triceps voor de deadlifts? Moest je wachten op een bar?

Veel plezier in Amsterdam :)

Nee, dit is het schema van PEsc die ik in deze volgorde volg.

Bedankt! Nu lekker ff lunchen met glaasje wijn erbij. Bij stout ofzo. Hippe tent :cool:

Nu je het er over hebt... de laatste tijd heb ik er weinig last van. Het gekke is dat het ineens, met onduidelijke reden, weer aanwezig is.

Ik heb het je toch niet aangepraat hé :bang: Vervelend, hopelijk valt het mee en knapt het gauw op.. Ik zou je tips kunnen geven, maar we weten allebei dat het vaak z'n eigen koers vaart... succes!

Ik heb het je toch niet aangepraat hé :bang: Vervelend, hopelijk valt het mee en knapt het gauw op.. Ik zou je tips kunnen geven, maar we weten allebei dat het vaak z'n eigen koers vaart... succes!

Haha je begrijpt me verkeerd. Op dit moment geen last van. Maar het kan maar zo zijn dat het er volgende week ineens weer is. Herken je denk ik wel

Haha je begrijpt me verkeerd. Op dit moment geen last van. Maar het kan maar zo zijn dat het er volgende week ineens weer is. Herken je denk ik wel

Ahh, nou wat een geluk dan!

Dat herken ik maar al te goed, bij mij sluimert het nu al een hele tijd, met een piek tijdens mijn vakantie vorige week. Nu weer sluimerend.. Geen touw aan vast te knopen.

Ik hoop voor jou dat het zo verder gaat zonder plotselinge aanwezigheid ;)

Nee, dit is het schema van PEsc die ik in deze volgorde volg.

Bedankt! Nu lekker ff lunchen met glaasje wijn erbij. Bij stout ofzo. Hippe tent :cool:

Heb nooit bewust naar de volgorde van de oefeningen van deze training gekeken in dat geval haha

Nooit geweest! Trek jij maar de stoute schoenen aan en geniet van je glaasje wijn :D

Even voor de dames hier: @ProudPizza, @natty87, @HillR, @SP1988. Mijn vrouw is op zoek naar een sportbroek(legging) waarin je goed kan squatten en niet tegelijkertijd je ondergoed etc (sinds wanneer zeg ik ondergoed...) ziet. Hebben jullie tips. Vandaag en gisteren verschillende geprobeerd van oa UA, maar zijn allemaal aardig doorschijnend.

Leggings van @XXL Nutrition bevallen mij goed. De camo rood en zwarte 3/4 en die zware van het trainingspak.

Zelfs m'n adidas legging schijnt door, dus merken zeggen niks vind ik :o
Deze schijnt niet door en zit geweldig, kan het nog steeds haast niet geloven voor die prijs.
Pluspunt is tevens datie wat hoger zit op je buik. Ik heb bij m'n adidas en merk ? legging dat ze wat afzakken bij deadlifts door het voorover buigen. En hij is lekker lang aan de onderkant, gewoon zoals een goede broek.

Ik doe gewoon geen onderbroek aan :eyebrow:

grapje, ik heb eigenlijk geen flauw idee ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat m'n broek doorschijnt ofzo. Ik draag de broeken van Nebbia voornamelijk, hebben een dikke stof en zitten erg fijn. Als ze niet iets kan vinden kan ze ook altijd een lang T-shirt / tank top dragen, of een vestje om haar middel binden? Ik denk dat Nebbia anders wel een goede is om eens te proberen!

Leggings van @XXL Nutrition bevallen mij goed. De camo rood en zwarte 3/4 en die zware van het trainingspak.

Die laat ik haar ff checken! Bedankt.

Zelfs m'n adidas legging schijnt door, dus merken zeggen niks vind ik :o
Deze schijnt niet door en zit geweldig, kan het nog steeds haast niet geloven voor die prijs.
Pluspunt is tevens datie wat hoger zit op je buik. Ik heb bij m'n adidas en merk ? legging dat ze wat afzakken bij deadlifts door het voorover buigen. En hij is lekker lang aan de onderkant, gewoon zoals een goede broek.

Die van AlieExpress heb ik gelijk maar besteld voor dat geld.

grapje, ik heb eigenlijk geen flauw idee ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat m'n broek doorschijnt ofzo. Ik draag de broeken van Nebbia voornamelijk, hebben een dikke stof en zitten erg fijn. Als ze niet iets kan vinden kan ze ook altijd een lang T-shirt / tank top dragen, of een vestje om haar middel binden? Ik denk dat Nebbia anders wel een goede is om eens te proberen!

Ok, dat van geen onderbroek heb ik niet gelezen :p
Die van Nebbia zal ik ook doorgeven. Kan ze mooi kiezen en wellicht ziet ze nu de handigheid van het lid zijn van dit forum ook in :)

Even voor de dames hier: @ProudPizza, @natty87, @HillR, @SP1988. Mijn vrouw is op zoek naar een sportbroek(legging) waarin je goed kan squatten en niet tegelijkertijd je ondergoed etc (sinds wanneer zeg ik ondergoed...) ziet. Hebben jullie tips. Vandaag en gisteren verschillende geprobeerd van oa UA, maar zijn allemaal aardig doorschijnend.
Heb momenteel 1 van gorrilla wear waar ik zeer tevreden over ben qua kwaliteit.

Gek genoeg heb ik ooit een legging bij de lidl gekocht die beter zit dan alle dure merken. Ze zijn niet allemaal goed van de lidle, maar daar moet je net ff geluk mee hebben.

Myprotein heeft soms fijne leggings zoals de heartshaped legging. Ook betaalbaar.

Heb ook een sixdeuce legging, maar daar komen super snel beschadegingen op. Verder wel fijne leggings.

H&m leggings schijnen vaak door, maar wel afhankelijk van welk type.

Heb momenteel 1 van gorrilla wear waar ik zeer tevreden over ben qua kwaliteit.

Gek genoeg heb ik ooit een legging bij de lidl gekocht die beter zit dan alle dure merken. Ze zijn niet allemaal goed van de lidle, maar daar moet je net ff geluk mee hebben.

Myprotein heeft soms fijne leggings zoals de heartshaped legging. Ook betaalbaar.

Heb ook een sixdeuce legging, maar daar komen super snel beschadegingen op. Verder wel fijne leggings.

H&m leggings schijnen vaak door, maar wel afhankelijk van welk type.

Ook jij bedankt! Ik denk dat ze genoeg opties heeft :).
Handig zo'n forum!

Zow. Gisteren weer terug gekomen uit A'dam met de vrouw. Leuk gehad. Klein beetje veel gezopen en gegeten :p. Lekker geluncht, uit eten geweest. Nog even in de bar van het hotel (op de 23ste verdieping, aanrader) een cocktail van 15euro pp gedronken :eek:. Gebakje bij de Bijenkorf en geshopt etc etc.

Ook een iWatch gekocht om eens te kijken of ik een beetje mijn hartslag, verbruik etc kan tracken.

Vanaf vandaag dus weer verder met de cut tot 10%!

Idd nebbia is ook goede kwaliteit en schijnt niet door.

Tip. Als ze wbt maat twijfelt zou ik altijd voor de grotere gaan. Zelf altijd op t randje van s of m maar neem altijd m en zit het beste dan.
Vaak als het te straks zit ook meer kans op doorschijnen.

Terug
Naar boven