XXL Nutrition

Trainingslog Hans_i

@Hans_i is net een week oid begonnen met cutten en zit niet kneiterver onder onderhoud. Een full yolo etentje van 5000 kcals zou daarom nogal averechts werken op dit moment :o
En natuurlijk moet je genieten, dat moet je altijd vind ik.

En die foto's drool:

Hij zal echt niet aan de 5k komen :o zeker niet met sushi.. 5k is veel hoor ;)
Als ik ga cutten las ik ook elke week een cheatday in, en dat is ook vanaf week 1... maar goed, ik boek wel resultaat..hier gaat het idd altijd wat traag. @Hans_i misschien wat cardio gaan toevoegen?

Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren zeker wel bovenonderhoud gekomen :). Maar goed, dat wordt voor een groot deel wel door de rest vd week gecompenseerd.
Het kan je cut bevorderen? Verklaar je nader.

Zon nu en dan boven onderhoud eten geeft je metabolisme een boost.

Dat ziet er lekker uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Hij zal echt niet aan de 5k komen :o zeker niet met sushi.. 5k is veel hoor ;)
Als ik ga cutten las ik ook elke week een cheatday in, en dat is ook vanaf week 1... maar goed, ik boek wel resultaat..hier gaat het idd altijd wat traag. @Hans_i misschien wat cardio gaan toevoegen?

Ik ben net een week echt begonnen.... cardio wil ik nog heel even bewaren.

Meting van 16-10-2017:
Gewicht: 86 (+0,4kg)
Taille: 90 (-0,5cm)
Nek: 37,5 ()
VP: 18,39 (-0,35)

Meting van 28-12-2017
Gewicht: 83 (-3.0kg)
Taille: 89,3 (-0,7cm)
VP: 17.90 (-0,49)

Meting van 02-01-2018
Gewicht: 83.7 (+0.7kg)
Taille: 89,4 (+0,1mm)
VP: 17.90 (=)

Meting van 08-01-2018
Gewicht: 83.9 (+0.2kg)
Taille: 89,4 (= mm)
VP: 17.90 (=)

Meting van vandaag 15-01-2018
Gewicht: 83.3 (-0,6kg)
Taille: 89 (-0,4 mm)
VP: 17.69 (-0,21)

Alles naar beneden :rocker:
Ervaring leert dat bij mij vaak het gewicht eerst dropt en daarna de cm's.
Vanochtend wel ff een stuk gewandeld met mijn dochter. Beetje extra cardio.

0,2 procent gezakt

Ik wil je niet ontmoedigen maar op dit tempo duurt het 10 weken om 2 procent te zakken.

0,2 procent gezakt

Ik wil je niet ontmoedigen maar op dit tempo duurt het 10 weken om 2 procent te zakken.

Wat stel je voor? Ik zit op 2000kcal. Zou genoeg moeten zijn om goed te zakken. Train 3x per week... maar nog geen cardio

Ja cardio, mijn vrouw wil niet meer dan 5x per week... Dus dat kan ik niet verhogen :D (grapje). Dan maar cross trainer erbij en wellicht ga ik ook nog wat hardlopen. En morgen nog ff taille meten. Kan me niet voorstellen dat ik zo weinig ben gedropt. Misschien meetfoutje vanmorgen.

Kan zeker helemaal door feestdagen er nog tussen of ander eten. (Bijv net even wat meer zout gehad oid)

Zou niet gelijk te hard van stapel lopen met cardio.

Training vandaag:

Squat Low bar
1x5xstang
1x5x50
1x5x70
4x5x90 —> + 1 set

Romanian deadlift
1x8x50
1x8x80
3x8x100 —> =

Chin up
1x4xbw
1x4xbw
1x4xbw
1x4xbw —> =
Negatief 0

Incline press
1x8xstang
2x8x52,5 —> + 2,5kg
1x7x52,5 —> + 2,5kg

T bar row gewicht alleen schijven
1x8x30
1x8x45
1x7x45 —> + 1 rep
1x7x45 —> + 1 rep

Ging best aardig. Beetje vermoeid.

Even voor de dames hier: @ProudPizza, @natty87, @HillR, @SP1988. Mijn vrouw is op zoek naar een sportbroek(legging) waarin je goed kan squatten en niet tegelijkertijd je ondergoed etc (sinds wanneer zeg ik ondergoed...) ziet. Hebben jullie tips. Vandaag en gisteren verschillende geprobeerd van oa UA, maar zijn allemaal aardig doorschijnend.

@natty87 @HillR @SP1988 Ondertussen heeft ze de broeken van Myprotein binnen. Deze bevallen goed!
De broek van AlieExpress is ook binnen @ProudPizza. Lijkt idd goede kwaliteit zo op het eerste gezicht.

We zien de foto’s wel verschijnen :D chicks in leggings :banana:

Kreeg geen meldingen meer van je log via mail dus even bijgelezen :p

Fijn van de leggins!

Ik had je in pb geloof ik ook verteld dat het me handig lijkt intensiteit hoog te houden, ook met oog op spier- en krachtbehoud.
Je zit nu nog in de fase van je cut waarbij je de intensiteit nog een stukje moet kunnen opvoeren en behouden de rest van de cut.

En als je kg's en cm's genoeg droppen zegt het vetpercentage minder vind ik zelf altijd.

Kreeg geen meldingen meer van je log via mail dus even bijgelezen :p

Fijn van de leggins!

Ik had je in pb geloof ik ook verteld dat het me handig lijkt intensiteit hoog te houden, ook met oog op spier- en krachtbehoud.
Je zit nu nog in de fase van je cut waarbij je de intensiteit nog een stukje moet kunnen opvoeren en behouden de rest van de cut.

En als je kg's en cm's genoeg droppen zegt het vetpercentage minder vind ik zelf altijd.

Intensiteit is nagenoeg hetzelfde als tijdens onderhoud en daar waar nodig pak ik een extra rep/set, gewicht iets verhogen.
Gewicht dropt, cm nog niet... maandag weer checken. Ik ben in ieder geval strikt bezig met mijn eten!

Terug
Naar boven