- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Mooi vooruitzicht. Gaat lekkerkon er nu nog net onder blijven
staat volgende week op het programma als single.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi vooruitzicht. Gaat lekkerkon er nu nog net onder blijven
staat volgende week op het programma als single.
ja dat valt tegen als je niet meteen terug naar boven kan veren
het is wel een lekkere om de techniek goed te houden/verbeteren, maar het voelt snel zwaar aan in een set.ja dat valt tegen als je niet meteen terug naar boven kan veren

yup, j staat voor joker set, idee is 5-10 % zwaarder dan de laatste set voor een x aantal reps, weg blijven van falen.j was voor joker hè? wat was daar ook al weer de strategie achter?
dus het aantal reps in een joker set wordt bepaald door de vorm van de dag. Dus 1x is goed maar 4x ook?yup, j staat voor joker set, idee is 5-10 % zwaarder dan de laatste set voor een x aantal reps, weg blijven van falen.
je doet deze na de 5-3-1 + sets, die moeten eigenlijk als amrap, ook liefst zonder falen
zelf houd ik me aan de minimale reps, is gewoon beter als blessure preventie, bij sterke dagen pak ik wel een extra jokersetje.
ja klopt, maar je kan ook kiezen voor hogere percentages, bij 5% zal je je meer richten op de reps die je in die week doet (5-3 of 1) en bij hogere percentages zal het meer in de richting van een single gaandus het aantal reps in een joker set wordt bepaald door de vorm van de dag. Dus 1x is goed maar 4x ook?

Yeey!!

je refereert naar de training? of het kerstmaal?alles netjes af kunnen werken, wel wat langer over gedaan.
allebei
, al was de motivatie bij het kerstmaal groter dan bij de training die volgde