- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Romanian deadlift ook ?niet dat ik weet, maar heb dit altijd gehad, ongeacht leeftijd, voeding manier van trainen enz.
Ik hou van Romanian deadlift, fijne oefening. Romanians stretchen je hamstrings ook, misschien een idee om die een tijdje in je schema te verwerken en dan nog eens te proberen?doe ze zelf ook in een legcurl dingetje op mijn bankje, en dat is misschien ook wel het ''probleem'', dat het met wat verkorte hamstrings geen fijne beweging is, dl heb ik dan geen moeite mee, een stiffleg of romanian dl is wellicht wat geschikter, je hebt iig wat meer controle over de hoeveelheid spanning die je op je hams zet.
ik wist niet dat dit een 'ding' was?

bij alle dl varianten nooit last vanBij Romanian deadlift ook ?
anders eens iemand naar je uitvoering laten kijken, misschien trek je wel je tenen in oid
als ik ooit weer een beetje serieus lift komt er weer een dl variant in het schema, als afwisseling met mijn sumo deadlift, want dat is altijd mijn main lift.Ik hou van Romanian deadlift, fijne oefening. Romanians stretchen je hamstrings ook, misschien een idee om die een tijdje in je schema te verwerken en dan nog eens te proberen?
misschien als je hele lange tenen hebt.
jawel hoor, gaat nog prima

Als ik zo lees, lijkt het goed te lukken! Keep it up 💪🏼thx @Sjimpiej1986 , druk bezig mijn oude leven weer op te pakken![]()
starting strength en stronglifts zijn echte no nonsens beginnersprogramma's, je kan er wel gewoon wat curls en tricepwerk bij doen, dat maakt niet zoveel uit en zal de progressie niet in de weg zitten. maar in armgains voorziet het niet echt daar heb je gelijk in.Ik ben ooit begonnen met rippetoe Starting Strength. Achteraf was dat te weinig volume voor mijn armen. Hoe kijk jij daar tegenaan?