XXL Nutrition

Trek jij een korte broek aan naar je werk?

Peiling Peiling Trek jij een korte broek aan naar je werk?

• Totaal stemmers
    94
  • Topic Starter Topic Starter
Naar me werk wel, tijdens me werk niet:o

Ze maken er geen probleem van als ik in mijn zyzz broekjé rondloop

Zou prima mogen, maar met die airco is het totaal niet nodig.

Draag trouwens zelden korte broeken, vind het een beetje ordinair. Alleen van/naar/tijdens sporten en bij extreme temperaturen (zoals nu eventueel).
En sowieso nooit teenslippers, vreselijk is dat. Het geluid alleen al.

Enige wat hier niet mag op het werk zijn teenslippers (wat ik logisch vind) maar een korte broek mag zeker! Gelukkige ook maar, zweet me anders te pletter.

Ik hoef niet "representatief" te zijn, dus no problemo.

Zou prima mogen, maar met die airco is het totaal niet nodig.

Draag trouwens zelden korte broeken, vind het een beetje ordinair. Alleen van/naar/tijdens sporten en bij extreme temperaturen (zoals nu eventueel).
En sowieso nooit teenslippers, vreselijk is dat. Het geluid alleen al.

whahaha wat is er in godsnaam ordinair aan een korte broek.

• Topic Starter Topic Starter
Epic haha :D

Hier op de zaak (ik herhaal nogmaals we zijn een fashion bedrijf) zit ook zo iemand met sokken in sandalen... Een pinda, woonachtig in Duitsland, geboren in Nederland.

Dus als ze hier beginnen over mijn (uiteraard hippe) korte broek, begin ik over mensen met sokken in sandalen en refereer ik nog een keer fijn naar onze branche.

Mag allemaal.
Maar gelukkig airco op kantoor

Alleen in kantine niet.
Nou dan eet ik wel op kantoor ;)

Nu hebben de meeste mannen ook benen waarvan ik denk .. hou ze maar verborgen (geldt ook wel voor veel damesbenen overigens, al zijn die doorgaans tenminste minder behaard)

Weet niet eigenlijk, vind ik gewoon.

Zijn uitzonderingen, maar de meeste korte broeken zijn ook niet echt mooi. Dezelfde mensen die voor een lange broek +130 euro betalen hebben als korte broek een oud voetbalbroekje.
Dat in combinatie met het soort mensen dat vaak in een korte broek loopt maakt dat ik het ordinair vind.

Weet niet eigenlijk, vind ik gewoon.

Zijn uitzonderingen, maar de meeste korte broeken zijn ook niet echt mooi. Dezelfde mensen die voor een lange broek +130 euro betalen hebben als korte broek een oud voetbalbroekje.
Dat in combinatie met het soort mensen dat vaak in een korte broek loopt maakt dat ik het ordinair vind.

Kan het aan een kant wel begrijpen natuurlijk maar dat moeten we maar op verschillen houden.

Als jij in een restaurant werkt dan snap ik dat je geen korte broek aan mag maar als je in een magazijn, automonteur, bouwvakker enz. werkt en het dan niet mag vind ik echt belachelijk en het werkt vaak de andere kant op.

laat-gaan-joh_design.png

Terug
Naar boven