MuscleMeat

Trek jij een korte broek aan naar je werk?

Peiling Peiling Trek jij een korte broek aan naar je werk?

• Totaal stemmers
    94
Nee ik durf niet, ben bang dat niemand me begrijpt als ik lingerie en nylons draag onder mijn kleding. :o

Korte broek, slippers en als ik les geef soms ook zonder shirt/wetsuit met echt mooi weer. Vandaag ook weer twee uurtjes les gegeven met alleen een zwembroek aan. Ideaal zomer baantje badmeester in een buitenbad. :D

Korte broek en slippers (touwschoenen).
Alleen als ik les geef, lange broek. Slippers hou ik aan. Tis vervelend als zo'n meute studenten naar je benen zit te staren.

Sommigen hebben geen keus en deze vraagstelling gaat kleine mensjes echt door merg en been. :mad:

Ken ook wel zo'n grapjas van 2 meter die 's winters tegen mij gaat zeggen Haha alweer in een korte broek!
:(

• Topic Starter Topic Starter
Sommigen hebben geen keus en deze vraagstelling gaat kleine mensjes echt door merg en been. :mad:

Ken ook wel zo'n grapjas van 2 meter die 's winters tegen mij gaat zeggen Haha alweer in een korte broek!
:(

Wat is er mis met de vraagstelling dan? t.o.v. kleine mensjes zoals jij ze noemt???

Ik werk niet.

nein, zit op kantoor, weet niet of het gewaardeerd zou worden. tevens hebben we hier gewoon goeie airco.

verder zit ik wel gewoon lekker in m'n shirtje, ipv m'n overhemd, daar is 't nu echt te warm voor

ik mis de optie: "nee, wil ik niet"

Check hier even of het mag, die andere afritssite gaat natuurlijk niet over korte broeken.

http://magikeenkortebroekaan.nl/

En nee, natuurlijk mag ik geen korte broek aan en wil ik dat ook niet, carrièretechnisch gezien. Als je niet op kantoor werkt dan vind ik het persoonlijk wel ok, maar bij een kantoorbaan waar je ook maar iets van een betekenisvolle functie hebt is het not done. Verder is een pantalon of linnen broek helemaal niet zo warm en heeft een beetje kantoor gewoon een airco of klimaatsysteem.

Laatst bewerkt:
Uhm ja heb het snel warm. Ik heb overigens een kantoorbaan, ben wel de enige met een korte broek daar.
Eerste paar keer lopen ze te klagen, wel in de vorm van grapjes en opmerkingen daarna houden ze wel op.
Werk er al 13 jaar inmiddels en heb mijn werkgever er nooit over gehoord. Verder hebben de dames ook vaak een rok of jukje aan daar hoor je niemand over.

Nette broek en overhemd, dus geen korte broek voor mij helaas..

Het is veelal conservastisme. Waarom draagt men al 40 jaar een pak: Omdat ze niet beter weten hoe zich te kleden. Ik heb nette korte broeken die ik wel degelijk voor kantoorwerk draag met dit weer (dit zijn niet de broeken die je ook naar strand aantrekt). Lang niet iedereen kan dit hebben, ook niet iedereen kan de juiste korte broek uitzoeken, een pantalon is gemakkelijker uit te zoeken. Mijn klanten zijn ook geen klanten die elke dag in pak naar het werk gaan, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Badslippers of open schoenen vind ik wel een no-go.

Mag bij ons gewoon dus daar maak ik dankbaar gebruik van

ja, bij ons loopt zo'n beetje iedereen in korte broek vanaf 20 graden dus why not

Ik ben kok, ik draag gewoon een korte broek.. Iedereen hier trouwens. Baas vindt het prima, als hij dat niet zou vinden zou hij maar voor airco of iets dergelijks moeten zorgen :)

Als het echt benauwd is, meestal zwembroek trouwens. Ziet er niet uit maar niemand die me ziet.

Terug
Naar boven