MuscleMeat

Trek jij een korte broek aan naar je werk?

Peiling Peiling Trek jij een korte broek aan naar je werk?

• Totaal stemmers
    94
Korte broek ja, maar der zijn nogal al wat verschillen in.

Korte broek en slippers naar mijn werk. Maar helaas daar aangekomen, lange broek, lange mouwen, veiligheidsschoenen en laarzen. Gelukkig is het in de fabrieken net geen 40 graden...

Nee, petrochemie --> Nomex pakje

Nee, mocht het nooit en het ziet ook gewoon niet uit, op je werk moet je representatief overkomen en dat doe je niet in een korte broek.

Ben wel van mening dat als wij mannen een lange broek aan moeten houden dan vrouwen dan ook maar met de lange spijkerbroek moeten werken ipv korte rokjes.

Nee, mag niet van mijn geloof.

Polo met logo is verplicht en in de zomer draag ik een korte broek onder mijn schort, anders zweet ik me echt kapot

(ik werk bij een keurslager)

Nee, werk op een lab.

Hangt er imo meer van af wat voor werk je doet. Slippers zijn sowieso not done:roflol: Die waren alleen in de jaren 90 trendy, door series als baywatch etc:D

Ik mis de optie: ik heb geen korte broeken?

En dan nog, zou het niet doen, vind ik gay, beta.

Mag bij ons niet en zou het ook niet willen. Daarnaast hebben we een goede airco. Je mag je wel casual kleden als je geen afspraak met klanten hebt, maar een korte broek gaat te ver. Bij een afspraak met klanten moet je altijd in pak.

Moet een lange broek aan en eigenlijk ook een net overhemd. Dat laatste doe ik dan weer niet altijd, maar ik moet het volgens mij echt niet wagen om met een korte broek op werk te verschijnen.

Enkel een boxershort

Korte broek en tanktop, werk bij een verhuisbedrijf. Lekker met 30 graden zon 12 uur lang per dag zware shit verhuizen.

Goede training trouwens, moest gister iemands hele inboedel naar 6 hoog verhuizen via de trap. Over een half jaar zal ik wel massive kuiten hebben.

Gelukkig kan ik gewoon een korte broek aan. Begrijp niet waarom een korte broek niet representatief zou kunnen zijn.
Zou ik het niet mogen, zou ik het nog steeds doen. Ja, zo hardcore baasie ben ik.

Waar is de optie: "Neen, ik WIL niet"?

Haha, no way. Vind dat echt raar als je dat op kantoor hebt. Bovendien tattoeage op mn been. :D

Korte broek en tanktop, werk bij een verhuisbedrijf. Lekker met 30 graden zon 12 uur lang per dag zware shit verhuizen.

Goede training trouwens, moest gister iemands hele inboedel naar 6 hoog verhuizen via de trap. Over een half jaar zal ik wel massive kuiten hebben.

Van kernfysicus naar verhuizer?

Waarom schijt ? was is er mis mee, in mijn beroep helemaal niets.

havenmeester.

Ze staan eerder raar te kijken als je met een lange broek rond loopt in dit weer.
Je mist dus een optie in de pol, gewoon ja.

ja ik wel en iedereen bij ons :D

Terug
Naar boven