XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat je met 2 weken alweer beste progressie maakt gezien je nu al weer aan het gymmen bent. Keep ya head up🔥💪💪

Ik ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doen :p. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.
Ik snap helemaal wat je zegt en zelf heb ik er ook moeite mee.

Als je meer doet dan waar je van kan herstellen dan duurt het echt alleen maar langer. Hard werken is ook nalaten wat nu (nog) even niet kan.

Succes!

Ik ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doen :p. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.
Yeey... the comeback kid :) Succes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.125
28C96590-6EAF-4C3D-98E6-FCD3698CD2B5.jpeg

Eerste rondje om te kijken hoe ik er voor sta. Conditie heeft echt een flinke klap gehad. Kon geen meter verder.

er is in ieder geval veel werk aan de winkel. Vanaf nu rustig opbouwen, tempo iets omlaag en afstand omhoog.

• #2.127
Treen van vandaag, was zwaar, goed naar de kloten

pullups
3x5xbw met discutabele form

bench
3x12x60 (volgens mij vpr, not sure)
1x20x40

unilateral cable row
3x12x25-28-32

schouder press machine
3x12x??

Morgen maar even benen meepakken

• #2.128
Treen van vandaag

Romanian deadlifts
10x50-60-70-80

Leg Press
10x100-125-150-175

Goodmorning
10x20-40-50

Unilateral leg extension
3x12x??

Wel okay, beetje zwaar, voel me nog zo zwak dat de zware compounds voorlopig nog niet aan de orde gaan komen, hoop het met een week of 2 a 3 week op te kunnen pakken.

• #2.129
UB van vandaag

Pullups
3x5xbw

Bench
3x12x62,5
1x24x40

Lat pulldown
12x45
10x52
10x59
12x45

DB Schouder press
3x10x20 > schouders voelden al vrij vermoeid na redelijk wat reps op de BP, meer zat er niet in :s

curls + extensions

• #2.130
Vanochtend gaf de weegschaal 88,0 aan, ik denk dat ik weer een beetje begin aan te komen, hoewel ik me de afgelopen tijd niet vaak heb gewogen. Cals op 4500-4800 op het moment. Conditie begint voor m’n gevoel ook weer wat beter te worden.

Groetjes

• #2.131
Berichtje hierboven was fake news, vanochtend rustig weer 86,5 :roflol:. Dat gaf me niet veel moed voor de UB training van vandaag.

pullups
3x5xbw > deze gingen dan weer wel makkelijk

bench
3x12x65 > gaat wel lekker de laatste week :D laatste rep van de laatste set was echt op het nippertje, helft van m’n energie verbruikt met tegen de spotter zeggen dat ik hem wel had en dat ie er af moest blijven :/. Vaste trainingspartner niet mee, dan krijg je dat soort dingen.

machine row plate loaded (gewicht zijn de platen aan de machine per kant), unilateral uitgevoerd
15x40
12x50
10x60

incline bb press
12x50
10x55 > zwarte vlekken voor m’n ogen, ineens heel moe en duizelig, klaar met pressen

db hammer curls
2 sets

cable pushdown
2 sets

db curls
2 sets

tricep extensions
2 sets

• #2.132
LB

conventional deadlift
3x6x100 > voor het eerst weer deadliften sinds de ‘rona. Maar even wat anders geprobeerd en wat hogere reps. Was vooral conditioneel zwaar, surprise surprise.

leg press (andere machine, gewicht van de machine staat hier niet op, dus dit is het toegevoegde gewicht)
10x+80kg
10x120
10x160
10x200 > zware set, kon bijna niet meer op m’n benen staan :roflol:

unilateral leg extension
10x45
10x45
10x45
10x45

hip abduction
3x30x30

Geen surprise natuurlijk.
Hoe gaat het verder: zwak, hoofdpijn, buiten adem, smaak en geur? En belangrijke vraag nog steeds niet roken?

• #2.134
Geen surprise natuurlijk.
Hoe gaat het verder: zwak, hoofdpijn, buiten adem, smaak en geur? En belangrijke vraag nog steeds niet roken?
Nee klopt, zat er wel aan te komen.
Verder gaat alles wel in de goede richting, smaak en geur komt gelukkig steeds meer terug. Al is dat fysiek gezien natuurlijk het minst belangrijk.
Conditie blijft me toch elke dag tegenvallen, ik moet zeggen dat ik ook weinig geduld heb wat herstel betreft. Ik wil nogal snel weer mn ding gaan doen, maar ik merk nog dat ik écht een probleem heb met de conditie.

Nog geen sigaret aangeraakt sinds ik ben gestopt :). Is niet altijd even makkelijk geweest en heb het wel onderschat weer, maar het is tot nu toe nog gelukt, zonder terugval :D.

Goed bezig :thumb:

• #2.136
Treen
UB van vandaag

Pull-ups
3x5xbw > aangezien m’n gewicht wel iets blijft stijgen neem ik dit wel als progressie, blijf dit lekker aanhouden, misschien later reps eens verhogen

Bench
67,5x11
67,5x10
67,5x9
Man man man, deze waren zwaar, ff een slecht dagje, kan gebeuren

Machine row unilateral (toegevoegd gewicht per kant)
15x50
10x70
8x75
20x35

DB Schouder press
15x20
10x20
10x20

Biceps
2 sets

Triceps
2 sets

• #2.137
Merk dat het trainen steeds beter gaat, algehele kracht ontbreekt nog een beetje, naarmate de reps hoger worden blijft het zwaar. Gewicht gaat overigens de goede kant op, werk elke dag sowieso 4500cal weg en ik begin steeds zwaarder te worden.

LB van gisteren, vandaag even rust, morgen (zaterdag) de week afsluiten met UB.

Even de fitgirl uitgehangen;

Squat
10x60
10x80
6x90
6x100 > even wennen weer, ik denk dat het voor nu nog niet verstandig is om zwaarder te gaan dan dit. Voor zover ik het nu op de planning heb staan wil ik het gewicht wat omlaag gooien de komende training en het volume omhoog. Meer reps, meer sets. Ik denk dat dat de juiste aanpak is.

Rack Pulls onder de knie
10x60 > wilde nog twee setjes doen, als vervanger voor RDL's omdat mijn hamstrings best sore waren. Maar bij de tweede set merkte ik dat de pins toch net wat te laag stonden en heb ik per ongeluk RDL's gedaan :roflol:.

RDL
10x60
10x60

Nu het "leuke gedeelte"

Walking lunges
6kg db's x 10 reps per been
lege bb van 20kg x 10 reps per been
2x10kg plate x 10 reps per been > deze waren erg onwennig, en zelfs met dat lichte gewicht verschrikkelijk zwaar

Hyperextensions glute focused (met kromme rug en korte ROM, glutes aanspannen bovenin), weer eens wat anders
10x10-15
10x10-15
10x10-15 > vergeten te tellen, sowieso 10 reps meegepakt elke keer

Laat ik het zo zeggen, toen ik vanochtend uit bed probeerde te stappen voelde ik het allemaal wel. Misschien is het beter om dit nog even aan te houden voordat ik de reps afbouw en het gewicht omhoog ga gooien.

• #2.138
Wel OK training gehad vanochtend, beetje vroeg, hekel aan trainen met weinig energie en licht ontbijt.

pullups
3x5xbw (wat vanochtend 88,3 was :))

bench
10x70
8x70
6x70 > blijf 70kg lekker aanhouden als gewicht nu, wil nog even boven de 6 reps blijven

machine row
10x40
10x60
10x60

bb ohp
10x20
12x30
12x30
12x30 > schouders goed volgepompt, blijft toch wel lastig op hogere reps, lijkt alsof de schouders verschrikkelijk snel vermoeid raken.

Geen armen meer meegepakt, moe :roflol:

Morgen sowieso niet trainen, vanavond misschien een feestje :). Maandag werken, dinsdag op z’n vroegst weer trainen, als het uitkomt.

• #2.139
Treen van gisteren;

UB

neutral grip pullups, bodyweight
8 reps
6 reps
5 reps

bench press
70x10
70x10
70x9

een of andere seated row machine, unilateral, was best kut
36x12
41x12
45x12

db ohp
22x10
22x10
22x10

Treen van vandaag

LB

sumo deads, laat die conventional maar zitten, dit is veel beter
105x6
115x6
125x6 > ging wel oke, was niet super zwaar ofzo, deads komen wel weer terug

leg press inclusief machinegewicht
150x12
175x12
200x12

hip abductor
32x30
32x30
32x30

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven