ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap helemaal wat je zegt en zelf heb ik er ook moeite mee.Ik ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doen. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.
Yeey... the comeback kidIk ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doen. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.
Succes.Jij bent toch echt wel de O.G. comeback kid!
. Dat gaf me niet veel moed voor de UB training van vandaag.
laatste rep van de laatste set was echt op het nippertje, helft van m’n energie verbruikt met tegen de spotter zeggen dat ik hem wel had en dat ie er af moest blijven :/. Vaste trainingspartner niet mee, dan krijg je dat soort dingen.
Nee klopt, zat er wel aan te komen.Geen surprise natuurlijk.
Hoe gaat het verder: zwak, hoofdpijn, buiten adem, smaak en geur? En belangrijke vraag nog steeds niet roken?
. Is niet altijd even makkelijk geweest en heb het wel onderschat weer, maar het is tot nu toe nog gelukt, zonder terugval
.
.
)
. Maandag werken, dinsdag op z’n vroegst weer trainen, als het uitkomt.ik vind het niks, maar vlgs mij gaan mensen met lange benen er wel goed opsumo deads, laat die conventional maar zitten, dit is veel beter