- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam toevallig iemand naar me toe toen ik net begon met squatten, ik wist al dat ik daar ook ging benchen, gewone benches bezet natuurlijk."Ben jij bijna klaar hier?"
Jesper: "Nee moet nog 10 setjes"
Moeten ze maar naar een gym gaan met minder ledenKwam toevallig iemand naar me toe toen ik net begon met squatten, ik wist al dat ik daar ook ging benchen, gewone benches bezet natuurlijk.
“Jo man hoeveel setjes heb je nog”
-“uhhh nog 13”
“…..”
“……”
-“ja dus duurt nog wel ff”

Zeker, hier is het ieder voor zich. Als ik eenmaal een rack heb gemachtigd is ie ook de komende 2 uur van mij 😎
Zo bent zeZeker, hier is het ieder voor zich. Als ik eenmaal een rack heb gemachtigd is ie ook de komende 2 uur van mij 😎
Ik sta ook altijd te campen in een rack. Anders staan er toch alleen maar tieners een beetje te curlen en in de spiegel te kijken daar.Zeker, hier is het ieder voor zich. Als ik eenmaal een rack heb gemachtigd is ie ook de komende 2 uur van mij 😎
Zoals ik het goedpraat naar mezelf: ik houd niet langer dan een uur een, van de meerdere, racks bezet, maar laat alle andere toestellen, waar er soms maar één per soort van zijn, vrij.Zeker, hier is het ieder voor zich. Als ik eenmaal een rack heb gemachtigd is ie ook de komende 2 uur van mij 😎

Ja, true.Ik sta ook altijd te campen in een rack. Anders staan er toch alleen maar tieners een beetje te curlen en in de spiegel te kijken daar.
Bijna niemand hier squat of deadlift. Een paar meiden, maar die gaan meestal in de smith machine staan met kussentje in de nek…
Vrijdag was ideaal, hele gym voor mij alleen. Heerlijk.
Zo kun je het ook zienZoals ik het goedpraat naar mezelf: ik houd niet langer dan een uur een, van de meerdere, racks bezet, maar laat alle andere toestellen, waar er soms maar één per soort van zijn, vrij.![]()
.Ook weer niet niks gedaan. Mooie setjes.
Thanks
. Achteraf gezien toch wel een uurtje bezig geweest, maar voelt zo “leeg” met alleen 2 compounds. Beter dan niets iig.Dat is toch de essentie van Sheiko, dat je vooral heel veel compounds doet?Thanks. Achteraf gezien toch wel een uurtje bezig geweest, maar voelt zo “leeg” met alleen 2 compounds. Beter dan niets iig.
Ja, dat is waar. Herhaling herhaling herhaling is wel de filosofie.Dat is toch de essentie van Sheiko, dat je vooral heel veel compounds doet?
Kijkend naar het aantal sets is er weinig "alleen" aan.
Wij hebben maar 1 squatrack en ik ben er meestal toch wel ruim een half uur erin bezig. De meeste die trainen doen quarter reps of gaan curls doen. Echt kutZoals ik het goedpraat naar mezelf: ik houd niet langer dan een uur een, van de meerdere, racks bezet, maar laat alle andere toestellen, waar er soms maar één per soort van zijn, vrij.![]()
)
.taart power5x3x120 > gaat erg soepel, progressie is duidelijk te merken