XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Sheiko #29W4D2

Bench paused
5x45
4x55
2x3x65
3x2x72,5
3x2x80

Deadlift
3x60
3x80
3x100
2x3x120
2x3x130
3x2x140
3x2x130

Bench Paused
5x5x65

Curls
3x10

• #2.363
Sheiko #29W4D3

Squat
5x75
4x90
2x3x110
6x3x120

BP Paused
5x45
5x55
2x4x65
3x72,5
3x75
2x2x80
2x3x75
4x65
6x55
8x45

Accessories

• #2.367
Sheiko #30W1D1 > squat en bench verhoogt met 3kg

BW 93,1 => cals 3500

BP Paused
5x50
2x4x60
2x3x67,5
5x3x75

Squat
5x60
5x80
4x95
2x3x110
5x3x125

BP Paused back off
5x50
5x60
5x5x67,5

Cable fly
5x10

Squat back off
5x80
5x100
3x5x115

Pullups + curls + Lu raises
3x5 + 2x15 + 2x15

Laatst bewerkt:
lekkere uitgebreide training
dat red je niet in een uurtje denk ik?:D

• #2.369
lekkere uitgebreide training
dat red je niet in een uurtje denk ik?:D
Nou, net niet :roflol:. Moet zeggen dat het nog wel meevalt voor het volume.
Ik probeer er wel tempo in te houden, die back off squats en benches heb ik echt maar een minuutje rust tussen de setjes, misschien 2 (maximaal). Knee sleeves draag ik op de enkels tijdens het benchen ed, dus hoef ook niet tussendoor schoenen uit te doen, scheelt ook weer. Eerste werksets ook maar 2-3 minuten rust, opwarmen tot het werk gewicht is ook zo gebeurd, enige tijd die er daar tussen de setjes zit is het wisselen van de platen. Telefoon blijft ook in de zak (buiten muziek kiezen en af en toe een filmpje voor de form maken om).

• #2.370
Sheiko #30W1D2

Deadlifts
Lichtelijk in de rug geschoten tijdens warmup, gestopt.

BP Paused
5x45
5x55
2x4x65
2x3x70
2x2x75
2x2x80
2x2x75
2x3x70
4x65
6x60
8x55
10x50
12x45

Pullups
3x5xbw

• #2.372
Mmmm.... en nu? Te bang geweest, of terecht gestopt?
Terecht gestopt, zit al redelijk wat ibuprofen in. Pijn is flink.

Erg confused overigens over hoe dit kon gebeuren, ik film m’n form regelmatig, trainingspartner snapte ook niet wat er aan de hand was. Zag er echt heel goed uit (rug nagenoeg kaarsrecht) en beweging onder controle. Het was immers nog maar een warmup met 120kg, dat squat ik tegenwoordig ook weer zonder moeite :(.

Anyway, misschien maar een geforceerde deload dan. Kijk het morgen even aan, als het goed voelt train ik gewoon verder, maar daar lijkt het nu nog niet op.

Erg frustrerend als ik mensen om me heen tientallen kilo’s meer zie liften met belachelijk slechte form en totaal geen aandacht voor bracen, waar ik “alles” zo goed en netjes mogelijk probeer te doen en toch dit als resultaat krijg.

Balen zeg. Beetje mild in beweging houden zou ik doen.....
Jij bent niet die andere mensen, maar het is wel zuur :(

Erg confused overigens over hoe dit kon gebeuren, ik film m’n form regelmatig, trainingspartner snapte ook niet wat er aan de hand was. Zag er echt heel goed uit (rug nagenoeg kaarsrecht) en beweging onder controle. Het was immers nog maar een warmup met 120kg, dat squat ik tegenwoordig ook weer zonder moeite :(.

Anyway, misschien maar een geforceerde deload dan. Kijk het morgen even aan, als het goed voelt train ik gewoon verder, maar daar lijkt het nu nog niet op.

Erg frustrerend als ik mensen om me heen tientallen kilo’s meer zie liften met belachelijk slechte form en totaal geen aandacht voor bracen, waar ik “alles” zo goed en netjes mogelijk probeer te doen en toch dit als resultaat krijg.
Herkenbaar, alleen ben ik degene die op de laatste rep in een keer niet m'n core aanspan :emo:

Gewoon veel wandelen als je dat kan, deed zelf ook deadhangs wat ook hielp bij mij.

Klote zeg. Nu claim ik niet dat mijn form mega geweldig is, maar ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad. Met ongeveer hetzelfde gewicht (wat easy was) schoot het zomaar in m'n rug en de oorzaak kon ik me ook niet bedenken. Toch een hele week amper kunnen bewegen daarmee :(, hopelijk ben je er sneller van af!

• #2.377
Klote zeg. Nu claim ik niet dat mijn form mega geweldig is, maar ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad. Met ongeveer hetzelfde gewicht (wat easy was) schoot het zomaar in m'n rug en de oorzaak kon ik me ook niet bedenken. Toch een hele week amper kunnen bewegen daarmee :(, hopelijk ben je er sneller van af!
Hoop het ook, we gaan het zien!
Herkenbaar, alleen ben ik degene die op de laatste rep in een keer niet m'n core aanspan :emo:

Gewoon veel wandelen als je dat kan, deed zelf ook deadhangs wat ook hielp bij mij.
Yess, wandelen en ibuprofen is voor alsnog het enige medicijn :).
Thanks!

Vanochtend wakker geworden met minder pijn dan verwacht, ik probeer zo veel mogelijk te bewegen, maar aangezien ik voor mijn werk achter m’n pc zit en voor de opkomende tentamens ook gaat dat wat lastig. Zo veel mogelijk staan en wandelen it is.

• #2.378
Geen training vandaag, denk dat ik nog een paar dagen thuis blijf. Pijn lijkt nog niet af te nemen.

Begint een beetje op @ThaWasteland te lijken zo
Vervelend man, beterschap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven