- Waardering
- 7.098
Mag niet klagen, reps gaan vrij makkelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag niet klagen, reps gaan vrij makkelijk
Deze keer eens niet, wat een verademing.
.Nou, net nietlekkere uitgebreide training
dat red je niet in een uurtje denk ik?![]()
. Moet zeggen dat het nog wel meevalt voor het volume.Mmmm.... en nu? Te bang geweest, of terecht gestopt?Deadlifts
Lichtelijk in de rug geschoten tijdens warmup, gestopt.
Terecht gestopt, zit al redelijk wat ibuprofen in. Pijn is flink.Mmmm.... en nu? Te bang geweest, of terecht gestopt?
.Herkenbaar, alleen ben ik degene die op de laatste rep in een keer niet m'n core aanspanTerecht gestopt, zit al redelijk wat ibuprofen in. Pijn is flink.
Erg confused overigens over hoe dit kon gebeuren, ik film m’n form regelmatig, trainingspartner snapte ook niet wat er aan de hand was. Zag er echt heel goed uit (rug nagenoeg kaarsrecht) en beweging onder controle. Het was immers nog maar een warmup met 120kg, dat squat ik tegenwoordig ook weer zonder moeite.
Anyway, misschien maar een geforceerde deload dan. Kijk het morgen even aan, als het goed voelt train ik gewoon verder, maar daar lijkt het nu nog niet op.
Erg frustrerend als ik mensen om me heen tientallen kilo’s meer zie liften met belachelijk slechte form en totaal geen aandacht voor bracen, waar ik “alles” zo goed en netjes mogelijk probeer te doen en toch dit als resultaat krijg.

Klote zeg. Nu claim ik niet dat mijn form mega geweldig is, maar ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad. Met ongeveer hetzelfde gewicht (wat easy was) schoot het zomaar in m'n rug en de oorzaak kon ik me ook niet bedenken. Toch een hele week amper kunnen bewegen daarmeeTerecht gestopt, zit al redelijk wat ibuprofen in. Pijn is flink.
Erg confused overigens over hoe dit kon gebeuren, ik film m’n form regelmatig, trainingspartner snapte ook niet wat er aan de hand was. Zag er echt heel goed uit (rug nagenoeg kaarsrecht) en beweging onder controle. Het was immers nog maar een warmup met 120kg, dat squat ik tegenwoordig ook weer zonder moeite.
Anyway, misschien maar een geforceerde deload dan. Kijk het morgen even aan, als het goed voelt train ik gewoon verder, maar daar lijkt het nu nog niet op.
Erg frustrerend als ik mensen om me heen tientallen kilo’s meer zie liften met belachelijk slechte form en totaal geen aandacht voor bracen, waar ik “alles” zo goed en netjes mogelijk probeer te doen en toch dit als resultaat krijg.
, hopelijk ben je er sneller van af!Hoop het ook, we gaan het zien!Klote zeg. Nu claim ik niet dat mijn form mega geweldig is, maar ik heb zo ongeveer hetzelfde gehad. Met ongeveer hetzelfde gewicht (wat easy was) schoot het zomaar in m'n rug en de oorzaak kon ik me ook niet bedenken. Toch een hele week amper kunnen bewegen daarmee, hopelijk ben je er sneller van af!
Yess, wandelen en ibuprofen is voor alsnog het enige medicijnHerkenbaar, alleen ben ik degene die op de laatste rep in een keer niet m'n core aanspan
Gewoon veel wandelen als je dat kan, deed zelf ook deadhangs wat ook hielp bij mij.
. Thanks!