XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.385
Wederom geen training vandaag. Beetje opruimen en schoonmaken thuis, genoeg beweging :zzz:.

Morgen rustig UB gaan pakken. Denk zelf aan wat lichte benches / chest presses. Wat lat werk en armen pompen.

Rug herstelt goed naar mijn idee, nog wel een continue zeurende pijn, maar zeker niet zo erg als de vorige keer :). Sowieso nog even een week (3-5 trainingen) wat lichter meepakken.

• #2.386
Rug nog steeds wel pijnlijk, even rustig aan en zware LB compounds nog overslaan. Saaie trainingen zo, maar het is even niet anders.

BW 93,8 > twee keer uit eten geweest afgelopen week dus 🤰

Bench paused
Topset 4x80 (vpr)
Bench touch en go back off
2x10x70

Pullups
6-6-6

Leg extension unilateral
5x10

Plate loaded pulldown
3x10

Hyperextensions + unilateral hamstring curl
2x10 + 2x10

Close grip bench touch en go
2x6x80 topsets (ook VPR, presses gaan wel lekker door al dat paused werk)

Latprayer
2x15-20

Armen

Laatst bewerkt:
  • #2.387
Het herstel leek zo goed te gaan, lekker getraind, nergens last van, steeds minder pijn. Totdat ik gisterenavond opstond na een paar uur zitten en het belachelijk hard in m’n rug schoot. Kwartiertje immobiel op bed gelegen, geen idee hoe dit kan. Wilde vanochtend nog gaan trainen om alles verder een beetje los te maken en er wat beweging in krijgen, maar dat durf ik niet aan, kan niet zitten, wandelen, bewegen of staan zonder pijn. Rust it is.

Groetjes

Potverdorie.... ik hoop dat het snel verbetert!

• #2.389
Ibuprofen en paracetamol doosjes maar weer uit de kast getrokken. Significant meer bewegingsvrijheid dan vanochtend, was echt even in paniek. Komende dagen moet ik simpelweg veel zitten, dus zo veel mogelijk proberen af te wisselen met bewegen. Pak nu met een zekere regelmaat BW squats en deadlifts mee om in beweging te blijven. Het vele zitten (ondanks comfortabele plek en goede houding), nekt me echt :roflol:

Ibuprofen en paracetamol doosjes maar weer uit de kast getrokken. Significant meer bewegingsvrijheid dan vanochtend, was echt even in paniek. Komende dagen moet ik simpelweg veel zitten, dus zo veel mogelijk proberen af te wisselen met bewegen. Pak nu met een zekere regelmaat BW squats en deadlifts mee om in beweging te blijven. Het vele zitten (ondanks comfortabele plek en goede houding), nekt me echt :roflol:
Echt hoor, bewegen! Desnoods zo'n activiteitsapp aanzetten die je ieder uur of zo een seintje geeft.
(moet nu ook een hand in eigen boezem steken :o )

• #2.391
Echt hoor, bewegen! Desnoods zo'n activiteitsapp aanzetten die je ieder uur of zo een seintje geeft.
(moet nu ook een hand in eigen boezem steken :o )
Inderdaad. Bizar om te zien hoeveel negatieve invloed stilzitten heeft op het herstel

• #2.392
BW 94,2

Deadlift
3x40
3x60
2x3x65

Pullups
3x5xbw

Bench touch en go
4x80 topset
10x70 backoff

pulldowns / curls
2x10 / 2x10

Korte training, ochtend, moe, gestopt met caffeine ( afkicken valt zwaar :zzz: )
Rug voelt beter aan, wel wat pijn in de stretch van startpositie van de deadlift.

• #2.393
Squat
3x5x40
5x60

Bench, touch en go
3x6x82,5 (Volume PR)

Stiff legged DL, kleine schijven voor meer ROM
3x10x40

Armen

Goed aan het terugkomen :thumb:

• #2.395
Rug begint wel beter te voelen, gelukkig. Nu wel wat soreness, maar dat kan geen kwaad denk ik. Grootste obstakel is het continu zitten door tentamens + werk.

Sheiko staat voor nu in ieder geval even op pauze ivm vasten, nog even aan het kijken hoe ik dat verder met trainen ga doen. Zit er aan te denken om gewoon een random basic FB programma te pakken. Wil sowieso geen lange trainingen (uurtje of anderhalf maximaal), dus zwaar squatten/deadliften valt sowieso af, dat kost simpelweg te veel tijd.

Vandaag en morgen even kijken naar wat ik precies ga doen.

• #2.396
BW 94,0 🤰 > cals komende tijd op 2750-3000. Mits ik niet onder de 90 kom houd ik dat even aan :).

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #2.397
Squat
3x8x80

OHP
3x12x30

Cable flys
2x20

Lat pulldown
2x10

Hyperextension
2x10

Curls
2x10

Valt niet mee zo na het vasten

• #2.400
BW 94,0
Cals 3000

Mooi stabiel so far

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven