- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik kreeg een slijmbeurs ontsteking toen ik een tijd niets gedaan had.Ik train niet meer zo krijg ik ook geen blessures meer 😆
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg een slijmbeurs ontsteking toen ik een tijd niets gedaan had.Ik train niet meer zo krijg ik ook geen blessures meer 😆
OkIk kreeg een slijmbeurs ontsteking toen ik een tijd niets gedaan had.
Denk dat het besmettelijk is.Begint een beetje op @ThaWasteland te lijken zo
Vervelend man, beterschap
Ok
.
. Sowieso nog even een week (3-5 trainingen) wat lichter meepakken.
Echt hoor, bewegen! Desnoods zo'n activiteitsapp aanzetten die je ieder uur of zo een seintje geeft.Ibuprofen en paracetamol doosjes maar weer uit de kast getrokken. Significant meer bewegingsvrijheid dan vanochtend, was echt even in paniek. Komende dagen moet ik simpelweg veel zitten, dus zo veel mogelijk proberen af te wisselen met bewegen. Pak nu met een zekere regelmaat BW squats en deadlifts mee om in beweging te blijven. Het vele zitten (ondanks comfortabele plek en goede houding), nekt me echt![]()
)Inderdaad. Bizar om te zien hoeveel negatieve invloed stilzitten heeft op het herstelEcht hoor, bewegen! Desnoods zo'n activiteitsapp aanzetten die je ieder uur of zo een seintje geeft.
(moet nu ook een hand in eigen boezem steken)
)Genant volle pens bij het trainen bedoel je?

Neen, enkel een shake gehad. Tijdens het trainen nog een eierkoek en stukje chocolade, maar het was echt te weinig. Volgende keer goed dineren voor het trainen.