- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hohoho there we go alle gains de deur uit gooien
.En dan wat? Doel bereikt?
.
TrotsLekker pre workout om 21u savonds, dat wordt goed slapen vannacht
Training verder op een shake en een Snickers :s. Zwaar.
Bench touch en go
2x8x77,5
DB OHP superset Lu raise
2x10 ss 2x15
Lat pulldown (1,5 reps)
2x8
Leg extension
2x20 + dropset (4x15-20) > kon bijna niet meer staan
Armen
Smerige pomp, bodyweight einde van de middag na 16 uur vasten 91,5. Ben goed uitgedroogd
Lu Raise gangLekker pre workout om 21u savonds, dat wordt goed slapen vannacht
Training verder op een shake en een Snickers :s. Zwaar.
Bench touch en go
2x8x77,5
DB OHP superset Lu raise
2x10 ss 2x15
Lat pulldown (1,5 reps)
2x8
Leg extension
2x20 + dropset (4x15-20) > kon bijna niet meer staan
Armen
Smerige pomp, bodyweight einde van de middag na 16 uur vasten 91,5. Ben goed uitgedroogd

Ligt er aan wat er binnen handbereik ligt, meestal kilo of 5, meer heeft toch geen zin met die hoge reps

.100 bijna johhoi even een update
trainingen gaan OK. In de ramadan terug naar ~91 gecut, kracht nagenoeg hetzelfde gebleven, hoewel de trainingen belachelijk zwaar waren, maargoed.
Lower body nog een lastig verhaal, op wat rdls van 10x140 na geen zware lifts gedaan, rug is nog erg gevoelig en tight (veel zitten, drukte op school, nieuwe (kantoor)baan, slechte combi). Binnenkort weer eens oppakken, alhoewel ik daar nu nog geen zin in heb.
Voor de rest beetje aankloten, net 95kg (touch en go) bench press. 100 zat er niet in. Wie weet deze zomer.
Trainingen zijn verder totaal niet interessant dus geen idee of ik dat (hier) ga loggen.
Motivatie is er genoeg, afgelopen tijd redelijk druk gehad helaas dus dan is voeding en training wel iets wat een lagere prioriteit krijgt. Desalniettemin neemt kracht nog wel ietsjes toe dus niks te klagenMotivatie door het dak geloof ik(of het raam uit
)
Ach een beetje bijhouden is ook al beter dan de gemiddelde Nederlander....
.
.