- Waardering
- 8.521
krijg een knoop in m'n maag door jullie @Jespertie & @vntl. Dat wordt nog minder kcal binnenkrijgen dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Goed bezig.Pull workout, gewoon hard getraind, geen gezeur.
Deadlifts de tweede triple van 157,5 gefaald, grip niet sterk genoeg. Of weer hookgrip leren of naar mixed grip gaan, not sure yet.
Thanks! Geen PL ambities hier, maar afhankelijk zijn van straps vind ik niet echt wenselijk. Daarbij vind ik het moeilijk om de setup met straps goed te krijgen, omdat je al laag moet beginnen en vanuit daar jezelf klaar moet zetten.Goed bezig.
Straps geen optie? Of heb je PL ambities?
Is dat uitlekgewicht?diner
200g rijst
250g kipfilet
240g kikkererwten
+saus
Correct.Is dat uitlekgewicht?
Ik vond 2 blikken kikkererwten op 600 gram kip al wat veel.
.Heb je ergens videos van je deadlift als je aangeeft moeilijk in positie te komen met straps.Pull workout, gewoon hard getraind, geen gezeur.
Deadlifts de tweede triple van 157,5 gefaald, grip niet sterk genoeg. Of weer hookgrip leren of naar mixed grip gaan, not sure yet.
Ik cut mijn video’s eigenlijk altijd net op de setup, dus daar heb je niet veel aan denk ikHeb je ergens videos van je deadlift als je aangeeft moeilijk in positie te komen met straps.
. Ik zorg bijvoorbeeld altijd voor spanning op de abs en lats wanneer ik nog sta, dat valt al weg als je straps gebruikt. Nog eventjes en je kunt heel misschien wel eens een soort van klein beetje zien dat ik wel eens naar de sportschool ga