AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag calorieën enzo allemaal niet helemaal gehaald. Beetje op gevoel gegeten, sinds zaterdag al lichte verhoging en vanaf maandag niet meer onder de 38.6°c geweest. Gelukkig ook niet boven de 40.1°c, dus dat scheelt.

Anyway, de eerste week is nu gedaan, merk dat ik al steeds meer kan bewegen. Het rekken van de borst (denk aan de stretch in een Fly) lukt nog niet helemaal. Dus dingen pakken die wat verder weg liggen is lastig.

Ook moet ik zeggen dat 4 weken toch wel lang is, heb echt het gevoel alsof ik al 6 weken niet naar de sportschool ben geweest.

Vanochtend gewogen op 82kg, morgenvroeg weer doen om een beter beeld te krijgen van m'n werkelijke gewicht, mocht het weer rond die 82 zijn ben ik daar vooralsnog erg tevreden mee. Betekend dat ik m'n gewicht relatief goed onder controle heb zo.

Gaat toch wat minder atm, koorts heerst al sinds zondag nu, en heb er een bijholteontsteking bij gekregen. Nu aan de antibiotica en maar hopen dat het beter wordt. Donderdag de enige dag waar ik echt onder de 39°c heb gezeten, de rest van de dagen hoger.
Voeding gaat nu ook een stuk minder, maak me hier niet te druk om als ik eerlijk ben, krijg het absoluut niet voor elkaar om smakeloze kwark etc. weg te werken. Absoluut geen trek in.

heb het even door gelezen allemaal! maar leuke log hoor!
Hoop dat 4 weken met minimale inspanning je goed gaan doen!

Kwark kun je al snel lekker maken vind ik zelf, honing of een schepje whey er door en het smaakt al een heel stuk beter.
En natuurlijk lijkt het opzich zelf wel duur al het voeding etc wat je haalt om te eten,maar sowieso zijn boodschappen duur. ongezonde dingen misschien nog wel duurder.. als ik kijk wat een zakje m&m's al kost..

Kwark kun je al snel lekker maken vind ik zelf, honing of een schepje whey er door en het smaakt al een heel stuk beter.
En natuurlijk lijkt het opzich zelf wel duur al het voeding etc wat je haalt om te eten,maar sowieso zijn boodschappen duur. ongezonde dingen misschien nog wel duurder.. als ik kijk wat een zakje m&m's al kost..

Tuurlijk is kwark lekker te maken, heb van die smaakstof druppeltjes liggen en zelfs nog een bakje vanille kwark. Neemt nog niet weg dat níks nu lekker is, en de volle smaak van zuivel al helemaal niet.
Overigens denk ik dat over het algemeen ongezond eten goedkoper is, de frituurpan aanzetten, beetje patat erin en wat snacks is verreweg goedkoper dan een maaltijd van een goed stuk vlees, verse groenten en aardappelen/rijst.

Tuurlijk is kwark lekker te maken, heb van die smaakstof druppeltjes liggen en zelfs nog een bakje vanille kwark. Neemt nog niet weg dat níks nu lekker is, en de volle smaak van zuivel al helemaal niet.
Overigens denk ik dat over het algemeen ongezond eten goedkoper is, de frituurpan aanzetten, beetje patat erin en wat snacks is verreweg goedkoper dan een maaltijd van een goed stuk vlees, verse groenten en aardappelen/rijst.
Absoluut met je eens! ik ben persoonlijk wel een groot fan van zuivel! melk is goed voor elk :P

Wat een onzin dat ongezond eten goedkoper is. Ik kan avondeten maken dat bestaat uit een rundertartaar, broccoli en krieltjes voor €1,70.
Snap best dat je nu niks naarbinnen krijgt, maar het is gewoon klinkklare onzin dat ongezond voedsel goedkoper is dan gezond voedsel.

Wat een onzin dat ongezond eten goedkoper is. Ik kan avondeten maken dat bestaat uit een rundertartaar, broccoli en krieltjes voor €1,70.
Snap best dat je nu niks naarbinnen krijgt, maar het is gewoon klinkklare onzin dat ongezond voedsel goedkoper is dan gezond voedsel.
Hoeveel broccoli, krieltjes en rundertartaar heb je dan? Mijn broccoli kost al 1 eu.

Zie toch over het algemeen dat bijvoorbeeld snacks in de vorm van noten of fruit aanzienlijk duurder is dan een zak chips of een reep chocolade.
Word op school nogal eens raar aangekeken als ik in een tussenuur 3,50€ uitgeef voor een bakje noten, terwijl ik daarvoor ook bijna 4 Milka repen van had kunnen kopen.

Zie toch over het algemeen dat bijvoorbeeld snacks in de vorm van noten of fruit aanzienlijk duurder is dan een zak chips of een reep chocolade.
Word op school nogal eens raar aangekeken als ik in een tussenuur 3,50€ uitgeef voor een bakje noten, terwijl ik daarvoor ook bijna 4 Milka repen van had kunnen kopen.
3,50 voor een bak noten? Serieus, je kunt 250gr pinda’s kopen bij de vomar voor €0,84 (of €1,84 can’t remember exactly). Geen wonder dat je denkt dat gezond eten duur is...

Dan is die 1,70€ toch niet goedkoper dan een bak patat met snacks? Een kilo patat kost 1€, neem daar 100g van = 10c.
2 frikandellen komt dan op (20 voor 3€) 15c.

Maargoed, hier zullen we wss nooit uitkomen.
Werk zelf in een supermarkt, iets met lichtblauw, 50/50 verdeeld over 'gewoon' vakkenvuller en op de groenteafdeling. Wat ik zie is dat er inderdaad, als je goed op acties let best betaalbaar groentes ed. in kan slaan, maar dat je variatie beperkt is. Als ik dat vergelijk met hoeveel verschillende pakken koeken en chipssoorten er wel niet te vinden zijn onder de 1€ bijvoorbeeld, vind ik de verhouding best 'scheef.'

Clean eten is vaak duur, zeker als je aardig wat naar binnen moet werken. Productkeuze heeft hier natuurlijk invloed op. Ik zit rond 10-12 euro per dag.

Gezien andere reacties eet ik blijkbaar ontzettend skeer. Ik weet zeker dat ik minder dan € 40,- per week besteed aan eten.

Dan ben ik wel benieuwd naar wat je zoal eet, ik wil hier en daar wel wat kunnen besparen.
Gemiddeld gezien ziet mijn dag er ongeveer zo uit:
Ontbijt:
500ml magere yoghurt (€0,65 -1L)
100gr havervlokken (€0,45 - 500gr)
20gr whey (€40 -2500gr)

Gedurende de dag:
300gr zilvervliesrijst (€0,56 - 400gr)
200gr muscle meat kip (€8,50 - 1kg)
60gr pinda’s (€1,84? - 250gr)

Avondeten:
100gr pasta/rijst o.i.d. (€0,64 - 1kg/€0,56 - 400gr)
100gr vlees (~€1,00 - 100gr)
150-200gr groente (€1 - 250gr)

Post-workout:
30gr whey
1 banaan (€1,10 - 6 bananen)

Voor het slapen:
500gr magere kwark (€0,68 - 500gr)

Dit is ongeveer 3500 kcal zo uit mijn hoofd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven