JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je moeite hebben met 150gr eiwit op 2400kcal lol.
Goed om te horen dat operatie goed is gegaan. Voorspeld herstel volgens de doc? Ziet er niks meer van?
Een beker kwark is al 1/3 van je eiwitbehoefte, met een havermout ontbijt en een whey shake zit je al aan 2/3, avondeten en tussendoor snacks en je zit easy aan de 150 lijkt me ?!
Bij AH hebben ze van Campina kilo bakken met kwark 2,19 ofzo voor 1kg kwark 110gr eiwit, kan je mooi 2 dagen mee doen.Moet je wel kwark in huis hebben, zo'n bak op de avond scheelt inderdaad veel. Normaal haal ik zelf kwark, noten, brinta etc. alleen ben nog niet in staat geweest om langs de Jumbo te gaan.
Bij AH hebben ze van Campina kilo bakken met kwark 2,19 ofzo voor 1kg kwark 110gr eiwit, kan je mooi 2 dagen mee doen.
Je kan desnoods je kwark nog extra eiwitten meegeven door er wat havermout of granola doorheen te doen, tevens eet het dan wat makkelijker weg vind ik zelf, soort 10gr eiwit upgradeIk haal meestal die 1kg bakken van de Jumbo magere Franse kwark, weet niet hoeveel het kost uit m'n hoofd, elke avond een halve bak naar binnen drukken.

Je kan desnoods je kwark nog extra eiwitten meegeven door er wat havermout of granola doorheen te doen, tevens eet het dan wat makkelijker weg vind ik zelf, soort 10gr eiwit upgrade![]()
jumbo online bestellen..Moet je wel kwark in huis hebben, zo'n bak op de avond scheelt inderdaad veel. Normaal haal ik zelf kwark, noten, brinta etc. alleen ben nog niet in staat geweest om langs de Jumbo te gaan.

Als je het vraagt of ze het voor je willen meenemen doen ze dat dan niet?
Dat snap ik wel... Moet je eens lactose vrij moeten leven.... Lactosevrije kwark is helemaal niet te betalen....Helaas niet altiijd. Elke dag zo'n bak naar binnen werken wordt op een gegeven moment ook duur.

Dat snap ik wel... Moet je eens lactose vrij moeten leven.... Lactosevrije kwark is helemaal niet te betalen....
Ik hou meestal wel de aanbiedingen 2 voor 1 in de gaten. Dan meteen 10 bakken inslaan.
Misschien afwisselen met tonijn? Heb je ook vaak euro per blikje...
Eenvoudig en goedkoop zou je in principe ook blikjes linzen/zwarte bonen in huis kunnen hebben staan. Vaak erg goedkoop bij Xenos en Action oid.. zit ook evengoed nog zo een 7-8 gr eiwit per 100 gram in... alleen wel wat meer kcal dan kwark.

Helaas niet altiijd. Elke dag zo'n bak naar binnen werken wordt op een gegeven moment ook duur.
Als je echt de "basic" kwark koopt is dat ongeveer de goedkoopste eiwitbron die er is.