MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Prima GPP dagje training gehad,

Rack Pulls / Pullups als warmup voor de bovenrug (beiden in singles, afwisselend)
Cable Row / Lat Pulldown
Ez bar curls
Sled Push
Rondje achterkant schouders met lichte resistance band, deze doe ik de laatste tijd vaak aan het einde van de workouts mocht er nog wat tijd over zijn, voelt goed.

Er zijn wel eens van die dagen waarop je denkt, dit wordt niks, en het dan toch best goed gaat. Dit was niet zo'n dag.

Vanochtend vroeg (vroeg alsin 4.30u) opgestaan om naar een open dag van de KMA te gaan. Weinig slaap en weinig eten, leven op koffie, had weinig energie over maar toch even gaan trainen.

Squat 112x3x3 > mwah, niet veel bijzonders, ging nog OK
Bench nvt > de optie was om even mee te trainen met wat cadetten, veel pushups & presses gedaan (boomstam boven het hoofd houden), merkte tijdens het opwarmen dat het benchen vandaag niks ging worden.
Deadlift 136x2x3 > viel redelijk mee, kracht was aanwezig, techniek was ook OK

Afgesloten met wat resistance band werk voor de rear delts.

GPP training gehad, deze iets aangepast ivm met trainen voor KMA.

Standaard begonnen met rack pulls, was magnesium vergeten, wist niet dat dit vrij veel invloed had/heeft. 170kg was een lastige maar toch voor een single gelukt.
Pullups en Pushups, in ladder vorm. Had 2 safety bars opgezet, en daar een elastiekje om gespannen, onder de pullup bar. Zelfstandig pullups eruit knallen is een goal, dat lukt alleen nog niet. Pushups ofc geen probleem.
1-2-3-4-3-2-1, voor de pushups geld 1 pullup = 2 pushups, dus 2-4-6-8-6-4-2, misschien dat dit later nog naar 3 gaat, wie weet.
Wil de volgende training er situps bij voegen als triset ipv superset, aangezien die er ook bij horen.
Daarna inverted Row, best een fijne oefening, wel best lastig. Heb gebruikt gemaakt van ringen, en een losse doos als verhoging voor de voeten.
Wat lat pulldowns en curls.
En wat conditioning, supersetje van keg walk en 145kg sled push.

Overigens de 2,0km naar de sportschool (en 2,0 km terug) gelopen, met 15kg bepakking, m'n rugzak kan niet zwaarder aan dus moet nog even een fatsoenlijke halen waar ik sowieso 35kg in kan hebben. Heenweg in 17 minuten, terugweg in 18.

Lichte dag gehad,

Paused Squats 80x2x5
Paused Bench 50x2x5

Lopen met bepakking heen 2kmx20kg + terug 2kmx20kg

Zware training gehad;

Squat 112,5x3x4 > pff, moeilijk
Paused Bench 66x5x3 > pff, moeilijk
Deadlift > 136x2x3 > viel mee, hook grip gebruikt, prima te doen

GPP dagje gehad, niets bijzonders.

Wat pulls, curls, rows
Beetje conditie
Achterkant schouder werk

Heenweg + terugweg gelopen met rugtas van 20kg
2x2km op wandeltempo

Ivm koorts, overgeven en hoofdpijn vandaag niet trainen, hopen op herstel en zo snel mogelijk weer kunnen trainen.

oei.... beterschap :(

Koorts is iets gezakt, nu op een stabiele 39 graden. Tot gisteravond eigenlijk op bed gelegen met iets over de 40, veel overgeven, hoesten, weinig eten en minimale beweging.
Schade tot nu toe; goeie 4kg kwijt (vanochtend gewogen op 82,3kg).

Hopen dat we snel weer kunnen trainen en fatsoenlijk eten, aangezien de operatie nog op de 21e gepland staat, hoop ik dat ik daarvoor nog zoveel mogelijk kan trainen :rolleyes:

Joo ik ben nieuw hier, zit er leuk uit. Beterschap trouwens.

Vandaag weer getraind, lichte Fullbody, kracht valt vies tegen na die 1,5 week niet trainen en wel afvallen.

Squat tot een single van 110 gekomen.
Deadlift tot 140 zonder belt, is een beetje de nul-meting, als ik dit niet kan dan is er wel slecht gesteld wat betreft kracht.
Bench 60x5 en 60+chainsx3
OHP wat triples op 40kg

Wat pullups/rackpulls/pendlay rows/lat pulldowns

En wat armen pompen (ofcourse).

Vrij lichte UB dag gehad.

Begonnen met wat rackpulls boven de knie om bovenrug/traps beetje op te warmen, opgewerkt naar 180x1 > paar tellen vasthouden, hookgrip.

Circuitje 1-2-3-4-3-2-1 assisted pullups
Superset met 2-4-6-8-6-4-2 pushups & situps

Supersetje ohp & lat pulldowns

Wat zijkant + achterkant schouders

Supersetje curls / pushdowns

Gisteren nog maar even de benen gesloopt.

Begonnen met Squats, keuze gemaakt om naar een topset op te werken met lowbar Squats. Uitgekomen op 110x3 en 115x2 (belted). Enige probleem is nu nog dat m'n polsen een beetje druk voelen tijdens de Squats.

Deadlifts wilden niet meer, hamstrings wel vrij moe na de Squats. Tot 130x1 gegaan, maar voelde niet lekker, niet verder geforceerd.

Nog wat hack squats, sdl en leg extensions gedaan want ja, pomp.

Wat upperbody gedaan, ongeregeld zooitje beetje met vrienden meetrainen.
Standaard begonnen met rack pulls 140x3x3, vasthouden bovenin.
Wat lat pulldowns + cable rows en face pulls
DB Press, OHP, pushups (diamond) wat betreft het push gedeelte

Afgesloten met curls & close grip bench

Dit is voorlopig de laatste upperbody training voor de komende 4/5 weken.

Dinsdag nog een benen training eruit knallen, zal wel ook wat leuks worden, beetje improviseren hier en daar.

Plan staat nu om na het herstel van de operatie die woensdag plaats zal vinden, voor een onbepaalde tijd weer Stronglifts op te gaan pakken, om weer terug te gaan naar het huidige krachtniveau.
Ik weet dat ik sowieso 4/5 weken geen bovenlichaam mag trainen, moet me nog informeren wat betreft het onderlichaam gedeelte, squats & deadlifts worden het sowieso niet, maar wie weet worden oefeningen als leg press, leg extension, hamstring curl wel toegestaan (misschien zelfs een hack squat wel, waar we een machine voor hebben.) Zo ja kan ik deze oefeningen misschien vast blijven houden tijdens het herstel, het zou allicht beter dan niks zijn.

Laatste training voor de operatie die morgen gepland staat gehad, een lower body training gehad.

Lowbar squat opgewerkt tot een single, nieuwe PR 125kg.
Deadlift wat singles op 140kg

Wat hack squats, leg presses en leg extensions om af te sluiten.

Komende 4 weken niet tot weinig fysieke activiteit, eten gaat op onderhoud, rond de 2400cal is het doel.

19c37e6e30f8cd95a343626a8a7ec6ac.png

Even een korte update; operatie op woensdag is goed gelukt. Had de dag zelf nergens last van (niet misselijk van de narcose etc.)
Bewegen gaat lastig, kan de borstspier nog echt niet gebruiken, dus dingen als een koelkast openen en dergelijke gaat nog gewoon niet met de rechterarm.
Eten de afgelopen dagen gaat prima, zit gemiddelde op 140-160g eiwit, en calorieën op onderhoud á 2400cal, het plannen van de macro's is iets lastiger, 150g eiwit eten op 4000cal is iets makkelijker dan op 2400.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven