AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik beweer niets, ik stel alleen vragen nav een verwijzing die mij niet duidelijk is.

snap trouwens de verwijzing naar powerlift meets nog steeds niet, ben daar dan ook nog nooit geweest. Een meet is naar mijn weten geen competitie, dus omdat er op een meet verschillende varianten worden gedaan mag je geen onderscheid maken? @Sweatdaily

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Beetje gepompt vandaag, wel met wat fatsoenlijke oefeningen begonnen

OHP 40x3x5 > voelt nog verrassend ok, helemaal in vergelijking met bankdrukken/ opdrukken (maargoed, vrijdag fysio)
Pendlay row 60x2x6
DB Row 28x6 + 32x6
Wat flys en lat pull-downs
2 maal een 30sec hold met een barbell à 100kg, flinke burn in de traps en onderarmen, lekkere oefening wel

+ Het gebruikelijke rondje achterkant schouders en armen

Vanochtend vroeg op (half 7), nu in de sportschool, kwam met squatten tot 120, stang lag niet lekker en t ging allemaal niet geweldig, mooi geweest zo (alleen nog wat benen pompen).

Correctie; nog een single op 125 gepakt, vond dat toch een mooier getal om mee af te sluiten.

Vanavond weer de stad in.

Laatst bewerkt:
1535668046766339728113.jpg
proost

Zo, de laatste dmd dit jaar top afgesloten met heel wat bier, op een gegeven moment maar gestopt met tellen. Alles ging er wel in gisteren, bier, desperados, jägerbombs, shotjes tequila, boonekamp, mummelman, gin-tonic, rum, vodka- spa rood/sprite, goldstrike, kortom: goede avond gehad. Uurtje of half 6 vanochtend thuis, zometeen richting de fysio voor de schouder.

Vanaf dinsdag elke dag weer richting school, dan is het gezuip ook weer afgelopen (denk ik).

Gesprek met de fysio niks uit gekomen, advies is om even kallum an te doen en wat foam rolling mee te pakken voor de training en na het bankdrukken.

Training weer gehad, beetje UB gepakt

Begonnen met wat foam rolling, en damn, dat was wel even pijnlijk. Ben heen en weer gegaan over de bovenrug, zat allemaal goed vast daar...
Nog maar niet gaan benchen of overhead pressen, sowieso geen presses voorlopig. We zien wel of er verbetering in komt. Lekker de focus houden bij LB dan maar..

Beetje benen gepakt, ging lekker. Paar paused singles met cambered bar squats, damn, voelde goed.
RDL met twee topsets op 100x10, dat was pijnlijk, hamstrings echt helemaal 'vol,' wel goede pomp!

Nog wat kloten met hack squats en leg extensions

Lekkere pomp workout gehad, foam rollen voelt echt goed, schouder begint wel wat 'losser' te voelen, gaat de goede kant op zo!

Wat studeer je?

Gekke LB training gehad, wat nieuws geprobeerd.
-riem vergeten dus alles beltless-

Squats 100x4 + 90x5 + 70x5 + 70x5 + 50x5
Deadlift cluster (conventional, double overhand) 120x10 (4,1,1,1,1,1,1) in 5 minuten. Damn die laatste paar reps waren moeilijk.

Hack Squat + Leg extensions

Cluster was leuk en uitdagend, wil dit zeker vaker gaan doen!

Schouders, rug en armen getraind, ging lekker. Morgen even kijken of er foam rollers bij de action liggen, kunnen we dat dagelijks gaan doen.

Na een aantal dagen niet helemaal fit zijn weer lekker optijd de gym in, benen helemaal gesloopt.

Lekkere rug/schouder/arm training gehad, ging prima. Schouder is nog serieus gevoelig dus we doen nog rustig aan, flink opwarmen en foam rollen heeft het al wel verbeterd maar echt bankdrukken zit er nog niet in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven