AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training gehad met nog een lekkere trekkende spierpijn in m 'n hamstrings van zondag.

Squat 102,5x5x5
OHP 40x5x5
Deadlift 110x1x5

Squat was lastig, ging traag, maar wel gelukt. Video komt eraan van set 3/5.
OHP ging vrij makkelijk, hand iets schuiner op de stang gezet zodat de stang rechter boven m'n onderarmen komen (neutralere pols). Gaf wat extra stabiliteit.
Deadlift was wat minder, hamstrings helemaal dood van de Squats, maargoed, gewicht is redelijk te handelen dus het viel allemaal mee.

-Nekpositie was wat minder op de weg naar boven.
-Diepte zit ook wel op het randje...

+Nieuwe PR
+Muziek was goed
+Geluid van de ijzeren platen is ook lekker

Geen training vandaag, middagje met school bezig. Morgen met een paar vrienden even onze maxen testen, benieuwd wat eruit gaat komen.

Vanochtend gewogen @83.5kg

Vandaag ff een riem omgegooid en de grote 3 gemaxt.

Squat 125kg
Bench 75kg, 77.5kg gefaald.
Deadlift 155kg

Squat zat nog ietwat ruimte in, was met 125 al wel meer dan tevreden.
Bench tja, wat kan ik ervan zeggen, natuurlijk niet echt een getal waar ik verschrikkelijk trots op ben, maargoed. Overigens zonder riem, touch & go.
Deadlift had misschien nog 160 gekund, die bewaar ik voor de wedstrijd.

Vanavond even de stad in en proberen heel thuis te komen morgenvroeg/vannacht.
Even gaan slapen, koffietje erin en proberen er een fatsoenlijke training uit te persen.

Normaal gesproken gaan brakke workouts na een avondje bier, vodka of whisky drinken helemaal prima. Gisteren op het geweldige idee gekomen om mix drankjes te gaan drinken, Blue Curaçao en dat soort troep. Ik kan zeggen, heel handig was dat niet.

Flink overgegeven en goed beroerd wakker geworden, poging tot trainen gedaan;

Squat 105x3x5, + 105x1x5 met riem.

Verder ben ik niet gekomen, besloten om maar lekker en dagje op bed te gaan liggen.

Maargoed, weten we ook weer dat dat niet helemaal goed gaat. Volgende keer weer an t bier, vodka en whisky.

Even rustig an doen, dinsdag weer trainen.

Tis eindelijk gebeurd hoor, na ruim 8 weken -op 2x de OHP na- niks falen is de eerste squat fail een feit.

Squat 105x3x5, 105x1x4
Bench 60x5x5
Row 0-

Squat was erg zwaar en was erg pijnlijk, 5e herhaling op de 4e set ging ik in een rechte lijn naar beneden, geen energie meer om terug omhoog te komen.
Bench eigenlijk niks over te zeggen, ging verrassend makkelijk.
Rows voelden tijdens het opwarmen verschrikkelijk, aanhechtingspunt van m'n onderarm in de bovenarm (bicep) voelde alsof hij uit elkaar zou scheuren of iets dergelijks, besloten om maar niet te doen. Rug voelde overigens ook niet helemaal lekker na de Squats.

De zware, vermoeiende en taxerende squats komen onderhand wel m'n strot uit. We gaan voorlopig nog sowieso een paar traininkjes doordrukken. Vooral de upper body oefeningen ben ik benieuwd hoe ver die nog vooruit kunnen gaan. Het einde zit er aan te komen, misschien qua gains niet, maar het moet ook wel leuk blijven. Zie er erg naar uit om wat meer variatie wat betreft oefeningen toe te voegen.

Goed eten Jespertie, dan zit er zeker nog meer in.

Kon je de rows niet 5 kg lichter pakken dan ?

Was een optie geweest, maar het opwarm setje van 40 voelde al helemaal kut, was er overigens ook helemaal klaar mee na die Squat, ik baalde echt.

Tja dat snap ik.

Je zult zien (ik heb ook 5 x 5 gedaan) dat waar je nu faalt, je de volgende keer sterker bent.
Overigens ik zie dat je nu gestopt bent bij de 4e set (4x 105) echter je pakt nu wel minder volume als je deed op 102,5 x 5 x 5

Als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je toch de 25 reps haalt, dan pak je er elke keer maar 3 of 2 reppers achteraan :D
Lijkt mij beter, maar goed dat is aan jou natuurlijk

Tja dat snap ik.

Je zult zien (ik heb ook 5 x 5 gedaan) dat waar je nu faalt, je de volgende keer sterker bent.
Overigens ik zie dat je nu gestopt bent bij de 4e set (4x 105) echter je pakt nu wel minder volume als je deed op 102,5 x 5 x 5

Als ik jou was zou ik gewoon zorgen dat je toch de 25 reps haalt, dan pak je er elke keer maar 3 of 2 reppers achteraan :D
Lijkt mij beter, maar goed dat is aan jou natuurlijk

Hmm goed punt, nog nooit over nagedacht, na een faal eigenlijk gewoon gestopt altijd.

je kan ook 5x3 doen, als je die haalt 5x4 en dan 5x5, en dan weer verhogen, je squat nu 3 keer per week, zo heb je een wekelijkse ophoging en kan je waarschijnlijk toch nog wel vooruit.
maar ik snap wel dat je wat anders wilt :)

je kan ook 5x3 doen, als je die haalt 5x4 en dan 5x5, en dan weer verhogen, je squat nu 3 keer per week, zo heb je een wekelijkse ophoging en kan je waarschijnlijk toch nog wel vooruit.
maar ik snap wel dat je wat anders wilt :)

Ik mis af en toe toch echt wel ff zware triples op de oefeningen, of hier een daar een AMRAP, dropset oid, zijn toch wel dingen die ik ook erg leuk vind.

Zal nog even SL aanhouden, volgende week heb ik een toetsweek, daarna lijkt me een prima moment om met een split te gaan beginnen.

Misschien moet er ook wel iets totaal anders komen, afhankelijk van het aantal uren dat ik ga werken binnenkort.

Ik mis af en toe toch echt wel ff zware triples op de oefeningen, of hier een daar een AMRAP, dropset oid, zijn toch wel dingen die ik ook erg leuk vind.

Zal nog even SL aanhouden, volgende week heb ik een toetsweek, daarna lijkt me een prima moment om met een split te gaan beginnen.

Misschien moet er ook wel iets totaal anders komen, afhankelijk van het aantal uren dat ik ga werken binnenkort.
gewoon een goed schema zoeken wat bij je past, of zelf iets degelijks in elkaar zetten, er zijn mogelijkheden genoeg.
studie-werk en trainen kunnen prima samen, is gewoon een kwestie van plannen
succes

gewoon een goed schema zoeken wat bij je past, of zelf iets degelijks in elkaar zetten, er zijn mogelijkheden genoeg.
studie-werk en trainen kunnen prima samen, is gewoon een kwestie van plannen
succes

Had zelf al wat in elkaar geflanst,

PP Schemaatje Check (na SL 5x5)

Klopt inderdaad dat school, werk en trainen prima samengaan, alleen schema moet er wel op aangepast worden. Soms ben je geforceerd bepaalde dagen niet te trainen. Kon bijvoorbeeld met m'n vorige werk sowieso vrijdag en zaterdag niet trainen, dat werden dan verplichte rustdagen.

We vieren feest want net getraind, en alles is gelukt.

Squat 105x5x5
OHP 42.5x5x5
Deadlift 112.5x1x5

Squat viel me redelijk mee, iets meer op m'n buikspieren gelet. Zwaar was het natuurlijk wel.
OHP was verschrikkelijk moeilijk en de laatste herhaling maar mét gehaald, voelde alsof ie 5 minuten duurde, zo'n grind.
Deadlift makkie.

Laatst bewerkt:
Sterk man! DL ook gewoon voor 5 sets? Flink volume hoor :).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven