- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is altijd wel fijn aan zo'n gemeenschappelijke training, dat je wat tips kan krijgenHeb enkele tips mee gekregen, volgende training even met de heupmobiliteit aan de gang gaan om dat te voorkomen!
Dat is altijd wel fijn aan zo'n gemeenschappelijke training, dat je wat tips kan krijgen![]()
Zo'n lulhannes met waardeloze slinger techniek die even moet laten weten 'dat hij zwaarder kan' dan jijZeker! Komt nog eens bij dat de ongevraagde tips die je krijgt bij basic fit vaak van andere aard en intentie zijn 🤣

Zo'n lulhannes met waardeloze slinger techniek die even moet laten weten 'dat hij zwaarder kan' dan jij![]()
Dan isoleer je de borst beter?Heb wel eens een iemand gehad die vertelde mij dat ik mijn benen in de lucht moest houden bij het benchen....
Dan isoleer je de borst beter?
Zeker dezelfde die je kon wijsmaken dat cardio onnodig is.
.
.
Online BB wedstrijden zijn overrated.
De sport, of de persoon?

Avoiding Cardio Could Be Holding You Back
Strength athletes fear cardio like the plague, but aerobic training actually has a host of benefits if you're trying to get stronger and recover faster.www.strongerbyscience.com