- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice. Volhouden 👍🏻 Laat je niet gek maken.
Was je nou weer begonnen? Hoeveel onsuccesvolle stoppogingen heb je nu al niet gedaan?Ik heb al 3 dagen niet gerookt, mijn lontje is korter dan de afstand die ik kan hardlopen![]()
Was je nou weer begonnen? Hoeveel onsuccesvolle stoppogingen heb je nu al niet gedaan?
Mooi. Weg die troep en volhoudenHahaha ééntje, maar dat heb ik volgens mij nooit gelogd hier. Ach, ik zie het ook zo, elke dag niet gerookt is weer geld en gezondheid bespaard.
Ik heb 16 jaar gerookt. 2 jaar geleden gestopt. Beste besluit wat ik heb kunnen nemen. Na twee maanden werd het veel makkelijker. Het is letterlijk gewoon de eerste weken volhouden en vervolgens gaat het steeds beter.De gewone werk, school en vrije dagen is het in principe geen groot probleem. Grootste struikelblok gaan de avondjes uit worden...
We gaan een poging doen!
Ik heb 16 jaar gerookt. 2 jaar geleden gestopt. Beste besluit wat ik heb kunnen nemen. Na twee maanden werd het veel makkelijker. Het is letterlijk gewoon de eerste weken volhouden en vervolgens gaat het steeds beter.
Ik drink haast niet (meer). Alleen als er iets te vieren valt. In het begin had ik te veel moeite met de combi. Sindsdien ben ik een ochtendmensNetjes! Hoe ben je om gegaan met alcoholgebruik en de "drang" naar nicotine?

Ik drink haast niet (meer). Alleen als er iets te vieren valt. In het begin had ik te veel moeite met de combi. Sindsdien ben ik een ochtendmens![]()
Haha dat zal ook zeker een rol spelen. Toen ik jonger was, moest ik ook niet aan stoppen denken.Zal dat de leeftijd zijn? Verstand komt met de jaren heb ik me laten vertellen...
Haha dat zal ook zeker een rol spelen. Toen ik jonger was, moest ik ook niet aan stoppen denken.
Wat bij mij ook enorm mee heeft gespeeld is dat mijn schoonmoeder in die periode gediagnosticeerd werd met longkanker stadium 4 op jonge leeftijd (uit het niets). Dit opende wel mijn ogen hoe schadelijk het gewoon is. Daarnaast vond ik het niet kunnen tegenover mijn vrouw dat ik dan ‘gewoon’ door zou roken.
Ja die redenen precies! Ik rookte ook voor 250 euro per maand ongeveer. Het is toch flink wat meer bestedingsruimte wat je over gaat houden en waar je veel leuke dingen voor kunt doen!Begrijp ik helemaal! Ik wil nu gewoon van de afhankelijkheid af zijn, in de stress schieten als je je sigaretten niet mee hebt genomen, etc. Het feit dat ik er nog geen last van heb en het kan betalen is ook een probleem. Ik vraag me af hoe realistisch deze stop is aangezien ik eind dit jaar op kamers ga. Met veel rokende vrienden in hetzelfde complex. Wie weet.
Ja die redenen precies! Ik rookte ook voor 250 euro per maand ongeveer. Het is toch flink wat meer bestedingsruimte wat je over gaat houden en waar je veel leuke dingen voor kunt doen!
Haha meer dan een pakje per dag. Als ik in het weekend dronk, dan soms wel 2. Het werd na verloop van tijd meer en meer roken. Wat met name aantikt, zijn die sigaretten/momentjes die je niet eens bewust door hebt.250 in de maand? Dan moet je nogal doorzettingsvermogen hebben...
Blijven doorzetten, wanneer je de drang hebt om te gaan roken wat anders gaan doen. Als je wilt stoppen, lukt je dat!![]()
Met alcohol op ruggengraat hebben😉
Lekker man! Die stats van de app doen me eigenlijk niet zoveel. Die aantal dagen die je zogenaam 'terugkrijgt,' beetje natte vingerwerk imho.