MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Bench 65x2x6 + 50x12
Pullups 20 totaal, neutrale grip, goeie squeeze
OHP 30x3x10 lekker volume, met twee vrienden dus beetje aangepast aan hun gewicht
Machine rows voor het gevoel

Pomp werks als een gek

Cals naar 3k denk ik, vanochtend alweer 83,8

• #1.122
Heel erg slecht geslapen, uurtje of 6, heel erg brak wakker geworden, gevoel alsof er gezopen is.

Squat 82,5/92,5/102,5x6 back on track met 100+ voor reps
Deads 110x2x6 nog steeds kloten met form

Het was weer een basic-fit waardige training. Huismoeders die uit hun dikke Volvo of BMW suv stappen en lekker een uurtje gaan fietsen, fitgirls die de meest creatieve oefeningen doen en er hetzelfde uit zien als 3 jaar geleden, jongens van 16 in voetbalshirts die borst en biceps trainen. Kortom, lekker. Gelukkig wel 1 maat van me aanwezig om ff lekker mee te knallen.

BW 84,3!

• #1.125
Was je nou weer begonnen? Hoeveel onsuccesvolle stoppogingen heb je nu al niet gedaan?

Hahaha ééntje, maar dat heb ik volgens mij nooit gelogd hier. Ach, ik zie het ook zo, elke dag niet gerookt is weer geld en gezondheid bespaard.

De gewone werk, school en vrije dagen is het in principe geen groot probleem. Grootste struikelblok gaan de avondjes uit worden...

We gaan een poging doen!
Ik heb 16 jaar gerookt. 2 jaar geleden gestopt. Beste besluit wat ik heb kunnen nemen. Na twee maanden werd het veel makkelijker. Het is letterlijk gewoon de eerste weken volhouden en vervolgens gaat het steeds beter.

• #1.129
Ik heb 16 jaar gerookt. 2 jaar geleden gestopt. Beste besluit wat ik heb kunnen nemen. Na twee maanden werd het veel makkelijker. Het is letterlijk gewoon de eerste weken volhouden en vervolgens gaat het steeds beter.

Netjes! Hoe ben je om gegaan met alcoholgebruik en de "drang" naar nicotine?

Zal dat de leeftijd zijn? Verstand komt met de jaren heb ik me laten vertellen...
Haha dat zal ook zeker een rol spelen. Toen ik jonger was, moest ik ook niet aan stoppen denken.

Wat bij mij ook enorm mee heeft gespeeld is dat mijn schoonmoeder in die periode gediagnosticeerd werd met longkanker stadium 4 op jonge leeftijd (uit het niets). Dit opende wel mijn ogen hoe schadelijk het gewoon is. Daarnaast vond ik het niet kunnen tegenover mijn vrouw dat ik dan ‘gewoon’ door zou roken.

• #1.133
Haha dat zal ook zeker een rol spelen. Toen ik jonger was, moest ik ook niet aan stoppen denken.

Wat bij mij ook enorm mee heeft gespeeld is dat mijn schoonmoeder in die periode gediagnosticeerd werd met longkanker stadium 4 op jonge leeftijd (uit het niets). Dit opende wel mijn ogen hoe schadelijk het gewoon is. Daarnaast vond ik het niet kunnen tegenover mijn vrouw dat ik dan ‘gewoon’ door zou roken.

Begrijp ik helemaal! Ik wil nu gewoon van de afhankelijkheid af zijn, in de stress schieten als je je sigaretten niet mee hebt genomen, etc. Het feit dat ik er nog geen last van heb en het kan betalen is ook een probleem. Ik vraag me af hoe realistisch deze stop is aangezien ik eind dit jaar op kamers ga. Met veel rokende vrienden in hetzelfde complex. Wie weet.

Begrijp ik helemaal! Ik wil nu gewoon van de afhankelijkheid af zijn, in de stress schieten als je je sigaretten niet mee hebt genomen, etc. Het feit dat ik er nog geen last van heb en het kan betalen is ook een probleem. Ik vraag me af hoe realistisch deze stop is aangezien ik eind dit jaar op kamers ga. Met veel rokende vrienden in hetzelfde complex. Wie weet.
Ja die redenen precies! Ik rookte ook voor 250 euro per maand ongeveer. Het is toch flink wat meer bestedingsruimte wat je over gaat houden en waar je veel leuke dingen voor kunt doen!

• #1.135
Ja die redenen precies! Ik rookte ook voor 250 euro per maand ongeveer. Het is toch flink wat meer bestedingsruimte wat je over gaat houden en waar je veel leuke dingen voor kunt doen!

250 in de maand? Dan moet je nogal doorzettingsvermogen hebben...

250 in de maand? Dan moet je nogal doorzettingsvermogen hebben...
Haha meer dan een pakje per dag. Als ik in het weekend dronk, dan soms wel 2. Het werd na verloop van tijd meer en meer roken. Wat met name aantikt, zijn die sigaretten/momentjes die je niet eens bewust door hebt.

Heb vaak gedacht: als ik dat nu eens allemaal laat en bewust 3 per dag ga roken? Maar dat leidt al snel tot hetzelfde gedrag als voorheen. Nu twee jaar later kan ik me gewoon niet meer voorstellen hoe het was om steeds te moeten roken.

Gaat je lukken. Het begin is het zwaarst!

Screenshot_20200821-144514_Quit Tracker.jpg
Blijven doorzetten, wanneer je de drang hebt om te gaan roken wat anders gaan doen. Als je wilt stoppen, lukt je dat!
Met alcohol op ruggengraat hebben😉

• #1.138
Screenshot_20200821-144514_Quit Tracker.jpg
Blijven doorzetten, wanneer je de drang hebt om te gaan roken wat anders gaan doen. Als je wilt stoppen, lukt je dat!
Met alcohol op ruggengraat hebben😉

Lekker man! Die stats van de app doen me eigenlijk niet zoveel. Die aantal dagen die je zogenaam 'terugkrijgt,' beetje natte vingerwerk imho.

• #1.140
Cals gepland op 3000cal. Exclusief een voorgerechtje, paar kommen tomatensoep, geen idee hoeveel cals dat is, dus voor de zekerheid, klein rondje;

Screenshot_20200821-172216_Strava.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven