XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
is 3k kcal niet te weinig? als ik jou was zou ik 4k eten om te bulken en sterker te worden
85 kg is best licht voor 1m93

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
is 3k kcal niet te weinig? als ik jou was zou ik 4k eten om te bulken en sterker te worden
85 kg is best licht voor 1m93

Kom net uit de cut dus bouw het rustig op. Nog eventjes op 3k verder gaan, dan per 200 of 250kg omhoog gooien tot inderdaad iets van 4k.

1) lockout moet iets strakker
2) iets meer spanning onderin voor het liften
+ heupen iets hoger geplaatst om dichter bij de stang te komen, voelde goed!

Thanks!

Ja, hallo, ik dacht .er bijwerken dat de springende dame goed in beeld zou zijn, zit ik nu te kijken dan een jongeman die gewoon meer omhoog trekt dan ik, wat heb ik daar nu weer aan!?

Lekker bezig, vorm verdient aandacht, max sets zijn zelden perfect.

• #1.185
Ja, hallo, ik dacht .er bijwerken dat de springende dame goed in beeld zou zijn, zit ik nu te kijken dan een jongeman die gewoon meer omhoog trekt dan ik, wat heb ik daar nu weer aan!?

Lekker bezig, vorm verdient aandacht, max sets zijn zelden perfect.

Het spijt me, het is beter zo ;).

• #1.186
Ik denk dat ik inmiddels wel kan zeggen dat ik weer 'gewend' ben aan het trainen, de grote oefeningen zitten er al weer lekker in. Technisch gaat het ook lekker, vooral de squat is erg vooruit gegaan op dat gebied.

Morgen nog een UB dag, daarna even een extra dagje rust of deload pakken en waarschijnlijk aan 5/3/1 beginnen!

• #1.187
BW 85,6 / Taille 82cm
Zooo ff lekkere training met @Sammie64 gehad.

PR op Bench single op 85 (wow). 90 ging niet eens bijna, 87,5 maar even laten gaan.
Pullups totaal 20 reps.
OHP 30x2x10 + 40x2x3 + 50x1 (strict natuurlijk).
Machine rows voor de balans, lekker knijpen.

Pomp werks als afsluiter, side raises, face pulls, barbell curls, tricep extensions op een incline bench.

Laatst bewerkt:
  • #1.188
Screenshot_20200829-195212_Strava.jpg

Nog redelijk wat honger dus voor het avondeten maar snel wat extra calorieën verbrand, tevens een flinke pomp in de bovenbenen erbij, beetje veel tegenwind.

BW 85,6 / Taille 82cm
Zooo ff lekkere training met @Sammie64 gehad.

PR op Bench single op 85 (wow). 90 ging niet eens bijna, 87,5 maar even laten gaan.
Pullups totaal 20 reps.
OHP 30x2x10 + 40x2x3 + 50x1 (strict natuurlijk).
Machine rows voor de balans, lekker knijpen.

Pomp werks als afsluiter, side raises, face pulls, barbell curls, tricep extensions op een incline bench.
Gefeliciteerd op je bench. 15kg to go :p
Tot hoever wil je afvallen eig?

• #1.194
Lekker man. Maar beetje overmoedig om er meteen 5 kg overheen te willen :p

Ik train bankdrukken eigenlijk nooit zwaar, dus vond het al heel wat om van een triple met 70 naar een single op 80 te gaan, maargoed, mn maat had niet zoveel zin om tussenstappen te nemen 🤣.

Ben benieuwd wat er nog in zit de komende tijd, 5/3/1 neemt in ieder geval triples én volume werk mee in de trainingen en ook elke week close grip bench na de OHP gaan doen, we zien wel waar het heen gaat :).

• #1.197
BW 84,9 / Taile 80cm

Oftewel, vanaf maandag cals omhoog naar 3200-3300 per dag. Vanmiddag verjaardag van Opa, morgen verjaardag van Pa, dus die 3300 tik ik dan makkelijk aan, zo wat preventieve cardio... :marvin:

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.198
BW 84,9 / Taille 80cm

Eerste 5/3/1

Squat 75x5 + 87,5x5 + 97,5x8
Leg Press 75x5x10
Wachten op Samuel x 100

Goeie treen, niks mis mee, knee sleeves niet aan tijdens de squats, komt boven de 100kg wel weer :).

En je hebt toch altijd weer van die laatkomers....IN!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven