Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt genieten dit, heb zelf ook wel met bepaalde vrienden dat we elkaar op een vergelijkbare wijze motiveren!

Dat gun je iedereen, maar de meesten snappen het niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Echt genieten dit, heb zelf ook wel met bepaalde vrienden dat we elkaar op een vergelijkbare wijze motiveren!

Dat gun je iedereen, maar de meesten snappen het niet.

Dit lijkt misschien op motiveren maar meneer heeft gewoon een schop onder zn reet nodig ;).

Lekker bezig jullie twee :roflol:

• #1.427
Belachelijk slecht geslapen, toch maar even de gym in.

Press
30x5
40x3
45x3 (schema)
50x3x3 (wilde hoger gaan maar gebrek aan kracht forceerde me lekker op 50 te blijven, dan maar 2 setjes extra)
BP 3x10 + Incline BP 2x15
Cable rows + Latprayers
CGBP + Curlssss

Vergeten te wegen dus BW helaas geen idee.

• #1.434
Was gezellig enzo, flink uitgedroogd vanochtend dus BW zal wel weer een stap omlaag hebben gemaakt, veel drinken en eten vandaag, moet goed komen. Morgen deadlift triples op de planning, hopen dat we wat leuks neer kunnen zetten, 150x3 zou leuk zijn, dan schat ik het conservatief in, met 160x3 kan ik pas echt tevreden zijn.

• #1.436
BW 86,9, schade valt mee :D.

Deads
100x3
120x3
140x3
150x1
160x2,5 (riem), qua kracht makkelijk, grip stelde me teleur. Hookgrip op alle reps, alleen de derde rep kwam ie goed omhoog, verloor het bij de lockout. Wil graag eens hetzelfde gewicht proberen met magnesium, maarja, basic fit, moet binnenkort maar weer eens bij een échte gym deadliften.
Frustratie lag vrij hoog dus maar even extra zwaar gesquat
Squatssssss
60/70/80/90/100x10 > laatste setje was echt grinden en zweten, helemaal naar de kloten. Overigens weer op flats gesquat (superstars). Wil de volgende squat training de lifters eens thuis laten, voelde opzich vrij lekker!

• #1.439
BW 86,9 (+-0,0) > bewijst maar weer dat die 3500cal op trainingsdagen wel gewenst is.

Vandaag even een rustdag, woensdagmiddag beginnen met de single-week van 5/3/1. Ben benieuwd wat het gaat brengen, denk dat ik de gegeven gewichten gewoon op amraps ga pakken en als jokers nog top singles als er ruimte is.

• #1.440
Voeding vandaag:

3449cal, flinke bak carbs en redelijk wat water gedronken dus vocht gains voor de Bench Press sessie morgen :marvin:
Screenshot_20200929-185723_MyFitnessPal.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven