- Waardering
- 7.098
Heb wel eens mindere gehad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
, wilde niet hoger ivm eelt wat nog aan het herstellen is, toch zeer tevreden met deze AMRAP

Aaah, wist ik niet. Wel netjes hoor5/3/1 vraagt in principe elke training een amrap op je main oefening, niet zo leuk![]()
Sumo, dus telt niet als hele reps

Sumo is alleen voor de echte kasten, net als highbar squats
ik doe beide

Alleen mensen die moddervet zijn maar wel beetje fatsoenlijke quad development willen maar geen bootygains

Alleen mensen die moddervet zijn maar wel beetje fatsoenlijke quad development willen maar geen bootygains
Sumo is alleen voor de echte kasten, net als highbar squats
Dat zijn leuke cijfers om te zien, wist ik niet.![]()
Deze statistiek laat vooral zien dat sumo voor de kleintjes is.
Ik ben wel voor high-bar.
Doe jij es liefAlleen mensen die moddervet zijn maar wel beetje fatsoenlijke quad development willen maar geen bootygains

Interessant plaatje. Ik ben dan de uitzondering bij de lichte mannetjes. Sumo is het niet voor mij....Deze statistiek laat vooral zien dat sumo voor de kleintjes is.
Ik had het over mezelfDoe jij es lief
Interessant plaatje. Ik ben dan de uitzondering bij de lichte mannetjes. Sumo is het niet voor mij....
ik squat highbar en deadlift sumo hahaIk had het over mezelfik squat highbar en deadlift sumo haha
Ik eikel. Weet je ook wel