- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ex een shitload aan marsepein balletjes + gevuld speculaas
die gaan ook op mijn boodschappenlijstje ....Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ex een shitload aan marsepein balletjes + gevuld speculaas
die gaan ook op mijn boodschappenlijstje ....Vieze fitgirl. Maar zou je wel doenDoodgaan met @Sammie64
5min crosstrainer (omw fitgirl worden)
OHP
40x3
50x1
52,5x1
55x4 VPR
30x2x12
Superset
Bench paused
/ chinups
60x3 / BW+15x3
65x3 / BW+15x3
70x3 / BW+5x5
72,5x3 / BW+5x5
75x2 / BWx5
Latprayer SS Facepulls
2x10-20 beiden
Sort van dragon flags of leg raises of wat dan ook + barbell curls + pushups
3 rondjes, 10 reps/oefening (20kg barbell en bw pushups, paused onderin)
Rt
Ga jij nou maar eerst eens wat meer hardlopen 🤣
Bek houden kutboomer
CrossFitter spotted /out
Kan het zelf niet beter zeggen
Nog wel paused benches gedaan en nog steeds haten?

Meanwhile bestaat jouw hele training uit circuitjes voor de komende 6 weken

3 weken in totaal, waarvan er 1 al klaar is. Vieze fitsletjeNog wel paused benches gedaan en nog steeds haten?
Meanwhile bestaat jouw hele training uit circuitjes voor de komende 6 weken![]()
Ga anders lekker 4 keer per week hardlopen als een chick? Wat komt er straks nog bij? Kettlebell squats? Oh wacht die doe je al3 weken in totaal, waarvan er 1 al klaar is. Vieze fitsletje

Hahahaha bijna net zo triggered als ikGa anders lekker 4 keer per week hardlopen als een chick? Wat komt er straks nog bij? Kettlebell squats? Oh wacht die doe je al![]()
Ik haal gewoon graag mijn gelijk, maar aangezien je me al een jaar of 15 kent weet je dat wel
Ik had het ook graag anders gezien inderdaad 😪Ik haal gewoon graag mijn gelijk, maar aangezien je me al een jaar of 15 kent weet je dat wel
Ben nog in shock van de bijna dood ervaring van jouw roekeloze rijgedrag
Deze oude lul loopt je er vierkant uit knul.
WatjeBen nog in shock van de bijna dood ervaring van jouw roekeloze rijgedrag
Voetballertjes bij Ajax van 14 zullen dat ongetwijfeld ook doen, betekent niet dat zij in staat zijn nuttige dingen te zeggen en mogen zij dus ook hun bek houden
Deed het een beetje zeer? Hoever squat je ook weer? 🤣Voetballertjes bij Ajax van 14 zullen dat ongetwijfeld ook doen, betekent niet dat zij in staat zijn nuttige dingen te zeggen en mogen zij dus ook hun bek houden
Hahaha ja ik ben al sinds je zei harder trainen op m’n teentjes getrapt omdat het zo’n nutteloze opmerking was. En ik squat 150Deed het een beetje zeer? Hoever squat je ook weer? 🤣