XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik neem aan dat dit niet serieus is?

Hebben wij ook een generatie kloof dan? Ik denk dat ik meer bij "sparks" in de buurt zit dan bij jullie qua leeftijd :P

Precies. Tegen de tijd dat jij die 12 minuten doet over de 3 km Ben ik allang dood
Hopelijk volgend jaar. Zijn nog een paar loop dingen wat ik graag wil unlocken. 20min 5k 3k coopertest halve in 1uur45min 😂 prs hikken er tegen aan

Cooper 2,94km
5k 21:25 ogv
Halve 1:57

Hopelijk volgend jaar. Zijn nog een paar loop dingen wat ik graag wil unlocken. 20min 5k 3k coopertest halve in 1uur45min 😂 prs hikken er tegen aan

Cooper 2,94km
5k 21:25 ogv
Halve 1:57
Mooie doelen. Ik wil de 5 ook onder de 20:00 lopen. Maar dat wordt wel een uitdaging. De 3 km in 12 red ik nu net nog niet. Deze zomer/voorjaar wel denk ik.

Halve gaat me te veel trainen en gebrek aan voortgang aan de gewichten kosten. En dat is al niet zo fantastisch.

Mooie doelen. Ik wil de 5 ook onder de 20:00 lopen. Maar dat wordt wel een uitdaging. De 3 km in 12 red ik nu net nog niet. Deze zomer/voorjaar wel denk ik.

Halve gaat me te veel trainen en gebrek aan voortgang aan de gewichten kosten. En dat is al niet zo fantastisch.

Ja die 4min split is toch wel een dingetje :p

Die halve ga ik gewoon een keer proberen als ik denk dat mijn conditie op peil is. Specifiek voor trainen heb ik geen zin in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven