AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In corona tijden is deze log wel goed entertainment :D

Size matters young master Sammie :heart:

Bijlagen

• olifant.jpg
    olifant.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 67
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.727
Screenshot_20201028-160210_Strava.jpg

Verdeling lopen/wandelen weer 50/50, misschien iets meer wandelen aangezien 1 nummer waarop ik wandelde best lang duurde. Strava geeft volgens mij alleen de gelopen tijd en afstand weer.
Lekker gezweet, groetjes.

Laatst bewerkt:
  • #1.729
Screenshot_20201028-161857_MyFitnessPal.jpg

~3700cal

Het eten gaat ook allemaal steeds makkelijker weg, weet niet of dit een goed teken is maar 3700cal clean wegwerken en nog honger hebben kan haast niet goed zijn :roflol:. Aangezien vandaag de laatste dag is dat ik van mezelf niet "hoef" te leren voor de komende tentamens wil ik vanavond nog wel even benen trainen. Lijkt me niet verstandig om de geplande deadlift amrap/top single nog te doen, houd de trainingsmax mooi aan op 90%*180kg :). Misschien even lekker squatten op hoge reps, wat quad en hamstring gains halen en nog aan de conditie werken ook.

• #1.731
Skwots, gefocust op traag excentrisch gedeelte, lekker explosief
100x3
110x3
120x3
Riem om
125x3

130x3

DL Assistance;
Goodmorning > eerste keer, ff proberen
20x10
30x10
40x10
50x10
40x10
Trillende hamstrings, voelde goed @snowke90!
Hip thrusts om beetje bij te blijven met de fitgirls hier, ook eerste keer, ff proberen
60x10
80x10
100x10
80x10

Afgesloten met knee raises in zo een pullup/dip station, 3x10

Lekker bezig. Ik zou bij je goodmornings echt focussen op ass WAY back en totaal niet op het gewicht. Ik heb ze zelden hoger dan +-80kg gedaan, vaak zelfs maar in de 30-60kg range. Heerlijke oefeningen, ook goede mobility trouwens!

• #1.733
Lekker bezig. Ik zou bij je goodmornings echt focussen op ass WAY back en totaal niet op het gewicht. Ik heb ze zelden hoger dan +-80kg gedaan, vaak zelfs maar in de 30-60kg range. Heerlijke oefeningen, ook goede mobility trouwens!
Komt goed!

• #1.734
Screenshot_20201029-154630_MyFitnessPal.jpg

~3500cal mits ik vanavond mn cravings in bedwang kan houden

• #1.737
Kapot moe toch maar ff trainen

Comp bench (paused)
65x3
70x3
72,5x3
75x3
Touch en go back off
65x10

OHP
30x3
40x3
50x5x3

Chinups
BWx3x5

Machine rows
??x3x8-12

Rondje bb curls + close grip pushups + leg raises
2x10

• #1.738
Zou nu in de gym moeten staan.

Vanaf donderdag tot gisteren elke dag vol an de studie + een beetje trainen zoals gelogd. Vanochtend wakker geworden, rond een uur of 6, met flinke krampen in mn hamstring. In het verleden ook veel last van gehad, maar al tijden OK. Nog maar even omgedraaid en gekeken of het na een paar uurtjes slapen beter zou zijn, maar ik skip vandaag even :roflol:.
BW rond de 89,5 al een week, met gisteren een uitschieter naar 90.0 (eerste keer weer in tijden dat die binnen is).

Komende week weinig trainen gok ik. Maandagmiddag tentamen, dinsdagochtend naar Groningen om sleutels in ontvangst te nemen van mijn nieuwe plek 🎉. Dan gelijk weer in de trein naar huis, want donderdagmiddag weer een tentamen. Dan gelukkig even wat rust, vrijdag t/m maandag lang weekend, dus dan flink aan de bak met al die kut ikea pakketjes in elkaar zetten :D.

Zou nu in de gym moeten staan.

Vanaf donderdag tot gisteren elke dag vol an de studie + een beetje trainen zoals gelogd. Vanochtend wakker geworden, rond een uur of 6, met flinke krampen in mn hamstring. In het verleden ook veel last van gehad, maar al tijden OK. Nog maar even omgedraaid en gekeken of het na een paar uurtjes slapen beter zou zijn, maar ik skip vandaag even :roflol:.
BW rond de 89,5 al een week, met gisteren een uitschieter naar 90.0 (eerste keer weer in tijden dat die binnen is).

Komende week weinig trainen gok ik. Maandagmiddag tentamen, dinsdagochtend naar Groningen om sleutels in ontvangst te nemen van mijn nieuwe plek 🎉. Dan gelijk weer in de trein naar huis, want donderdagmiddag weer een tentamen. Dan gelukkig even wat rust, vrijdag t/m maandag lang weekend, dus dan flink aan de bak met al die kut ikea pakketjes in elkaar zetten :D.
Mooi en druk vooruitzicht!! Succes met die kut Ikea pakketen. Jovink heeft daar ooit een nummer over geschreven. "Nooit meer noar Ikea" dus dat. 🤣

Lekker druk weekje. In een studentenhuis? Hoeveel mensen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven