- Waardering
- 23.845
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders ben ik te saai?In corona tijden is deze log wel goed entertainment![]()

Fake it 'till you make itHij wil bij de mariniers, maar een keyboard commando is ie al hoor!

Anders zou ik misschien een pilsje gaan pakken of een filmpje inplaats van dit soort onzin te lezen

Olifant.jpg
Groetjes terug 😂![]()
Verdeling lopen/wandelen weer 50/50, misschien iets meer wandelen aangezien 1 nummer waarop ik wandelde best lang duurde. Strava geeft volgens mij alleen de gelopen tijd en afstand weer.
Lekker gezweet groetjes.
. Aangezien vandaag de laatste dag is dat ik van mezelf niet "hoef" te leren voor de komende tentamens wil ik vanavond nog wel even benen trainen. Lijkt me niet verstandig om de geplande deadlift amrap/top single nog te doen, houd de trainingsmax mooi aan op 90%*180kg
. Misschien even lekker squatten op hoge reps, wat quad en hamstring gains halen en nog aan de conditie werken ook.Komt goed!Lekker bezig. Ik zou bij je goodmornings echt focussen op ass WAY back en totaal niet op het gewicht. Ik heb ze zelden hoger dan +-80kg gedaan, vaak zelfs maar in de 30-60kg range. Heerlijke oefeningen, ook goede mobility trouwens!
dan is 100x10 niet slecht als begin, ik doe het je niet naHip thrusts om beetje bij te blijven met de fitgirls hier, ook eerste keer, ff proberen

dan is 100x10 niet slecht als begin, ik doe het je niet na![]()

.
.Mooi en druk vooruitzicht!! Succes met die kut Ikea pakketen. Jovink heeft daar ooit een nummer over geschreven. "Nooit meer noar Ikea" dus dat. 🤣Zou nu in de gym moeten staan.
Vanaf donderdag tot gisteren elke dag vol an de studie + een beetje trainen zoals gelogd. Vanochtend wakker geworden, rond een uur of 6, met flinke krampen in mn hamstring. In het verleden ook veel last van gehad, maar al tijden OK. Nog maar even omgedraaid en gekeken of het na een paar uurtjes slapen beter zou zijn, maar ik skip vandaag even.
BW rond de 89,5 al een week, met gisteren een uitschieter naar 90.0 (eerste keer weer in tijden dat die binnen is).
Komende week weinig trainen gok ik. Maandagmiddag tentamen, dinsdagochtend naar Groningen om sleutels in ontvangst te nemen van mijn nieuwe plek 🎉. Dan gelijk weer in de trein naar huis, want donderdagmiddag weer een tentamen. Dan gelukkig even wat rust, vrijdag t/m maandag lang weekend, dus dan flink aan de bak met al die kut ikea pakketjes in elkaar zetten.