- Waardering
- 7.098
StudioLekker druk weekje. In een studentenhuis? Hoeveel mensen?
. Alles voor mezelf.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StudioLekker druk weekje. In een studentenhuis? Hoeveel mensen?
. Alles voor mezelf.Houd je muil snol
Is wel gewoon true maar dat vieze buikje van jou is ook niet om over naar huis te schrijven
Kerel stop fatshaming en is gewoon bloated na mn goeie maaltijden. Niet hatenIs wel gewoon true maar dat vieze buikje van jou is ook niet om over naar huis te schrijven
Dus jij bent 24/7 bloatedKerel stop fatshaming en is gewoon bloated na mn goeie maaltijden. Niet haten
Rijstbuikje. Doneer geld
Tik hem er een op dan!Kerel stop fatshaming en is gewoon bloated na mn goeie maaltijden. Niet haten
Verdient ie niet. Dan krijgt hij het nóg moeilijker bij de dames. Ookal gebruikt hij de 2 meter cheatcode al

Kan ik er wat aan doen dat dames niet op mannen vallen die de lengte van een gemiddelde fitgirl hebbenVerdient ie niet. Dan krijgt hij het nóg moeilijker bij de dames. Ookal gebruikt hij de 2 meter cheatcode al![]()
Nee kan je ook niks aan doen, is alleen nog steeds wel een cheatcodeKan ik er wat aan doen dat dames niet op mannen vallen die de lengte van een gemiddelde fitgirl hebben
Nice

come @ me bro!Hip thrusts om beetje bij te blijven met de fitgirls hier
Zeker! Aan de ene kant is zo'n écht studentenhuis hartstikke gezellig, maar om de komende jaren op 10m² te leven, de keuken en badkamer met 15 man te delen, zag ik niet echt zitten. Gelukkig wonen twee goede vrienden van me in hetzelfde complex, dus gezellig wordt het sowieso.
Welkom
.Daar zou ik echt enorm giftig over kunnen worden. Je bent met potentieel gevaarlijke gewichten bezig, dan moeten mensen echt niet in je buurt komen, laat staan aanraken!Was lekker aan het opwarmen met 120, niks aan de hand, stoot er een of andere achterlijke mong**l tegen mn stang aan na de 2e rep, flink in de schouder geschoten, werkset nog geprobeerd maar ging niet.