AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Vandaag niet trainen, schouder doet nog meer pijn dan gisteren. Zo de trein in naar Groningen om sleutels op te halen, vrijdag-zondag verhuizen :banana:.

Weegschaal doet het niet meer thuis dus als ik ineens fatty wordt weten jullie waar het aan ligt 😢.

• #1.762
Daar zou ik echt enorm giftig over kunnen worden. Je bent met potentieel gevaarlijke gewichten bezig, dan moeten mensen echt niet in je buurt komen, laat staan aanraken! :mad:
Amen to that. Maarja, gemiddelde gymbro/chick heeft dat niet eens door. Trainde bij een andere gym die niet eens een fatsoenlijk squatrack heeft. Allemaal bro's daar :roflol:

Vandaag niet trainen, schouder doet nog meer pijn dan gisteren. Zo de trein in naar Groningen om sleutels op te halen, vrijdag-zondag verhuizen :banana:.

Weegschaal doet het niet meer thuis dus als ik ineens fatty wordt weten jullie waar het aan ligt 😢.
f**k dat man, schouder is altijd gevaarlijk.. Hopelijk duurt het geen weken, laat staan maanden voor het herstelt is.

• #1.767
Screenshot_20201103-192006_MyFitnessPal.jpg

~3700cal

Vanavond toch maar even de gym in. Gewoon ff zin in. If schouder niks toe laat maar wat random pompwerk doen. Veel vreten want goed gesnacked onderweg.

• #1.768
D a m n

Bench press 75x3 topset touch en go > schouder begon weer te steken bij laatste rep zoals verwacht dus bij 1 topset gelaten
Close grip benches 60x3x10 > mad, bijna geen last van
Cable rows / facepulls 2x20

Half circuitje met @Sammie64
16kg kettlebell
KB Swings x30
KB Squats x30
Renegade rows (ofzoiets) x15 per arm
KB Deads x15 per arm

x2 rondes

Lichaam maar even proberen wat rust te geven. Beetje cardio misschien, waarschijnlijk niet eens nodig want verhuizen en schelden op de bouwpakketten gaat genoeg beweging zijn, gok ik.

Zal de cals rond de 3400-3500 houden komende dagen, beetje dik worden maar in ieder geval geen spiermassa verlies.

Groetjes

• #1.769
Gisteren wat johannesolie op de schouder gesmeerd en voelt een stuk beter zo! Vandaag een hoorcollege marathon voor tentamen morgenmiddag. Vrijdag de hele dag vrijgehouden voor verhuizen. Waarschijnlijk volgende week volledig intrekken 🎉.

Komende dagen echt proberen om de verleiding te weerstaan. Misschien een pomp workout inlassen, kettlebell circuitje beviel goed dus dat lijkt me wel leuk om vaker te gaan doen om even wat te zweten, wie weet is dat nog goed voor de abs, core stabiliteit en algehele conditie :D.

• Like
Waarderingen: Apw
D a m n

Bench press 75x3 topset touch en go > schouder begon weer te steken bij laatste rep zoals verwacht dus bij 1 topset gelaten
Close grip benches 60x3x10 > mad, bijna geen last van
Cable rows / facepulls 2x20

Half circuitje met @Sammie64
16kg kettlebell
KB Swings x30
KB Squats x30
Renegade rows (ofzoiets) x15 per arm
KB Deads x15 per arm

x2 rondes

Lichaam maar even proberen wat rust te geven. Beetje cardio misschien, waarschijnlijk niet eens nodig want verhuizen en schelden op de bouwpakketten gaat genoeg beweging zijn, gok ik.

Zal de cals rond de 3400-3500 houden komende dagen, beetje dik worden maar in ieder geval geen spiermassa verlies.

Groetjes
circuitje wat gay

• #1.777
Na een dag insane weinig eten want die hard aan het verhuizen, gisteravond toch nog ff getraind.
Squat begon bij 60kg alweer te zeuren aan de schouder, dus maar even gedeadlift, opgewerkt tot een single van 180kg met riem, hookgrip, sumo :). Denk dat er nog wel wat rek ik in :D. Inmiddels wel bijna volledig geacclimatiseerd, in ieder geval de voeding weer gelijk opgepakt. Zal geen idee hoe het met trainen de komende dagen gaat, gyms zitten hier aardig snel volgeboekt...

• #1.778
20201107_202937.jpg

Iets hoger in vetten deze dagen, gehakt ingeslagen dus komende dagen zal het er zo uit gaan zien +-

• #1.779
Klein stukje gelopen, 1min lopen 1min rust
Hardlopen 10 minuutjes @6.06min/km

Screenshot_20201108-160405_MyFitnessPal.jpg

~3000cal

Halve dagen basic fit lopen refreshen, morgen een tijdslot kunnen reserveren gelukkig

Helaas heeft Northside Barbell momenteel een wachtlijst, dus het is wachten tot daar een plekje vrijkomt...

Is er geen universitair sportcentrum met een fatsoenlijke gym?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven