- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amen to that. Maarja, gemiddelde gymbro/chick heeft dat niet eens door. Trainde bij een andere gym die niet eens een fatsoenlijk squatrack heeft. Allemaal bro's daarDaar zou ik echt enorm giftig over kunnen worden. Je bent met potentieel gevaarlijke gewichten bezig, dan moeten mensen echt niet in je buurt komen, laat staan aanraken!![]()

f**k dat man, schouder is altijd gevaarlijk.. Hopelijk duurt het geen weken, laat staan maanden voor het herstelt is.Vandaag niet trainen, schouder doet nog meer pijn dan gisteren. Zo de trein in naar Groningen om sleutels op te halen, vrijdag-zondag verhuizen.
Weegschaal doet het niet meer thuis dus als ik ineens fatty wordt weten jullie waar het aan ligt 😢.
Eens. Hopen dat het vanzelf wegtrekt. Nu nog niks mee te doen, stekende pijn bij het optrekken van de broekf**k dat man, schouder is altijd gevaarlijk.. Hopelijk duurt het geen weken, laat staan maanden voor het herstelt is.
.Wordt leuk met verhuizenEens. Hopen dat het vanzelf wegtrekt. Nu nog niks mee te doen, stekende pijn bij het optrekken van de broek.

Ach, student he, weinig geld, valt niet zoveel te verhuizen buiten wat goedkope lichte ikea meubeltjes om

.circuitje wat gayD a m n
Bench press 75x3 topset touch en go > schouder begon weer te steken bij laatste rep zoals verwacht dus bij 1 topset gelaten
Close grip benches 60x3x10 > mad, bijna geen last van
Cable rows / facepulls 2x20
Half circuitje met @Sammie64
16kg kettlebell
KB Swings x30
KB Squats x30
Renegade rows (ofzoiets) x15 per arm
KB Deads x15 per arm
x2 rondes
Lichaam maar even proberen wat rust te geven. Beetje cardio misschien, waarschijnlijk niet eens nodig want verhuizen en schelden op de bouwpakketten gaat genoeg beweging zijn, gok ik.
Zal de cals rond de 3400-3500 houden komende dagen, beetje dik worden maar in ieder geval geen spiermassa verlies.
Groetjes
Eens, circuitjes zijn voor wijven of ectos
Wanneer is de laatste keer dat je SBD hebt gedaan ookalweer, hypocriet
Je moeder
Je moet voor de lol zijn log eens bekijken

Wiens log?
Die van Sammie64, kun je lachen
. Denk dat er nog wel wat rek ik in
. Inmiddels wel bijna volledig geacclimatiseerd, in ieder geval de voeding weer gelijk opgepakt. Zal geen idee hoe het met trainen de komende dagen gaat, gyms zitten hier aardig snel volgeboekt...