Sammie64
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Triggered vanwege die uitermate irritante studentenpraat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triggered vanwege die uitermate irritante studentenpraat
Helemaal het mannetje met een parttime baan en vaste relatieTriggered vanwege die uitermate irritante studentenpraat
1e en 2e waar, 3e doe ik geen uitspraken over op een openbaar platformHelemaal het mannetje met een parttime baan en vaste relatie
Simp1e en 2e waar, 3e doe ik geen uitspraken over op een openbaar platform
Sorry

Hoeveel creatine nam je, boven de 5gr krijg je eerder last van maagpijn, kramp diarree etcNiks bijzonders te melden, net potje creatine binnen gekregen, dus dat gaan we maar weer een kans geven, voorheen eenmaal geprobeerd, maar zo veel last van de darmen (wss daardoor) gekregen dat ik gelijk weer ben gestopt. Hopen enkele kilo's bij te pakken aan vocht en zo lekker wat meer te kunnen pushen.
5g per dag!Hoeveel creatine nam je, boven de 5gr krijg je eerder last van maagpijn, kramp diarree etc
Theoretisch gezien zou ik met BW van bijna 90kg en een bench frequentie van 2x per week ook wel 100 moeten drukken, mja, here we are.Theoretisch gezien kan je met creatine 7 kg toevoegen op je bench 1rm.
Weet niet meer waar ik het heb gelezen tho'.
Ik neem creatine gewoon altijd 5 gram per dag. Behalve als ik ga zuipen.
.Kan altijd slechter
Maar ook wel weer een mooie oefening: clean and press.OHP vanaf grond omdat racks vol waren, moeilijk in positie brengen

Nog niet, train nu 1x in de week bij basic fit en als ik in het weekend hier ben of een keer een ochtend vrij ben bij Ron Haans. 10x niks qua equipment ed, maar heb in principe alleen een barbell nodig voor een workoutMaar ook wel weer een mooie oefening: clean and press.
Goeie gym in Grun gevonden?
. Consistentie is ver te zoeken, ben nog een beetje aan het zoeken, hopen dat het reserveren snel voorbij is
.