MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Benches
70x6
75x3 paused
80x2 (3e zat er wel in maar stootte eerste rep keihard tegen t rack aan)

Pullups
BW x 8-5-3

BB Rows
40x10
50x2x10

Incline chest fly/press a la @vntl
18x3x10

Side raises / facepulls
2x20

Curls / extensions

Geen circuitjes????

• #1.808
Niks bijzonders te melden, net potje creatine binnen gekregen, dus dat gaan we maar weer een kans geven, voorheen eenmaal geprobeerd, maar zo veel last van de darmen (wss daardoor) gekregen dat ik gelijk weer ben gestopt. Hopen enkele kilo's bij te pakken aan vocht en zo lekker wat meer te kunnen pushen.

Niks bijzonders te melden, net potje creatine binnen gekregen, dus dat gaan we maar weer een kans geven, voorheen eenmaal geprobeerd, maar zo veel last van de darmen (wss daardoor) gekregen dat ik gelijk weer ben gestopt. Hopen enkele kilo's bij te pakken aan vocht en zo lekker wat meer te kunnen pushen.
Hoeveel creatine nam je, boven de 5gr krijg je eerder last van maagpijn, kramp diarree etc

Theoretisch gezien kan je met creatine 7 kg toevoegen op je bench 1rm.
Weet niet meer waar ik het heb gelezen tho'.
Ik neem creatine gewoon altijd 5 gram per dag. Behalve als ik ga zuipen.

• #1.811
Hoeveel creatine nam je, boven de 5gr krijg je eerder last van maagpijn, kramp diarree etc
5g per dag!
Theoretisch gezien kan je met creatine 7 kg toevoegen op je bench 1rm.
Weet niet meer waar ik het heb gelezen tho'.
Ik neem creatine gewoon altijd 5 gram per dag. Behalve als ik ga zuipen.
Theoretisch gezien zou ik met BW van bijna 90kg en een bench frequentie van 2x per week ook wel 100 moeten drukken, mja, here we are.
Zuipen doe k niet zoveel, blowen wel, maar dat zal niet zoveel invloed hebben op :).

Edit; moet wel toevoegen dat ik PDS heb, dus sowieso gevoelig voor dat soort shit

• #1.812
L e k k e r e training

Bench
60x10
65x5
70x5
72,5x5
75x5
50x10

Machine rows
+40x12
+60x10
+80x8
+40x12

OHP
40x3
50x3
30x2x10

Lat prayers
??x2x20

Barbell curls SS Close grip pushups
10-10 (aantal reps)
8-8
6-6
4-4
2-2
5-5

• #1.813

Tijdje kallum aan gedaan ivm schouder aids bij het squatten. Merk dat de kracht flinke klappen heeft gehad. Hier een random single van gisteren. Inmiddels al goed gesettled hier in Groningen, BW iets onderuit naar 88 rond gisteren, inclusief vocht gains van creatine. Hopen dat we een dezer weken weer de knop om kunnen zetten en gaan knallen.

Not bad not bad

• #1.816
Screenshot_20201129-202748_MyFitnessPal.jpg

Voor de geïnteresseerde(n) nog een random screen van hoe de voeding er de laatste tijd uitziet rond de 3600-3800cal

• #1.817
Training vandaag, geen zin om consistent te loggen, sorrynotsorry voor mijn luiheid

OHP vanaf grond omdat racks vol waren, moeilijk in positie brengen
40x5
40x5
40x12

Squats met riem
110x5
120x5
Topset 130x5

Close grip bench met pauze
60x3x6, lekker explosief

Wat curls ??x??

BW op 89,0

• #1.819
Maar ook wel weer een mooie oefening: clean and press. :)

Goeie gym in Grun gevonden?
Nog niet, train nu 1x in de week bij basic fit en als ik in het weekend hier ben of een keer een ochtend vrij ben bij Ron Haans. 10x niks qua equipment ed, maar heb in principe alleen een barbell nodig voor een workout :). Consistentie is ver te zoeken, ben nog een beetje aan het zoeken, hopen dat het reserveren snel voorbij is :D.

Hoi Jesper, leuke log.

Bij deze ben ik in.

Groetjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven