- Waardering
- 7.098
Hoi Tino, ecto zoekt ecto hè, welkomHoi Jesper, leuke log.
Bij deze ben ik in.
Groetjes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Tino, ecto zoekt ecto hè, welkomHoi Jesper, leuke log.
Bij deze ben ik in.
Groetjes!
Ron Haans idd. Die aan de peizerweg is echt 3x niks, 1x geweest, dat nooit meer. Martiniplaza is opzich prima, beetje een boomer-gym vibe met veel machines en zo'n e-gym, dat soort shit. Maar wel een fatsoenlijk powerrack en deadlift platform.Ron haans train je toch? Is dat wat en kan je daar dagpasjes halen? Ga binnenkort ff bij pushpull trainen, ziet er dope uit alleen midden in de stad wel kut imo.
Had inderdaad wel begrepen dat de ene vestiging beter is dan de andere. Platforms/racks gebruik ik amper dus dat interesseert me niet zo, meer overige degelijke equipment.Ron Haans idd. Die aan de peizerweg is echt 3x niks, 1x geweest, dat nooit meer. Martiniplaza is opzich prima, beetje een boomer-gym vibe met veel machines en zo'n e-gym, dat soort shit. Maar wel een fatsoenlijk powerrack en deadlift platform.
Dagpassen doen ze op het moment niet volgens mij, grootste deel van de dag zijn onbemande uren dus alleen leden naar binnen, piekuren moet je reserveren. Je kunt altijd ff bellen, heb niet het idee dat ze echt "volgens het boekje" zijn dus geef je wel kans dat je tijdens bemande uren + buiten piekuren je wellicht ff langs kan komen voor een training.
Vooral het volk wat rondloopt bij de peizerweg trekt me niet zo, beetje te veel stoere mannen allemaal die alles beter weten en een grote bek hebben. Equipment daar is ook matig. Martiniplaza heb je in principe wel alles en is vaak ook niet zo druk. Weet niet wat je allemaal zoekt, want ik raak zelf meestal niet meer aan dan een barbell en af en toe een paar setjes db's.Had inderdaad wel begrepen dat de ene vestiging beter is dan de andere. Platforms/racks gebruik ik amper dus dat interesseert me niet zo, meer overige degelijke equipment.
Aight, naja misschien ga ik wel eens langs om gewoon te checken bij gebrek aan beter.Vooral het volk wat rondloopt bij de peizerweg trekt me niet zo, beetje te veel stoere mannen allemaal die alles beter weten en een grote bek hebben. Equipment daar is ook matig. Martiniplaza heb je in principe wel alles en is vaak ook niet zo druk. Weet niet wat je allemaal zoekt, want ik raak zelf meestal niet meer aan dan een barbell en af en toe een paar setjes db's.
Straight lat pulldown/lat prayer
Moii, -10kg spier en -100kg op totaal sbd, dan spreek ik je weer
Vrees van niet, absoluut geen ruimte hier voor equipment. Cals op onderhoud, alcohol inname beperken en KWW methode volgen.Ja balen, hopelijk kan je nog iets creatiefs doen de komende 5 weken....
Kijken of je een KB, DBs, bandjes, suspension trainer kan scoren, eventueel buiten trainen.Vrees van niet, absoluut geen ruimte hier voor equipment. Cals op onderhoud, alcohol inname beperken en KWW methode volgen.
Kiek'n Wat' wordt
Enige wat er hier zal gebeuren is wat op tempo fietsen als ik me echt dood verveelKijken of je een KB, DBs, bandjes, suspension trainer kan scoren, eventueel buiten trainen.
Probeer iets te blijven doen!
(ik zeg dit ook voornamelijk tegen mezelf)
. Heb ook totaal geen motivatie om ook maar ergens moeite in te steken, vorige lockdown wel uren op facebook en markplaats gezocht naar een setje dbs en een bankje. Uiteindelijk het halve land afgereisd en wat opgehaald, belachelijk weinig mee gedaan (uiteindelijk wel met winst verkocht
). Cardio it is.Doe dan ook wat push ups, burpees, chin ups, pull ups, lunges, glute bridges, dips, en variaties daarvan!Enige wat er hier zal gebeuren is wat op tempo fietsen als ik me echt dood verveel. Heb ook totaal geen motivatie om ook maar ergens moeite in te steken, vorige lockdown wel uren op facebook en markplaats gezocht naar een setje dbs en een bankje. Uiteindelijk het halve land afgereisd en wat opgehaald, belachelijk weinig mee gedaan (uiteindelijk wel met winst verkocht
). Cardio it is.