AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Doe dan ook wat push ups, burpees, chin ups, pull ups, lunges, glute bridges, dips, en variaties daarvan!
(zeg ik weer voornamelijk tegen mezelf)

Niets mis met wandelen/hardlopen/fietsen.
Jij bent er ook zo een die anderen best goed advies geeft en het zelf niet opvolgt? Die herken ik wel, trainingsschema doorsturen en vervolgens zelf niet volgen :roflol:.

Jij bent er ook zo een die anderen best goed advies geeft en het zelf niet opvolgt? Die herken ik wel, trainingsschema doorsturen en vervolgens zelf niet volgen :roflol:.
De vorige keer begon ik nog wel redelijk, maar werd het minder en minder, dat wil ik nu voorkomen.

In beginsel is het voor 5 weken, dat is te overzien, kan ik mooi weer wat meer tijd aan hardlopen besteden, dat is er de laatste tijd wat bij ingeschoten.

• #1.843
De vorige keer begon ik nog wel redelijk, maar werd het minder en minder, dat wil ik nu voorkomen.

In beginsel is het voor 5 weken, dat is te overzien, kan ik mooi weer wat meer tijd aan hardlopen besteden, dat is er de laatste tijd wat bij ingeschoten.
Nu je het zegt, ik durf het bijna niet te zeggen, maar 5 weken op je luie reet zitten is ook wel te overzien :p.

Dan komen we met heel dbb in opstand.
Ik bedoel: dan zou je blij zijn als je toch iets had gedaan.

Ik ben in de eerste lockdown 20-30% kracht kwijt geraakt, en na het weer op te pakken al snel een heupblessure. No way dat ik dat weer laat gebeuren.

• #1.847
Ik bedoel: dan zou je blij zijn als je toch iets had gedaan.

Ik ben in de eerste lockdown 20-30% kracht kwijt geraakt, en na het weer op te pakken al snel een heupblessure. No way dat ik dat weer laat gebeuren.
Ja, ik snap je. Heb het jaar vóór de lockdown nauwelijks getraind, veel vet aangekomen, kilootje of 93. Tijdens de lockdown geen fl**ker uitgevoerd maar ook geen eetlust, van 4x per week uit eten en zuipen naar thuis zitten, 10 kilootjes afgevallen en kracht was rampzalig, wel een wake-up call. Ga zeker een poging wagen wat te doen, er is hier in de buurt een klein speeltuintje en volgens mij is het wel mogelijk daar wat pullups mee te pakken, misschien zoiets dagelijks gaan doen om de rug toch een beetje mee te pakken en voor het pressen wat dagelijkse pushups.

Ga zeker een poging wagen wat te doen, er is hier in de buurt een klein speeltuintje en volgens mij is het wel mogelijk daar wat pullups mee te pakken, misschien zoiets dagelijks gaan doen om de rug toch een beetje mee te pakken en voor het pressen wat dagelijkse pushups.
Zo iets is natuurlijk wel te doen. Thanks voor uitleg van KWW :p

BW circuitjes en rondjes rennen 😏😏😏😏

Word je nog eens groot 😪

• #1.855
Zal dit de komende tijd aan gaan houden, gok ik

~3000cal
Screenshot_20201215-201439_MyFitnessPal.jpg

Nouja, 180 is nog wel te doen denk ik. Verschilt wel pp ofc
Tuurlijk, denk dat zat mensen 180 kilo’s kunnen tillen mits ze een programma volgen, zich eraan houden en fatsoenlijk trainen. Aangezien volgens strengthlevel.com 63% van de 18-23 jarigen die 90kg wegen het niet kunnen tillen, zou ik dan toch zeggen dat er hard werken voor nodig is. Maar uiteraard nog véél harder werken voor 240kg

• #1.857
Tuurlijk, denk dat zat mensen 180 kilo’s kunnen tillen mits ze een programma volgen, zich eraan houden en fatsoenlijk trainen. Aangezien volgens strengthlevel.com 63% van de 18-23 jarigen die 90kg wegen het niet kunnen tillen, zou ik dan toch zeggen dat er hard werken voor nodig is. Maar uiteraard nog véél harder werken voor 240kg
Lastig te beoordelen man. Ken ook zat die met af en toe trainen en 0 op voeding letten me er alsnog uit drukken, terwijl ik me de pestpleuris til en bijna getrouwd ben met de keukenweegschaal.

Leuke site!

You're stronger than​

72% of male lifters in your age group weighing 79 kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven