AndroidHealthClinic

Tribal's log.

Mooi volume man!
Vloeke?! haha, als je het er niet mee eens bent dan mag je da zeker wel ffe laten merken ja! Gas erop!
Sterke trainingen

• Topic Starter Topic Starter
Mooi volume man!
Vloeke?! haha, als je het er niet mee eens bent dan mag je da zeker wel ffe laten merken ja! Gas erop!
Sterke trainingen

Thanx man !!
Ik ga er vanuit dat de beste man weet waar die mee bezig is.
ik baalde gewoon flink dat t niet diep genoeg was.
Alles moest lukken om de nodige wilks te kunnen halen.
Toen de squat afgekeurd werdt .wist ik dat ik me vrijwel zeker niet meer kon kwalificeren.
Vandaar ik zo aan t vloeken was.
Achja volgende x beter.!!!

Heb hem net 10x bekeken, als hij al niet diep genoeg is is het echt randje randje randje buitenspel, feit is dat er die dag heel wat squats zijn goed gekeurd die een stuk hoger waren..

Thanx man !!
Ik ga er vanuit dat de beste man weet waar die mee bezig is.
ik baalde gewoon flink dat t niet diep genoeg was.
Alles moest lukken om de nodige wilks te kunnen halen.
Toen de squat afgekeurd werdt .wist ik dat ik me vrijwel zeker niet meer kon kwalificeren.
Vandaar ik zo aan t vloeken was.
Achja volgende x beter.!!!

ja heb dat ook, ben dan niet boos op de scheidsrechter, maar op mezelf, dat ik het niet goed deed.

Tis echt net wel, net niet en heel moeilijk te zien vanaf hier. Bij twijfel zou de scheids m aan je moeten geven, maar blijkbaar twijfelde hij niet. Zonder zijscheidsrechters is dit sowieso nauwelijks te beoordelen.
Zeg trouwens ff tegen je knappe vrouw dat ze de volgende keer die telefoon een kwartslag draait tijdens filmen ;)

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Heb hem net 10x bekeken, als hij al niet diep genoeg is is het echt randje randje randje buitenspel, feit is dat er die dag heel wat squats zijn goed gekeurd die een stuk hoger waren..

dat niet echt toch? was meer bij niet wachten op signalen of verkeerd uitstappen dat er nog wel wat door de vingers werd gezien dacht ik

Vanaf de zijkant zag ik wel dat die stukje minder diep was dan je eerdere beurten. ik denk dat het geen foute call was

het is inderdaad op t randje.
ik heb niet veel naar anderen gekeken.
hoorde daar wel dat de scheids niet al te streng was.
op de beginners wedstrijd had ik ook al een squat die afgekeurd was.
ik moet er gewoon goed op letten dat ik diep genoeg zak

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

ja heb dat ook, ben dan niet boos op de scheidsrechter, maar op mezelf, dat ik het niet goed deed.

juist.! en mag ook gehoord worden.!
als je er hard voor traint en t wil dan niet lukken,tja dan kan ik heel boos worden.
op mezelf natuurlijk !!!

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Tis echt net wel, net niet en heel moeilijk te zien vanaf hier. Bij twijfel zou de scheids m aan je moeten geven, maar blijkbaar twijfelde hij niet. Zonder zijscheidsrechters is dit sowieso nauwelijks te beoordelen. Zeg trouwens ff tegen je knappe vrouw dat ze de volgende keer die telefoon een kwartslag draait tijdens filmen ;) ---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ---------- dat niet echt toch? was meer bij niet wachten op signalen of verkeerd uitstappen dat er nog wel wat door de vingers werd gezien dacht ik

laten we er maar gewoon vanuit gaan dat t gewoon niet diep genoeg was.
voor mij iets om aan te werken,op t moment zelf dacht ik echt dat ik t goed had gedaan, en voor de 2e x 200 op squats, heb t 1 x vaker gedaan in training op de wedstrijd leek het zelfs nog makkelijker te gaan.
zag m dat rode kaartje pakken,toen baalde ik echt.!

ha ha ik zal t zeggen tegen me knappe vrouw.!!

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Vanaf de zijkant zag ik wel dat die stukje minder diep was dan je eerdere beurten. ik denk dat het geen foute call was

klopt, mijn 2 andere beurten waren dieper.!
heb t allemaal nog eens goed terug gekeken.
hard trainen en gewoon zorgen dat het me geen 3e keer meer overkomt.!!

de 28e probeer ik de 150 te drukken in wedstrijd.!!!
dan ben ik die foute 200 squats weer snel vergeten.:D

Met een beetje geluk zal ik je die 150 zien drukken bij het NK. Overigens weet ik zeker dat je die kwalificatie volgende keer gewoon gaat halen. Tot die tijd kan ik je lekker volgen en ook zelf motivatie putten uit jouw progressie omdat we in hetzelfde schuitje zitten wat betreft die kwali.

Met eenbeetje geluk zal ik je die 150 zien drukken bij het NK. Overigens weet ik zeker dat je die kwalificatie volgende keer gewoon gaat halen. Tot die tijd kan ik je lekker volgen en ook zelf motivatie putten uit jouw progressie omdat we in hetzelfde schuitje zitten wat betreft die kwali.

Ja inderdaad! ! Volgende x gaan we t zeker halen. ..!!
Zou mooi zijn als de 150 gaat lukken de 28e.
Zien we elkaar daar weer!!

Die 150 gaat je gewoon lukken! Hatseflats gas erop

woensdag, licht/medium bankdrukken.
bankdrukken T&G laatste rep paused
5x70
5x70
5x90
5x100
5x110
5x110
5x110
5x110

schuinbankdrukken.
5x70
5x80
5x80
5x90
5x90 pijnlijk aan de schouders!

push press eens geprobeerd
3x60
3x70
3x80
1x90
http://youtu.be/MGvg-qnNSRM?list=UU8QDGCRjQFZkL0lrxVewO2g
1x95, BIJNA !!!!

strict press
4x5x60

smal grip bankdrukken T&G laatse rep paused
5x5x100

side raise 4x15

pullover met dumbel 1x30 ---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Die 150 gaat je gewoon lukken! Hatseflats gas erop

ik ga me best doen.!! heb er zin in.!!!

Da is een mooi hardcore fitness schuur:D heeft wel iets, allemaal da nieuw spul vind ik persoonlijk niks

Da is een mooi hardcore fitness schuur:D heeft wel iets, allemaal da nieuw spul vind ik persoonlijk niks

thanx man.!!
ja precies no fancy shit gewoon een hoop oud roestig ijzer.!!:D

vrijdag avond training.!
vanacht 5 uurtjes slaap gehad.
begon vnv al te zweten bij alleen het kijken naar de halter.
maar toch lekker getraind.

bankdrukken.! T&G laatse rep paused
10x30
10x70
3x90
3x100
3x110
1x120
3x130
3x132,5
3x135
3x135

board press, 6cm,
3x140
3x145
3x147,5 PR !! http://youtu.be/QblMmgPZ9i0
3x145
3x140

bankdrukken negatieve reps
3x3x150

reverse grip bankdrukken
5x90
5x100
5x100
5x100

dippen
10x(BW)
5x BW + 15kg
3x5xBW +20 kg

latt pull gestrekt arm op de knieen. 1x25

pull over met dumbel 1x25

Laatst bewerkt:
Hij gaat haaaaaaaaaaaaaaaard!

Ik weet dat het slechts assistance is, maar ik vind dat je wel echt een sterke dip hebt voor zo'n zware kerel. 3 x 5 x BW + 20 betekent toch dat je met een kilo of 135 aan het reppen bent.

Hij gaat haaaaaaaaaaaaaaaard![/QUOTE

thanx bro.!!

gaat de goede kant op.
zondag met wat licht gewicht meer reps maken op bankdrukken, met wide grip.
dinsdag of woensdag denk ik nog wat singels maken met gewicht van openings beurt

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Ik weet dat het slechts assistance is, maar ik vind dat je wel echt een sterke dip hebt voor zo'n zware kerel. 3 x 5 x BW + 20 betekent toch dat je met een kilo of 135 aan het reppen bent.

thanx man,!
eigenlijk nooit zo over nagedacht.
is inderdaad vrij zwaar ja.
6 reps had ik ook wel gehaald maar laat meestal nog iets in de kast zitten

zondag avond training.
foamrollen,
1x30 legextension
1x30 legextension

squats.!!

warschijnlijk beter niet kunnen doen,vanwegen mijn klachten,maar kon het niet laten
30 september krijg ik me zooltjes pas.
5x60
5x90
5x110
5x130
5x140
5x140
5x140
5x140 alle sets laatse rep paused
10x140 PR!!

speed deadlifts
2x70
2x110
2x130
7x2x150

stif leg deadlift
3x5x150

wide grip bench T&G
10x70
10x80
10x90
10x100
10x100
10x100

strict nek press
4x8x50

zittend triceps extension overhead ez bar
20x30
20x40
15x50
12x50 dropset 10x40

fly's 1x25

lekker getraind.

Nice 10tje op squat man! Nog 5 dagen en 155 bank!

10x140 is sterk !

Nice 10tje op squat man! Nog 5 dagen en 155 bank!

zou mooi zijn,maar ga voor de 150 zondag,denk ik open met 142,5 ,2e beurt 147,5
155 zit er nog niet in maat.

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

thanx !'

ging makkelijk gisteren, was ook 10 dagen geleden dat ik gesquat had
pijn in enkels en knieen vanmorgen valt mee gelukkig

Terug
Naar boven