- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi volume man!
Vloeke?! haha, als je het er niet mee eens bent dan mag je da zeker wel ffe laten merken ja! Gas erop!
Sterke trainingen
Thanx man !!
Ik ga er vanuit dat de beste man weet waar die mee bezig is.
ik baalde gewoon flink dat t niet diep genoeg was.
Alles moest lukken om de nodige wilks te kunnen halen.
Toen de squat afgekeurd werdt .wist ik dat ik me vrijwel zeker niet meer kon kwalificeren.
Vandaar ik zo aan t vloeken was.
Achja volgende x beter.!!!

Heb hem net 10x bekeken, als hij al niet diep genoeg is is het echt randje randje randje buitenspel, feit is dat er die dag heel wat squats zijn goed gekeurd die een stuk hoger waren..
Heb hem net 10x bekeken, als hij al niet diep genoeg is is het echt randje randje randje buitenspel, feit is dat er die dag heel wat squats zijn goed gekeurd die een stuk hoger waren..
ja heb dat ook, ben dan niet boos op de scheidsrechter, maar op mezelf, dat ik het niet goed deed.
Tis echt net wel, net niet en heel moeilijk te zien vanaf hier. Bij twijfel zou de scheids m aan je moeten geven, maar blijkbaar twijfelde hij niet. Zonder zijscheidsrechters is dit sowieso nauwelijks te beoordelen. Zeg trouwens ff tegen je knappe vrouw dat ze de volgende keer die telefoon een kwartslag draait tijdens filmen---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ---------- dat niet echt toch? was meer bij niet wachten op signalen of verkeerd uitstappen dat er nog wel wat door de vingers werd gezien dacht ik
Vanaf de zijkant zag ik wel dat die stukje minder diep was dan je eerdere beurten. ik denk dat het geen foute call was

Met eenbeetje geluk zal ik je die 150 zien drukken bij het NK. Overigens weet ik zeker dat je die kwalificatie volgende keer gewoon gaat halen. Tot die tijd kan ik je lekker volgen en ook zelf motivatie putten uit jouw progressie omdat we in hetzelfde schuitje zitten wat betreft die kwali.
Da is een mooi hardcore fitness schuurheeft wel iets, allemaal da nieuw spul vind ik persoonlijk niks
Hij gaat haaaaaaaaaaaaaaaard