- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke ja met die straps had ik pas geprobeerd ging helaas niet gebruik ook crossgrip, maar soms rolt de stang over me schouder.

Oke ja met die straps had ik pas geprobeerd ging helaas niet gebruik ook crossgrip, maar soms rolt de stang over me schouder.
Heb ik ook altijd last van, + dat ik enorm met me armen aan het gewicht trek dan. Crossgrip dan heb ik altijd de stang over me schouders liggen wat me enorm veel pijn doet. Daarom doe ik het altijd op de gewichthefmanier, op die manier doet het alleen pijn aan me polsen![]()
mooi moment voor mij om het aan jou te vragen dennis,
wat betekend nou die term pink op de ring?
de ringen op de halter.
bij bankdrukken is de afstand tussen de ringen 81 cm, ik heb normaal altyd de wijsvingers op de ringen,
dus de met pink is iets smaller.
bij de wijde grip pak ik de halter met 92 cm tussen de wijsvingers.
met wat voor een halter druk jij dan? staan er geen ringen op?
---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------
thanx bricone.!
Zou de ringen op 81 afplakken
Op een wedstrijd heb je ook een halter met de ringen tussen maat van 81 cm
Hoe breder je grip .verkleint de rom..
Maar je mag niet breder pakken dan 81 cm op wedstrijden.
voor iedereen verschillend .maar ik ben t sterkst als ik de wijsvingers op de ringen leg.
kijk dat is interessant, als ik dus ooit een wedstrijd wil doen dan moet ik binnen die ringen blijven.
dan kan ik er maar beter nu al klaar voor zijn.
Flink geluk gehad met die frontsquat! Stang nog een beetje recht?
lekkerre trainingen gehad weer zie ik, was vast wel ff schrikken met die Front, gelukkig geen blessure idd.

donderdag met me dochter in een tentje geslapen in de tuin, harstikke leuk natuurlijk,maar hooguit 3 uur geslapen[/QUOTE]
Hehehehe geweldig manIk wil ook kids als ik dat zo lees
![]()