XXL Nutrition

Tuladis' RFL log

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks, ja inderdaad het gaat vooral om kcals he. :)

Trouwens nog een tip voor goedkope eiwitten:

milner light kaas. kost 2 euro ofzo voor een pakje en bevat 31g eiwit en 5g vet ongeveer.

Door de vele eiwitten doe ik het nu door sla etc. als aanvulling.

Gewicht: 80kg (Verschil -5)

Maaltijd 1:
Whey 50g
100ml melk
komkommer
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
350g kwark
3 ei-wit
cherrytomaat
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
200g koolvis
30g Light Cheese
Rucolasla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4: (= Free Meal)
kipburger
rijst
wortelen & erwten
tomatensaus
boterham met pindakaas omdat ik niet zoveel rijst meer had
1g omega3 cap
350mg calcium

Hmm zie amper verschil tussen before en after pics.. Denk dat het niet echt de moeite is om te posten. Toch snap ik dat niet, 5kg (inclusief vocht dan) maar zie amper verschil. Komt mss omdat ik op andere plaatsen vet heb verloren? Misschien gaan benen eerst?

Had hiervoor wel een heel bolle buik, als ik mijn buikspieren niet aanspande. misschien dat daar nu ook vet weg is want is al een stuk minder.

Ben van plan om dit toch nog 2 weken vol te gaan houden omdat het makkelijk gaat. Zal aan het einde van die periode wel pics posten.

Laatst bewerkt:
misschien een hoop onverteerde voeding die er nu uit is icm vocht, glycogeen & wat vet

De eerste 5 kilo is altijd het makkelijkst zeggen ze wel eens ;) Daarna begin je het pas te zien.
Tja, bij mij is dat ook zo hoor. Als ik 5 kilo afval, daar merk ook geen kat iets van.

als ik 5kg afval merk ik dat toch hard aan mijn buik, dan zien ze mijn buik niet meer door mijn kleding door

maar daarna blijft het meestal hange :p

je kan niet zelf bepalen waar het vet weg zal vallen. dus dat bepaald je lichaam het kan net zo goed zijn dat bv het vet wat in je bene zat harder aan gepakt werd dan dat op je buik dat is echt je lichaam die dat bepaald.

Proove me wrong

De eerste 5 kilo is altijd het makkelijkst zeggen ze wel eens ;) Daarna begin je het pas te zien.
Tja, bij mij is dat ook zo hoor. Als ik 5 kilo afval, daar merk ook geen kat iets van.

oke bedankt :) stelt mij toch wel iets gerust. ga het gewoon volhouden en zal de komende weken wel verandering zien :)

als ik 5kg afval merk ik dat toch hard aan mijn buik, dan zien ze mijn buik niet meer door mijn kleding door

maar daarna blijft het meestal hange :p

ga je op dezelfde manier door dan? waarom blijft het hangen dan? als je door blijft gaan moet het op den duur wel weggaan? ???

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

je kan niet zelf bepalen waar het vet weg zal vallen. dus dat bepaald je lichaam het kan net zo goed zijn dat bv het vet wat in je bene zat harder aan gepakt werd dan dat op je buik dat is echt je lichaam die dat bepaald.

Proove me wrong

Ja daar heb je wel gelijk in. Zie zelf ook iets meer definitie op mijn rug, heb daar alleen geen foto's van.

...
Hmm zie amper verschil tussen before en after pics.. Denk dat het niet echt de moeite is om te posten. Toch snap ik dat niet, 5kg (inclusief vocht dan) maar zie amper verschil. Komt mss omdat ik op andere plaatsen vet heb verloren? Misschien gaan benen eerst?

Had hiervoor wel een heel bolle buik, als ik mijn buikspieren niet aanspande. misschien dat daar nu ook vet weg is want is al een stuk minder.

Ben van plan om dit toch nog 2 weken vol te gaan houden omdat het makkelijk gaat. Zal aan het einde van die periode wel pics posten.

Zullen wij wel beoordelen, posten die handel! :D

Nog eens bedankt voor het bijhouden van een log, werkt inspirerend!

Zullen wij wel beoordelen, posten die handel! :D

Nog eens bedankt voor het bijhouden van een log, werkt inspirerend!

geloof me, werkt voor mij niet echt inspirerend. heb ze net even naast elkaar gehouden (begin en van vandaag) maar zie geen verschil :o

ga je op dezelfde manier door dan? waarom blijft het hangen dan? als je door blijft gaan moet het op den duur wel weggaan? ???

het gaat wel weg maar niet meer zo merkbaar voor andere mensen. mijn schouders, borst, armen, benen zijn de spieren & aders altijd redelijk goed zichtbaar, mijn vet hoopt zich echt op te hoogte van mijn buik. En zelfs als ik lager sta dan 10% heb ik nog geen sterk zichtbaar sixpack, mijn lichaam is een faal :p

het gaat wel weg maar niet meer zo merkbaar voor andere mensen. mijn schouders, borst, armen, benen zijn de spieren & aders altijd redelijk goed zichtbaar, mijn vet hoopt zich echt op te hoogte van mijn buik. En zelfs als ik lager sta dan 10% heb ik nog geen sterk zichtbaar sixpack, mijn lichaam is een faal :p

Oke njah als je aders/spieren meer zichtbaar worden is het goed toch? weet je in ieder geval dat je goed bezig bent ;)

heb je geen omtrek van buik etc gemeten?
Even een week verder kijken ;)

Maaltijd 4: (= Free Meal)
kipburger
rijst
wortelen & erwten
tomatensaus
boterham met pindakaas omdat ik niet zoveel rijst meer had
1g omega3 cap
350mg calcium

ahh yeah, 'cheat' maaltijd

Gewicht: 80kg (Verschil -5)
Zelfde als gisteren. Valt nog mee, en dat na die free meal.

Maaltijd 1:
Whey 50g
100ml melk
komkommer
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
350g kwark
35g light kaas
cherrytomaat
1g omega3 cap