- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien een hoop onverteerde voeding die er nu uit is icm vocht, glycogeen & wat vet
De eerste 5 kilo is altijd het makkelijkst zeggen ze wel eensDaarna begin je het pas te zien.
Tja, bij mij is dat ook zo hoor. Als ik 5 kilo afval, daar merk ook geen kat iets van.
stelt mij toch wel iets gerust. ga het gewoon volhouden en zal de komende weken wel verandering zien 
als ik 5kg afval merk ik dat toch hard aan mijn buik, dan zien ze mijn buik niet meer door mijn kleding door
maar daarna blijft het meestal hange![]()

je kan niet zelf bepalen waar het vet weg zal vallen. dus dat bepaald je lichaam het kan net zo goed zijn dat bv het vet wat in je bene zat harder aan gepakt werd dan dat op je buik dat is echt je lichaam die dat bepaald.
Proove me wrong
...
Hmm zie amper verschil tussen before en after pics.. Denk dat het niet echt de moeite is om te posten. Toch snap ik dat niet, 5kg (inclusief vocht dan) maar zie amper verschil. Komt mss omdat ik op andere plaatsen vet heb verloren? Misschien gaan benen eerst?
Had hiervoor wel een heel bolle buik, als ik mijn buikspieren niet aanspande. misschien dat daar nu ook vet weg is want is al een stuk minder.
Ben van plan om dit toch nog 2 weken vol te gaan houden omdat het makkelijk gaat. Zal aan het einde van die periode wel pics posten.
Zullen wij wel beoordelen, posten die handel!![]()
Nog eens bedankt voor het bijhouden van een log, werkt inspirerend!

ga je op dezelfde manier door dan? waarom blijft het hangen dan? als je door blijft gaan moet het op den duur wel weggaan?![]()

het gaat wel weg maar niet meer zo merkbaar voor andere mensen. mijn schouders, borst, armen, benen zijn de spieren & aders altijd redelijk goed zichtbaar, mijn vet hoopt zich echt op te hoogte van mijn buik. En zelfs als ik lager sta dan 10% heb ik nog geen sterk zichtbaar sixpack, mijn lichaam is een faal![]()

heb je geen omtrek van buik etc gemeten?
Even een week verder kijken![]()
had ik niet meer aan gedacht.
\neehad ik niet meer aan gedacht.
Maar mijn gewicht gaat naar beneden dus ik wacht maar gewoon af
volgende week echt pics, dat beloof ik