MuscleMeat

TWiM87's trainingslog

nice man. Dat gaat goed kerel. Verstandig dat je thuis blijft, ik heb vorige week wel gewoon gesport terwijl ik een griepje had en dat werkt niet echt, is af zien en duideligheid.

Beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
nice man. Dat gaat goed kerel. Verstandig dat je thuis blijft, ik heb vorige week wel gewoon gesport terwijl ik een griepje had en dat werkt niet echt, is af zien en duideligheid.

Beterschap!

Een griepje is het nog net niet. Had vorige week donderdag en vrijdag keelpijn, daarna was het over. Zaterdag nog wel getennist en zondag nog benen/rug/biceps getraind. Daarna toch weer verkouden geworden. Nu geen keelpijn, maar beetje hoesten en veel slijm.

Ik ga morgen denk ik weer even 30 min. hardlopen en dan donderdag weer eens KT doen. Dat moet wel weer kunnen.

Bedankt :).

Update:

Vanochtend gaf de weegschaal 77,3 kg aan. Het ziet er allemaal ook weer een stukje droger uit :).

Congrats mate!

Netjes, 1 kg lichter als mij (78 kg) :P.

Netjes twim

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Vanochtend woog ik 76,6 kg. Het gaat nog steeds goed met droger worden.

Bedankt voor de reacties hierboven.

Gaat lekker! Ga je achteruit in kracht merk je nu je wat kilo's bent kwijtgeraakt of valt dat mee?

Gaat lekker! Ga je achteruit in kracht merk je nu je wat kilo's bent kwijtgeraakt of valt dat mee?

Hack Squat en Deadlift zijn wel achteruit gegaan qua kracht. Dumbbell Press voor de borst ook iets.
Maar kracht doet me niet zoveel eigenlijk. Het gaat lekker :).

Toch eens nieuwsgierig naar een foto :)

Toch eens nieuwsgierig naar een foto :)

Hey Horn,

Ik had altijd foto's staan op mijn profiel in een mapje dat alleen voor vrienden zichtbaar was. Heb je toen geen foto's van me gezien?
Dat mapje was laatst toen ik keek ineens weg.

Volgens mij is het nu niet meer mogelijk om foto's in een album te plaatsen die alleen vrienden kunnen zien. Vroeger heb ik ook wel regelmatig foto's geplaatst in het beoordelingsgedeelte maar dat vind ik toch minder.

Misschien plaats ik deze zomer wel foto's in het beoordelingsgedeelte, maar liever zou ik zien dat de fotoalbums voor 'vrienden' terugkomen.

:)

Hey Horn,

Ik had altijd foto's staan op mijn profiel in een mapje dat alleen voor vrienden zichtbaar was. Heb je toen geen foto's van me gezien?
Dat mapje was laatst toen ik keek ineens weg.

Volgens mij is het nu niet meer mogelijk om foto's in een album te plaatsen die alleen vrienden kunnen zien. Vroeger heb ik ook wel regelmatig foto's geplaatst in het beoordelingsgedeelte maar dat vind ik toch minder.

Misschien plaats ik deze zomer wel foto's in het beoordelingsgedeelte, maar liever zou ik zien dat de fotoalbums voor 'vrienden' terugkomen.

:)

Die heb ik gemist dan. Zou wel goed zijn. Fotos enkel voor vrienden.

Die heb ik gemist dan. Zou wel goed zijn. Fotos enkel voor vrienden.

Foto's voor vrienden kon ook altijd. Dan kon je op je profiel een fotoalbum aanmaken. Volgens mij is die optie nu helaas verwijderd.

Weer even een update. Gewicht nu rond de 75 kg.

Gaat goed brah...

Je logje gaat wel minder kerel...

Terug
Naar boven