XXL Nutrition

TWiM87's trainingslog

Merk je trouwens dat je achteruit gaat in kracht of valt dat mee?

Loopt de cut nog volgens plan?

• Topic Starter Topic Starter
Merk je trouwens dat je achteruit gaat in kracht of valt dat mee?

Dat verschilt heel erg per oefening. Met deadlift en hack squat ben ik veel achteruit gegaan. Met military press bijvoorbeeld weer niet.

Loopt de cut nog volgens plan?

Redelijk. Over 2 dagen ben ik precies 4 weken bezig. Week 1 en 2 gingen perfect. Week 3 heb ik bijna geen cardio gedaan. Deze week, week 4 dus, doe ik 1 keer KT minder door tijdgebrek. Deze week kom ik wel aan 3-4 keer cardio (waarvan 1 keer 3 uur tennis, dus dat tikt behoorlijk aan).
Mijn gewicht is van 83,8 naar 80,7 gegaan in 4 weken. Ben ook duidelijk wel droger geworden.

Ik heb het erg druk maar probeer alles zo goed mogelijk vol te houden.
Mijn voeding gaat zeker doordeweeks prima. Ik heb alleen wat moeite met de hoeveelheid KT en cardio.

De komende tijd wil ik wel weer proberen om me beter aan mijn KT en cardioschema te houden.

Ik update niet zo vaak meer, ben eigenlijk van plan om 1 keer per week gewoon een weekupdate te geven :). Dat kost wat minder tijd.

Gaat goed zie ik, paar kg er af. Lekkah!

Ik ga elke zondag gewoon een update geven van de afgelopen week.
Het gaat zeker nog redelijk, ik word elke week iets droger. Het mag echter wel iets sneller gaan. Heb de aflopen weken steeds maar 2 keer cardio gedaan. Ook deels door weinig tijd. Ik hou echter niet van smoesjes verzinnen dus ik zal er echt weer tegenaan moeten om 4 keer cardio per week te doen. :)

Met die instelling gaat je dat lukken!

Heb hetzelfde, cardio gaat ook wat minder, maar met de zomer in het vooruitzicht krijg ik steeds meer motivatie. Daal je snel in gewicht?

Heb hetzelfde, cardio gaat ook wat minder, maar met de zomer in het vooruitzicht krijg ik steeds meer motivatie. Daal je snel in gewicht?
Ja best wel. In vier en een halve week van 83,8 kg naar ongeveer 80 kg gegaan. Eind februari hoop ik rond de 78 te wegen.

Ben benieuwd wat wat het eind resultaat is van je cut en daarna cleanbulk cycle.. Beiden zijn namelijk een behoorlijke uitdaging. Hoop wel dat je gemotiveerd blijft om goed op kracht te blijven trainen.

Ben benieuwd wat wat het eind resultaat is van je cut en daarna cleanbulk cycle.. Beiden zijn namelijk een behoorlijke uitdaging. Hoop wel dat je gemotiveerd blijft om goed op kracht te blijven trainen.
Ik hoop deze zomer rond de 12-14% vet te hebben en daarna gewoon heel rustig clean bulken denk ik. Mijn doelen heb ik wel een beetje bijgesteld. Eerst dacht ik dat 90 kg bij 12% wel te halen was bijvoorbeeld. Maar nu ben ik al blij als ik over 1-2 jaar 80 kg weeg bij 12%. Doel is nu meer gewoon een atletisch lichaam met zichtbare massa. Denk dat het voor mij een meer realistisch doel is en ook beter te onderhouden. Mocht ik dat gehaald hebben kan ik weer verder kijken natuurlijk.

Even een weekupdate.

Deze week ging het erg goed.
Ma,Wo en Vr KT gedaan.
Donderdag 25 min. hardgelopen op redelijk tempo.
Zaterdag 40 min. op de hometrainer gezeten
Zondag (vandaag) 25 min. hardgelopen op redelijk tempo.

Gewicht was vanochtend op nuchtere maag 79,4.
Ik begon 5 weken geleden op 83,8.

Het gaat dus goed! Ik word ook duidelijk droger.

Maar weer even een update.
Ik heb het erg druk gehad, dus daarom liet deze update even op zich wachten.

Het gaat nogsteeds goed. Ik woog vanochtend op nuchtere maag 78,8 kg.
Ik ben dus nu 5 kg afgevallen in zes en een halve week cutten. Gaat best netjes, zeker gezien het aantal slechte maaltijden van dit weekend. Toevallig kwam het zo uit met allerlei gelegenheden dat het eten niet optimaal was. Nu is dat weer voorbij en kan ik weer elke dag lekker volgens mijn schema eten.

Cardio en KT gaat nog prima!

Nice, goeie vooruitgang! Beter als mijn progressie ;).

KLasse kerel, was een nuttige cutfase. Ga nu maar weer lekker eten en knallen met trainen.

cheers

Kijk, jij hebt zelfde doelen als mij! Alleen wil ik met de zomer op 15 a 16% zitten.

Oke, vanaf nu ben jij mij CUT buddy!

Update:
Weer wat gewicht eraf. Vanochtend op nuchtere maag woog ik precies 78 kg.
Ik heb nu een paar dagen rust want ik ben bestwel verkouden. Ik heb het gevoel dat sporten nu even niet zo verstandig is. Over 1 of 2 dagen verwacht ik er weer vol tegenaan te kunnen.

Terug
Naar boven