Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk je trouwens dat je achteruit gaat in kracht of valt dat mee?
. Dat kost wat minder tijd.
Thanks
.Ja best wel. In vier en een halve week van 83,8 kg naar ongeveer 80 kg gegaan. Eind februari hoop ik rond de 78 te wegen.Heb hetzelfde, cardio gaat ook wat minder, maar met de zomer in het vooruitzicht krijg ik steeds meer motivatie. Daal je snel in gewicht?
Ik hoop deze zomer rond de 12-14% vet te hebben en daarna gewoon heel rustig clean bulken denk ik. Mijn doelen heb ik wel een beetje bijgesteld. Eerst dacht ik dat 90 kg bij 12% wel te halen was bijvoorbeeld. Maar nu ben ik al blij als ik over 1-2 jaar 80 kg weeg bij 12%. Doel is nu meer gewoon een atletisch lichaam met zichtbare massa. Denk dat het voor mij een meer realistisch doel is en ook beter te onderhouden. Mocht ik dat gehaald hebben kan ik weer verder kijken natuurlijk.Ben benieuwd wat wat het eind resultaat is van je cut en daarna cleanbulk cycle.. Beiden zijn namelijk een behoorlijke uitdaging. Hoop wel dat je gemotiveerd blijft om goed op kracht te blijven trainen.
Nice, goeie vooruitgang! Beter als mijn progressie.
.KLasse kerel, was een nuttige cutfase. Ga nu maar weer lekker eten en knallen met trainen.
cheers
Kijk, jij hebt zelfde doelen als mij! Alleen wil ik met de zomer op 15 a 16% zitten.
Oke, vanaf nu ben jij mij CUT buddy!
. Je gaat het zeker redden! Ik post niet zo heel vaak in je log maar ik lees het wel regelmatig.